Neeeee je mag ze houden

Ik zag van het weekend ook een hele enge grote
maar even heel vlot doorgereden
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
(al lijkt deze kar mij veiliger, aangezien het echt merk is en die van mij zelfbouw...) 
luisterd die ook als elastiek 
Het ziet er wel mooi uit, absoluut mee eens, en als je ze nieuw koopt kun je er zelf veel aan regelen door goed weg te zetten en goed onderhoud te doen, zodat je alles zelf in de hand hebt, maar denk denk dat een goed geconstrueerde zelfmaak wagen wellicht gewoon steviger en veiliger is.
En ze zijn ook al geseald.
Hier in Rotterdam is het best wel lekker, wel warmig maar nog lekker briesje maar bij stal....tjonge wat was het benauwd zeg....
en de prikbeesten waren nu wel degelijk, ze prikten vooral mij, dwars door mijn spijkerbroek en t-shirt met lange mouwen (expres lange mouwen aangedaan tegen prikkers, maar hielp dus weinig) heb echt een paar hele grote dikke plekken
alhoewel ze daar erg weinig last van heeft, ze zweette wel als een otter maar was goed voorwaarts. Kon alleen nauwelijk stappen toen ze eenmaal zweette want dan zaten er direct prikkers overal en dan ben ik toch wel een scheitluis want als ze dan gaat zwiepen met haar staart of schudden met haar hoofd ben ik niet zo'n held, erg he. Vond / vind ik altijd al eng hoor, ook met Rizanta en andere paarden

)
maar ja anders komt het er pas zaterdag weer van dat ik naar de tuigenmaker kan rijden en dan maakt hij het nooit direct want daar heeft hij dan geen tijd voor. Dus we zijn nu weer helemaal 'klaar' om lekker kilometers te maken met de wagen. Ben er erg blij mee
en was wel super van tuigenmaker (Van Rijs in Zevenhuizen) want ik had zoiets van anders koop ik een set extra strengen in de tijd dat hij die andere inkort en er gaten in doet (vaak als je wat brengt ben je het wel een week kwijt en ik wil gewoon mennen, plus dat een extra setje ook niet verkeerd is) maar hij vond dat zonde van mijn geld (aardig he, 't is wel zijn omzet maar ja ik kom er natuurlijk wel vrij regelmatig
) en deed het direct, top service
Moet nog iets verzinnen met eten.... 
)
idd