[AR] [HK] "in een rijtuigie...."

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marrianne

Re: [HK] "in een rijtuigie...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 00:07

heel verstandig hoor! vaak als het te goed gaat wil je ook meteen teveel en dat is waar het fout gaat daarom mag ons ukkie vooral lekker vakantie vieren op dit moment :)

fijn dat die ene het enkelspan al zo goed deed!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 00:55

Jelle: ik heb ooit is gehoord als de een minder trekt zijn strengen wat korter te zetten, of zeg ik nu totaal iets stoms, had het ooit gehoord.

Vandaag rivaldo 3 kwatier voor de wagen gehad, hij liep super braaf en goed, als ik rivaldo voor de kar zet is zijn mentaliteit, ik wil gaan :D.. hij kan dus ook wel stil staan, maar doet elke keer een kleine poging tot weg te stappen, dit laat ik uiteraard niet toe. Daarna kwam mijn vader op stal, mijn sulky lag voor mijn idee iets teveel naar voren en zo ook mijn zitting naar voren, ik zat dus niet recht en wil nog liever iets naar achteren leunen voor comfort. Dus wielen verzet, lichtogen verzet en stoel verzet, en dat zo allemaal 3 keer afgesteld, maar nog niet mijn gewenste resultaat. Rivaldo stond de hele tijd zoetjes voor de wagen enkel met zijn schoftje om en zonder oogkleppen hij was heel rustig. Nu willen we de veren onder mijn stoel gaan vervangen voor een kortere zodat ik meer naar achter leun en zo ook de kar voor iets minder leunt naar voren. We zijn nog even aan het uittesten wat het beste zal gaan werken en passen.

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:16

zozo dat is een gedoe, lieve paps heb jij dat ie je helpt in de kou! Inderdaad goed op je strepen staan wat stilstaan betreft daar ben je later blij mee, al lukt het mij na al dat oefenen nog steeds niet perfect er zit al verbetering in:)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 01:29

Het is echt zijn enthousiasme, het koppie zet hij er al op en wil dan graag werken.

Ja paps is erg aardig en handig en wil me op deze manier ook heel graag helpen. Mijn moeder is meer van het zelf tutten met mijn pony en mijn vader is het technische kant van onze hobby :D
Hij wilde het eerst buiten doen, maar dat leek me geen goed idee, binnen hadden we het warmer en beter licht :D

Vind het nog best lastig om hem in evenwicht te krijgen. Hij lag op zich wel redelijk hoor, maar het was vooral mijn zitting die naar voren wijst. Vreselijk zit dat en vooral als je zo aan het stuiteren bent. Wanneer mijn zitting meer naar achteren leunt zal hij voor ook ietje meer naar boven komen. Het is namelijk een heel klein tikje wat we nodig hebben :D

denken jullie dat er ook mensen bestaan die je ergens heen brengen en weer ophalen met de trailer? Ik wil namelijk zo graag naar de les op 9 januari bij een manege (is een keer in de maand:( ) en mijn ouders kunnen helaas niet. Maar denk dat zoiets op zaterdagavond wel erg duur kan uitpakken hihi :P Toch nog even goed zoeken naar een slachttoffer hihi :P

Ik ga maar is slapen, morgen 6 uur op, moet weer helemaal in het ritme komen van school bah,, :P

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 08:56

Goedemorgen, bah wat is het toch akelig vroeg en ben nu al op mijn stage, echt wennen met wakker worden en ernaar toe te gaan!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 10:49

tis dat ik in limburg zit :) anders had ik het misschien wel willen doen maar had je wel een trailer moeten regelen en benzine kosten moeten vergoeden :P

Maar ja, kraamvisite in limbabwe :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:27

Goeimorgen! k ga zo naar school... bluh geen zin in. hoop nog steeds dat de bus niet rijdt haha het is onwijs glad hier. extra dagje vrij vind ik wel oké :=

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:35

goeiemorgen ik ben al ff op school hoor, al een blokuur hoorcollege gehad wat echt ubersaai was!
jammergenoeg ook niet naar de pony's vandaag, kan toch niets doen en ze worden er uitgehaald dus daar hoef ik me gelukkig niet druk over te maken :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:36

Om de ellende nog maar eens groter te maken ligt er inmiddels 2 cm sneeuw over de laag van 2 cm ijs hier in de straat. Het is echt spekglad en wordt niet gestrooid (dijkje op en een doodlopende straat) Hoop dat het nog goed gaat komen.
Heb mijn Toet op de dijk laten staan en werk thuis vandaag :)

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:44

ja bij ons thuis ook drama één grote ijsbaan bij ons voor, gisteravondheeft et hier flink geregent, en daarna is het flink gaan vriezen,, echt heel vervelend

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:45

Hier is het ook overal een ijsbaan := Wordt ook niet gestrooid :n
Moet vanmiddag werken, maar ik stap nu niet graag in de auto :o Dus waarschijnlijk brengt en haal m'n pa me :=

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:48

Zout is overal op.......

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:49

Nee gemeente bezuinigt :+ (hier dan iig )

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:50

hoorde het vanmorgen op de radio :) rijden zelfs al wagens voor landingsbanen rond, die warmen de weg op met hete lucht

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:51

Wat een gedoe weer :7 Beetje sneeuw en kou en heel Nederland op z'n gat :roll:
Ben het nou wel es zat :=

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 11:56

heey
ik ging vanochtend naar school! trein +15 minuten, mocht m'n les dus niet meer in, dus kon weer huiswaarts.. leuk joh... :z

straks met de fiets naar stal, heb geen geld meer om te tanken.. :o

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:05

haha echt,, das wel balen naaltje... je betaalt toch voor je colege's of niet dan..
dat jij op de fiets durft te stappen, doe dat nu echt niet hoor;)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:08

Oh evelli, dat is erg aardig van je, jammer genoeg dat je niet kan, Ik heb een trailer :D maar kraamvisite is natuurlijk veel leuker :D

Naaltje: dat is erg banketstaaf, vooral nu het glad is en je voorzichtig aan moet doen en treinen denk ik ook later weggaan. Denk dat je nu beter op de fiets kan dan scooter hoor, het was gisteren bij mij opzich wel te doen, maar denk dat er bij jou wel meer ligt :P

Gisteren vond ik me heel stoer toen ik aankwam met de scooter was dood bang :P.. maar ging ook niet hard maar wel op stal aangekomen :D

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:11

scooter heb ik niet :P
auto :D da's veiliger dan de fiets, valt niet om :)) maargoed.. moet donderdag voor school naar gilze rijen waarschijnlijk... en anders red ik het niet (heb nog 15 liter benzine, en moet daar tot 25januari mee := )
overigens van school vind ik zwaar waardeloos, ga zo nog broeden op een leuk mailtje voor ze :P

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:19

zou ik doen hoor naaltje, die je al vervolg onderwijs?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:20

ja HBO :)
krijg net ook te horen dat ze sommige mensen wel nog binnen hebben gelaten... van de pot gerukte... $#^4#%$

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:23

Ohja dat is waar ook, jij was met dat kleine schattige autotje,, haha weet ook niet waarom ik met een scooter kwam haha :P..

Oh dat is inderdaad een beetje banketstaaf!

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:23

ik doe ook HBO en ik zou dat echt niet pikken hoor, je betaalt belachelijk veel voor college dus,, ze laten me er maar in ook en anders kunnen ze een klachtenbroef verwachten

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:25

@lrivaldo; omdat mijn auto een soort overdekte scooter met 2 wielen teveel is :j :P _O-

ze hebben het er al eens over gehad bij fase-overleg... telaat wordt niet getolereerd ma gje niet meer binnen enz
dus ik ga de confrontatie niet aan, ben een keer braaf en doe dat dus ook neit (lees les verstoren) en 't volk wat gewoon telaat binnen komt denderen krijgt niks te horen! :?...gedraag je je ook een keer :=

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-10 12:30

Ja bij iedereen lukt het bij de mbo die ik doe ook niet goed,, maar als ik binnen kom :P.. Denk omdat ik bijna het enigste meisje ben hihi op de een of andere manier heb ik altijd wel een goed smoesje :P, maar ook ik moet heel vaak een te laat briefje halen. (te laat briefje sta je wel als een uur niet zeg maar maar niet als spijbelen, maar je mist de les niet gelukkig)