[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 08:59

Goedemorgen

Janouk: lekker kunnen slapen?

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 09:37

Goedemorgen! Ik ben aan het werk. Vanavond afspraak met de mannen van de mencommissie.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:01

Goedemorgen.
Afschuwelijk nieuws...
[VN] Paard Rhine Hölzken overleden na ongeval

Zo erg voor Rhine ;(

Hier Ollie toch maar even borst/hals geschoren voor onze wedstrijd zaterdag. Het lijkt een mooie dag te worden dan helpt dat toch net even tegen de warmte. Ollie bleef keurig staan, Ber vertrok naar het andere eind van de wei toen ik het apparaat aandeed :+

Hier ook geen horse event. Ben niet zo'n event-ganger :P

Hier al bij de pony's geweest, met de fiets gegaan dus mijn workout weer gehad. Zo mijn laatste coachingsessie. En dan rest van de dag niet zoveel want was gisteren erg druk.
Fijne dag allemaal!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:14

Vreselijk nieuws van Rhine. Zag net dat de OP is aangepast. Wat een asociale chauffeur, ik hoop dat ze hem vinden, of beter, dat hij zo fatsoenlijk is om zich te melden.

Hier Rembrand al gestapt en Amerigo gemend. Nu spul weer naar de zomerwei brengen, uitmesten en verder met sponsoren benaderen voor onze mencompetitie. Heb er al aardig wat gevonden die mee doen.

Heb de menkar ook al schoon, straks nog tuig poetsen en vetten en alles vast klaar zetten voor zaterdag.

Fijne dag allemaal.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:34

Arme Rhine; wat een nachtmerrie.

Hier in mijn eigen bed geslapen, maar nog niet helemaal gerust op.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 10:45

Ja echt sneu voor rhine. Hoop inderdaad dat ze die chauffeur te pakken krijgen en zijn rijbewijs afpakken. Maar dat zal wel weer niet.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 12:35

|( |( wat een triest nieuws over dietlof..arme Rhine........ |( |(

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:21

Vreselijk voor rhine! Hier heb je ook wel eens van die automobilisten die toeteren maar
echt serieus dan spoor je niet hoor zeker als je met een vrachtwagen gaat toeteren!

Hier ook alles in het teken van de Hippiade. Caravan inruimen pony's rijden en wassen kar
wassen spullen bij elkaar zoeken.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 13:27

Spannend voor diegene die naar de hippiade gaan.

Hier net 2 asperientjes ingenomen sinds vanochtend oorpijn. Van die pijn scheuten. Niet fijn.

Net voor mijn verjaardaggeld een klein handbagage koffertje bij de wehkamp besteld. Blij mee. Mooi blauw koffertje op wieltjes. Geen gezeul meer.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:27

Veel voorbereiding voor de hippiadegangers; veel succes, allemaal!

Afschuwelijk bericht van het ongeluk van Rhine |( -:(- .

@Tine: wat leuk van de les van P. Hier is het wijken heel lastig met schimmeltje en laatst kwam madame naar de stal, in de storm met flinke regenbui, nou je moest d'r eens zijwaarts zien gaan _O- .

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 14:36

zo erg voor Rhine:heb je ondanks je handicap je passie gevonden in het mennen,een super passend paardje voor de wagen waarmee je eindelijk een team aan het worden bent...gaat zo'n oetl.l toeteren.....zo naar voor haar om haar kanjer zo te verliezen ^) hoop dat ze zelf weinig kleerscheuren eraan over heeft gehouden wat betreft haar rug? (ja haar hart is echt gebroken)

hier vanmorgen even wezen trainen voor zaterdag,buitenbakles liep uit,dus maar met sun de binnenbak in gegaan,wel ff fijn om mezelf in de spiegels te zien mennen.morgen alles maar poetsen,wassen en klaarzetten voor vertrek.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 07:48

Goedemorgen

Rustig hier.

Ik ben gisteravond uren bezig geweest met luisteren naar muziek en tegelijk kijken of het past bij de bewegingen van Amerigo. Ik geloof dat ik nu voor alle gangen iets passends heb gevonden. Volgende week dan aan de slag met de muziek knippen en plakken.

Gistermiddag kwam er een vriendinnetje mee uit school, dus ipv alleen Samoerai heeft ook Amerigo nog weer beweging gehad. Eerst samen gedressuurd en daarna ook nog samen wat gesprongen.

Nou, ik ga zo maar eens beginnen met mijn overvolle programma voor vandaag.

Fijne dag allemaal.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 08:07

Succes met de voorbereiding hippiade allemaal en veel plezier.
*\o/*

Hier vandaag hrb blond zien te krijgen voor de clinic morgem met bondscoach Harry de ruyter. Eens kijken of hij tips heeft om Janouk genoeg impuls te geven in de verzameling

En de dirndl mag mee voor demonstratie kur op muziek
Janouk in the sound of music in klederdracht

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 08:35

Ik ben onderweg naar de handen fysio. Tot later.

Weer eens de tel kwijt welke container aan de weg moet. Zo lastig. Waarom onthoud ik dat toch gewoon niet. Zucht.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 08:45

Wij hebben lijstje binnenkant kast hangen, ik moet zeggen dat dat goed werkt. Smorgens even check welke container aan de b eurt is. De buren kijken daarna welke container paul buiten zet. Dus ons systeem werkt voor de hele buurt.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 09:20

Hier ook een lijst in de kast en anders even op internet kijken op site van de gemeente.
Janouk: jij ook succes met de voorbereidingen.
Baudy: hopelijk kunnen ze iets voor je handen doen.

Trouwens, gisteren zo gelachen om die gekke Amerigo. Bij zoonlief gaat hij bij het springen geregeld ( en ook nog heel gemeen) in de staak. Gisteren bij dat meisje was hij de schattigheid zelve. Zelfs vanuit een veel te laag draftempo sprong hij braaf alle hindernissen (nu stonden ze natuurlijk ook niet hoog, maar toch) }>

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 10:11

Goedemorgen,
Janouk, alvast heel veel plezier en succes voor de clinic morgen, leuk !! ik ben heel benieuwd !!
Baudyh...succes bij de fysio...ik hoop dat ze iets voor je kunnen betekenen...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 10:54

Weet je het gaat best goed met mijn pink. Ik kan er eigenlijk alles weer mee. Alleen met mennen heb ik last. Dus ik men nu wat minder en ga 2 x per week naar de fysio. Hopelijk kan ik dan straks weer pijnvrij mennen.

Ik ben wel vaker de tel kwijt met die containers, dus heb al eens op internet gekeken. Stond het er verkeerd op. Had ik de verkeerde aan de weg staan. zucht.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 13:15

Baudy beiden buiten zetten staat de goede er altijd bij, hihi. Hier ook een lijstje van de gemeente in de kast, manlief heeft de container verantwoording ik maak me er dus niet druk om.
Gekke amerigo, mooi hoe ze zich aanpassen aan de ruiter.
Janouk succes en veel plezier, klinkt als een interessante dag.
Hier nu wel weer bijna dagelijks naar de paarden, maar mennen heb ik nog niet gedaan, ik ga nu beginnen met de shet van mijn ouders, die heeft er anderhalf jaar geleden voorgelopen, voor het laatst. Mijn ouders willen haar verkopen en ik dacht dan ga ik haar oppakken, als ze dan verkocht is begin ik weer met iets van mezelf in het voorjaar. Als er nu iets tussenkomt met ukkie dan valt mijn moeder in, bij mijn eigen pony's niet kwa werken met de pony's.

Dit is momenteel mijn grootste tijdverdrijf.

Onze kleine man met zijn trotse zus
Afbeelding

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 13:43

@sonjim: <3 <3 wat een knap en vrolijk ventje. Mooi zo samen met de grote zus <3 <3 8-)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 13:58

Vrolijk is hij zeker, hij lacht al als hij s'morgens wakker wordt, is ook een tevreden baby gelukkig.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 14:01

Ahhh wat een heerlijke foto's <3 :*

Alle hippiadegangers heel veel succes met de voorbereidingen en veel plezier morgen. Het wordt qua weer in ieder geval een erg mooie dag :D

Hero vanochtend gelongeerd, hij ging compleet uit zijn panty toen ik hem los had in de paddock maar zodra ik het lijntje eraan klikte was hij zo braaf. Daarna met hem gewandeld, naar de weg, auto's en vrachtwagens kijken en wat op het terrein van de buren (staan soms enorme machines). Krijg eindelijk wat gevoel bij hem. Vond hem altijd al waanzinnig mooi maar eigenlijk ook te stoer voor mij :o maar ... nu we regelmatig dingen doen begint dat eindelijk bij te trekken. Hij doet ook niet meer zo balorig en blond. Komt natuurlijk ook omdat je er meer mee doet.
Naja hoe dan ook, krijg langzamerhand weer meer zin om iets met hem te ondernemen :)
Helaas wel zijn manen moeten kortwieken, hij had twee vlechten eruit geschuurd zoooo lelijk. Dus nu is hij ultra kort. Staat hem erg goed trouwens.

Zo nog even naar stal om Ol haar portie pulp te geven en te vlechten. Plus alvast alle water en hooi in trailer/auto te doen. Scheelt morgen zo een uur.
:evaw:

En oja, ook in de Country Mill cup een soort stimulerings-ding voor de basis endurance sport staan we in de top 10 (7e). Het houdt niet op dit jaar =:) :+

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 14:44

Sonjim, wat een heerlijke foto's <3 <3 <3

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 15:00

Sonjim: wat een zalige kinderen heb je op de bank zitten *-:)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 16:24

Vhu, fijn dat Hero het zo goed doet....dat vertrouwen moet groeien ! komt wel.
hippiadegangers succes !
mooie foto's van je kids Sonjim !

Alle buisjes van de electra liggen er..nog 1 stukje flexibel nodig..maar dat moet ik nog halen..en een gedeelte de draden erdoorheen trekken...en dan is het klaar !!