IvysToeter schreef:dat gaat een verre reis worden voor tobbe.
waarom gaat hij verhuizen?
Tallechie, balen dat je even niet weet wat je moet doen met je studie.
Iemand hier verstand van mobiele telefoonabonnementen?
Ik heb een paar maanden terug een nieuwe telefoon genomen.
en toen alles rond gemaakt om aan het einde van mijn contract met Hi over te stappen naar vodafone.
het is ergens in oktober... ik heb alleen geen idee wanneer en kan het nergens meer echt heel duidelijk terug vinden.
op mijn nieuwe contract van Vodafone staat 'gewenste aansluitdatum' 20-10-2010.
maar dat is de gewenste aansluitdatum en daaronder staat:
De huidige service provider bepaald de werkelijke aansluitdatum.
dus in dit geval zou Hi bepalen wanneer mijn aansluitdatum met Vodafone zou zijn.
Ik heb nu een Hi simkaart in mijn mobiel zitten en heb een Vodafone simkaart klaar liggen.
voor als mijn abbo van Hi naar vodafone gaat.
Ik neem aan dat ik het vanzelf ook wel merk aan mijn telefoon/bereikbaarheid dat ik de simkaarten moet wisselen.
dat ik bijv. een halve dag of een dagje even niet bereikbaar ben omdat op dat moment mijn abbo over gezet word.
Dat klopt toch? want ik verder nergens een datum ofzo terug vinden...
je merkt het
je hebt gewoon van 't ene op 't andere moment compleet geen bereik meer op je ouwe kaartje
zegt ie ''netwerk niet gedetecteerd'''ofzo...
dat was bij mij dan toch (overstap hi-voda, wel met nummerbehoud).
overigens als je op dat moment meteen kaartje wisselt, ben je wel bereikbaar. Want die doet het wel. Ik was zo lomp om 'm niet bij te hebben, en kon heel de dag niet bellen...
verhuis van amsterdam naar drenthe, dat is nogal wat, wordt wel een natuurshock of niet? 
over tweespan kan ik echt níets nuttigs zeggen, kan amper enkelspan mennen 
bic; waarom gaat ie verhuizen? puur omdat ie dichterbij kan?
zit er een pensionstal aan die kant van breda dan? (buiten overbos, of gaat ie naar overbos?
)
wij hadden gisteren een feest, mama van m'n vriend wordt morgen 50, dus die vierde 't gister. was supergezellig 
vannacht allebei brak geslapen.. dus ik ben er nu maar uit gegaan, misschien kan íe zonder mijn aanwezigheid nog 'n uurtje tukken