[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 08:05

Haha gem....ruzie met z'n racefiets.... snap ik best..ik had ook een snelle fiets met klikpedalen..vreselijk over de kop gevlogen
....mn voeten zaten nog vast aan mn fiets toen ik eenmaal weer geland was..hahahaha
... :+ blij met mn helm zeg maar...
Maar idd...soms is t niet uit te leggen..kansloos.
Haha

janouk

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 08:34

nog even veel werk verzetten en alles klaar zetten
Dit weekend vertrekken wij met het cruiseschip naar Noorwegen om door de fjorden te varen.
Michael bewaakt thuis het huis en verzorgt de dieren. Ik vertrouw hem mijn dieren toe.......... :o maar ik doe het liefste het toch zelf _-:(

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 08:36

Gem schreef:
Zo heb ik wel eens geprobeerd uit te leggen aan een leek wat er moeilijk is aan paardrijden, dat je te maken hebt met een karakter. Zei één van die gasten: "ja joh, ik heb ook wel eens ruzie met mijn racefiets" . :')

_/-\o_

Janouk Ik ken het gevoel om je beesjes aan een ander over te laten, veel plezier op cruise.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 12:59

Haha die Janouk, zoonlief zal vast bergen instructies krijgen :+ We krijgen hier regelmatig gasten die de dag erop met de HAL een cruise gaan doen, of naar Schotland die kant op of naar de Noorse fjorden. Gaaf hoor. Laat je maar lekker verwennen :*

Marga vat samen +:)+ en van het weekend op wedstrijd :)F alvast heel veel succes!
Ja geweldig Biancacoo het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan ;) en nee, niet paarden mensen snappen daar niets van :))

Oja Ips nog gefeliciteerd joh, superleuk!

Nou vanochtend echt fijn lesje gehad met Cathey (richting academisch werk in de hand), erg leuk om te doen. En met Fredje beetje zitten tutten, ook leuk :D
En... *\o/* weekje Boszicht in Laag Soeren geboekt inclusief paardje Fred zoonlief komt ook paar dagen, manlief is aan het werk. Zou eigenlijk naar Vlieland maar heb toch dit gedaan, dan kan eigen paardje mee :D . Wil gewoon gaan paardrijden en als rijden niet lukt ga ik wandelen met Fred. Eerste stappen naar weer van die lekker lange buitenritten maken :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 13:40

ohhh heeeeerlijk Vhu !! wat een fantastisch vooruitzicht !! _/-\o_
Janouk _/-\o_ _/-\o_ heeeeel veel plezier toegewenst, lijkt me fantastisch ! geniet ervan !

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 14:02

Janouk, hele fijne vakantie toegewenst.

Biancacoo :') :oo

Sterkte Tine. :(:) Zwaar, afscheid nemen van jullie gezinslid.

Mooie samenvatting Marga +:)+

VHU, wanneer ga je? Wij krijgen over 2 weken de sleutels van ons nieuwe huis in Eerbeek, grenzend aan Laag Soeren. :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 15:33

We gaan van 16 - 23 juli, volgens mij heb je dan net de sleutel klopt dat? Kom ik ff kijken :-) stuur je wel even een pb'tje :D Heb er echt enorm veel zin in :D blokhutje gereserveerd, vervoer geregeld *\o/*

Die duikeling van jou Biancacoo ik heb beeld :oo

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 16:25

Tine hoe gaat Mowgli vandaag... hoop dat zijn gezondheid ineens niet verslechterd is, en hij volhoud tot maandag.. moest aan hem denken..kwam zo'n grote leonberger tegen..

tja....wielrennen...dan zitten je schoenen vast aan je fiets..is ff wennen.. :+ maar goed...dat heb ik dus ook op moeten geven.
nieuwe ronden..nieuwe kansen..

Belker..wat fantastisch ! nieuw huis !!
wat een supernieuws hebben jullie allemaal..

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 19:17

Klopt VHU, dan zijn we daar wel te vinden. :+
We denken op zondag over te zijn. Dan op maandag het huidige huis leeghalen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 19:24

Belker: spannend!!!! Je gaat in een prachtig gebied wonen.
Bianca: hij gaat redelijk. Is nog heerlijk vrolijk (en dat maakt het dan weer zo moeilijk), als hij eenmaal overeind gaat, gaat het ook wel. Maar zag vanmorgen dat zijn voetje (nou ja, .... voet) vanmorgen dubbelklapte en hij daarop bleef staan. Hebben we ook gehad met onze 2e Akita (was 13-jarige hond die we uit asiel hebben gehaald, die was verlamd aan het raken). Is toch wel een teken dat het minder wordt. Mocht het toch in het weekend al mis gaan, dan heeft de dierenarts een oplossing voor ons bedacht. Erg lief!! Ik vond die klikschoenen echt een drama, vergat steeds dat ik vast zat. Echt niets voor mij
VHU: lekker vakantie vooruitzicht.
Janouk: ook lekkere vakantieplannen. Ik heb hier ook altijd boekwerk aan instructies voor de dierenverzorgers ;-)

Vandaag weer erg drukke en vermoeiende werkdag gehad. Dus zo maar naar bed. Heb een enorme waslijst aan klussen voor dit weekend.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 20:40

Belker wat gaaf, spannend!

Tine sterkte ermee...

Janouk, fijne vakantie!

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 20:55

Ha Belker dit is voor jullie meer werkvakantie waarschijnlijk naar nieuwe huis, VHU pas maar op mag je mee helpen. :D ipv :9k
Als het maar droog is dan is elke vakantie geslaagd toch?
Tine wast de klussen, slaap lekker :Z

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 21:35

Het werk komt wel. Dat merken we vanzelf als we er wonen.
Eerst over, onze draai vinden en van de veluwe genieten met een Sav voor de wagen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 06:45

Super gaaf zeg, jaloers, heerlijk om zo de bossen in de kunnen!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 08:14

Citaat:
Het werk komt wel. Dat merken we vanzelf als we er wonen.
Eerst over, onze draai vinden en van de veluwe genieten met een Sav voor de wagen.

_/-\o_

Ik voorzie een meeting op termijn bij Belker :D

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 09:14

Prachtig gebied Belker
Tine veel sterkte deze dagen. Nooit fijn om dieren slecht te zien.

Hier in Groningen is het vooral nat. Maar als het goed is zometeen droog. Paarden staan super op een prachtige stal. Ik hoef pas vanmiddag laat te rijden.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 17:55

Ips .vanmiddag kwam t zonnetje !! {:}
Hoop dat je fijn gereden hebt !!

Vanmiddag weer heerlijk gezwommen met kootje, ging supergoed. :+:

Janouk, fijne reis alvast !! Geniet ervan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 07:54

Janouk Y)(^) happy B-day !!
Geniet ervan daar op het cruiseschip _/-\o_

Gefeliciteerd Ips, mooi resultaat in Leek !!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:35

Janouk van harte en geniet van je vakantie *\o/* *\o/* Y)(^)
Ips zo te zien heb je het goed gedaan. Van harte!
Bianca heerlijk gezwommen, zag al foto op FB. Stoer!!

Vanmorgen weer drooggemend met Fabels. Nu stukje over de weg. Eerste stuk er wel naast gelopen, ben zelf toch wel geschrokken (maar ja, ben ook enorm watje). Er kwam nog enorme vrachtwagen langs, ze vond het wel spannend en ging stilstaan toen hij passeerde, maar verder niets, ook geen gehups ofzo. Daarna kort rondje door het veld met Rembrand. Nu bezig met onkruid wieden, wasritten draaien, huishouden. Oftewel druk met afleiding zoeken. |(

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 10:32

Tine sterkte vandaag.
Zwemmen ging weer heel goed idd..dit keer heeft kootje ook 2 stukjes zonder zwemvest gezwommen. Met wat hulp ging dat super.

marga1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 11:37

Janouk gefeliciteerd Y)(^)

Tine sterkte vandaag :(:)

Gister 2 winstpuntjes gescoord met het span in de dressuur en in de oefen SMW in de vaardigheid de ballen laten liggen maar te langzaam 1 min tijdsoverschrijding (komt nog wel eens goed)
A wegtraject keurig binnen de tijd en B traject 3 min tijdsoverschrijding, maar kon moeilijk een jong kind met pony voorbij stuiven toch? De hindernissen liepen goed, dus fijne dag gehad, nu nog meer tempo trainen en op naar de officiële SMW in september.
Heb zelfs mijn groom zeeziek gekregen tijdens de 2e dressuurproef, het veld was zo hobbelig dat ze misselijk werd :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 18:27

Janouk van harte
Tine sterkte

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 18:57

Nou, de rust is weergekeerd. De dierenarts heeft het allemaal keurig afgehandeld. Omdat je met zo'n grote hond ook gewoon praktisch moet zijn, besloten hem buiten op het erf in te laten slapen. Ik had een oude deken opgezocht, zodat hij daarop kon gaan liggen. Zodat we hem later dan makkelijk konden optillen om hem in de auto van de dierenarts te leggen. Erg blij mee dat ze hem wilden meenemen, anders had ik weer dierenambulance ofzo moeten regelen. Bij de eerste prik bleek wel dat er meer mis was dan de al enorme lijst, want hij reageerde totaal niet op de prik. Dus neurologisch was er ook al het een en ander aangetast. Ik had vanmorgen nog wat foto's gemaakt en toen een heel rare vlek op zijn rechteroog gezien. Waarschijnlijk zat zijn kop gewoon vol met tumoren. Themba ging bovenop hem liggen, Lika nam juist afstand. Mooi om te zien hoe ze het op hun eigen manier konden doen. Zometeen eindelijk weer eens wandelen met de honden. Dat kon ik Mowgli de laatste tijd niet meer aandoen. Hij wilde altijd heel graag mee lopen, ging dan springen en draaien en druk doen. Dat kon zijn lijf niet meer hebben, dus de andere twee moesten het ook even doen met spelen op het erf (nu is dat groot zat hoor, halve hectare, dus ze kwamen niets tekort). Maar ze zullen wel heel blij zijn dat ze weer mee mogen.
Nu afwachten hoe ze het geestelijk allemaal gaan verwerken. Ik neem aan dat Lika het stokje gaat overnemen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:10

Heel veel sterkte Tine. Zo zie je maar weer hoe sterk hij zich heeft gehouden lieve stoere Mowgli <3 :(:)

Hier dagje gewerkt, was niet de bedoeling maar goed, werk moet wel af, vrijdag gaat de school dicht :+ (vakantie).

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:05

Janouk, gefeliciteerd met je verjaardag en veel gezelligheid en plezier gewenst op je vakantie! Ik ga zo eens spieken op je FB - pagina om je bootje te bewonderen :+ .

Gisteren hebben mijn vriendinnen L (waarbij ik tegenwoordig groom) en D een ticket verdiend voor de Hippiade. Leuk hoor!

Verder momenteel vooral bezig met schrijven, leuke opdrachten, en veel te veel tijd over nu Miep nog bij de voorbrenger staat. Dus mijn huis ziet er voor mijn begrippen akelig opgeruimd en mijn huishoudelijke taken veel te bijgehouden uit (let op de nuancering :+ ) . Zaterdag de keuring, ben benieuwd.
Qua gezondheid beetje kwakkelen, ups en down'tjes.