ik heb de stallen klaar,alles klaar gezet voor degene die voert vanmiddag en ik.......vertrek zo naar het strand

fijne dag allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
voelt zich niet goed, zou van de warmte kunnen zijn.
. Iedereen die witte paarden heeft weet dat dat goed werkt. Die tip van rosborstel is handig, want hij zit gruwelijk vol zand/stof. Word ik zelf echter ook drijfnat. Dat is het lastige van grote paarden.
) Rembrand snapte meteen wat de bedoeling was, dus die ging al klaar staan. De andere 2 lieten zich niet vangen, dus R alleen. Ging ik Thabor halen, dacht dat pony dan wel mee wilde. Maar nee hoor. Blond hihi. Dus alleen met Thabor naar achteren. Rembrand stond flink te loeien. Ging Thabor ook doen, man wat werd hij groot. Dus ik een grote brul gegeven, dat ik daar niet van gediend was en hij gewoon moest doorlopen. Liep hij als een mak schaap achter me aan
. En tenslotte dus ponybeest.
Fijn dat je zo vol van energie zit en dat ondanks de gebroken nachten.
maar ik moet het nog zien hoor, het is nu zo'n scharminkel
Maar ben nog wel hele avond aan de poets denk ik

daar moet ook vééél leer omheen 

ben terug van stal, teruggefietst met een gemiddelde snelheid van 22,nogwat km/h 

. Ze zijn me blijkbaar dankbaar dat ik ze toch maar achter heb gezet, want ze kwamen alle drie naar me toe. Gekke beesten. Heb eerst Thabor teruggezet (die had ik voor zekerheid maar wel halster omgelaten hoor), daar had ik al voeremmer voor hem klaar staan. Daarna Rembrand en Amerigo tegelijk. Ze staan nu uitgeput in de winterwei. Blijkbaar is gras eten erg vermoeiend
Fijn dat ze zo goed naar binnen gingen!
) en vet. Zat wat te twijfelen wat ik erop ga doen.
).
), gebakken aardappeltjes en tartaartjes. Kon niets creatievers verzinnen met dit warme weer. 

) of ze aub wilden gaan stappen. Daarna nog langs een wei met een Shet. Maar verder dan gebrul en wat gedans is er niets gebeurd. Hij bleef keurig naast me lopen, al was dat dan showend en met leuter eruit. Dus ging gelukkig wel goed, maar ik vond het wel spannend hoor. 

kan die aan het werk 

Citaat:Ik lees net dat je dus de groene zeep in een sopje moet doen. En dan met een doek over het tuig heen???
jaja schoonmaak wonder ben ik