fijn dat die ene het enkelspan al zo goed deed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.. hij kan dus ook wel stil staan, maar doet elke keer een kleine poging tot weg te stappen, dit laat ik uiteraard niet toe. Daarna kwam mijn vader op stal, mijn sulky lag voor mijn idee iets teveel naar voren en zo ook mijn zitting naar voren, ik zat dus niet recht en wil nog liever iets naar achteren leunen voor comfort. Dus wielen verzet, lichtogen verzet en stoel verzet, en dat zo allemaal 3 keer afgesteld, maar nog niet mijn gewenste resultaat. Rivaldo stond de hele tijd zoetjes voor de wagen enkel met zijn schoftje om en zonder oogkleppen hij was heel rustig. Nu willen we de veren onder mijn stoel gaan vervangen voor een kortere zodat ik meer naar achter leun en zo ook de kar voor iets minder leunt naar voren. We zijn nog even aan het uittesten wat het beste zal gaan werken en passen. 

Toch nog even goed zoeken naar een slachttoffer hihi 
anders had ik het misschien wel willen doen maar had je wel een trailer moeten regelen en benzine kosten moeten vergoeden 
Wordt ook niet gestrooid 
Dus waarschijnlijk brengt en haal m'n pa me
(hier dan iig )
Beetje sneeuw en kou en heel Nederland op z'n gat 

maar kraamvisite is natuurlijk veel leuker 

.. maar ging ook niet hard maar wel op stal aangekomen

da's veiliger dan de fiets, valt niet om
maargoed.. moet donderdag voor school naar gilze rijen waarschijnlijk... en anders red ik het niet (heb nog 15 liter benzine, en moet daar tot 25januari mee
)

..

...gedraag je je ook een keer
.. Denk omdat ik bijna het enigste meisje ben hihi op de een of andere manier heb ik altijd wel een goed smoesje
, maar ook ik moet heel vaak een te laat briefje halen. (te laat briefje sta je wel als een uur niet zeg maar maar niet als spijbelen, maar je mist de les niet gelukkig)