ik slaap nog steeds op de bank beneden en dat maakt mijn humeur er niet beter op. Overal in huis kom ik nu van die gezellige gasten tegen, nu ze de kieren elders hebben dichtgekit.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nooit leuk als dingen rot lopen..
dat is wel heel erg balen zeg..ik ben als de dood voor wespen in huis..die overleven het bij mij echt niet..meteen klap op de kop..maar als het er zo veel zijn....Sterkte..ik hoop dat het snel opgelost is !!

. Het is een officiële wedstrijd dus we moeten meteen voor "echies" . Het wordt idd mijn debuut in klasse 1 en of dat een debacle of een geslaagd debuut wordt, is erg afwachten
.
Met Rembrand loop ik eigenlijk al voornamelijk in de bermen vanwege het afslijten van zijn ijzer.
. Nu vind ik het vooruitzicht van de wedstrijd ook nog leuk, maar dat gaat steeds verder afnemen tot en met de laatste avond. Dan vraag ik me af wat ik in hemelsnaam nou zo leuk vind aan wedstrijden en waarom ik me ingeschreven heb. Vervolgens komt de slechte nacht en vanaf de volgende morgen gaat alles op strak tijdschema en denk ik niet meer, maar doe ik alleen nog maar. En aan het eind van de eerste dag weet ik weer waarom ik het tóch leuk vind
.
wedstrijdstress haha. Met een fijn wedstrijdpaard vallen die zenuwen bij mij wel mee / heb ik ze nauwelijks. Was toen bij Rizanta zo nu ook bij Ollie. Maar ik moet wel overal ruimschoots de tijd voor hebben anders word ik een beetje link 
ik heb zelf geen ervaring met peesblessures bij paarden, alleen als mens
maar als ik de verhalen mag geloven van paarden die het wel hebben gehad is het inderdaad eerder kwestie van een jaar dan van een paar maanden ... ik weet niet hoe het met R is, of hij niet juist door elke keer wel te stappen denkt dat hij iets mag doen ofzo. Dan zou het ook een idee kunnen zijn aan de hand te stappen en er niet meer op te gaan. Of het stappen helemaal niet meer te doen maar gewoon op de wei/paddock om de 6 weken of 3 maanden scannen.
dus vandaag maar erg rustig aan. Vanochtend naar pony's gefietst met Wiske, zo wat boodschappen doen, beetje opruimen en verder niet zoveel.
hele grote kast over kunnen nemen van stalgenootje, ben daar erg blij mee. Mijn wei ligt achter pensionstalletje waar ik gebruik kan maken van alle faciliteiten. Maar had nog geen goede kast. Heb nu soort walk-in-closet
en het een controlescan was hoor. Maar R rust niet, hij staat niet stil, dwz hij scharrelt op de wei, je wandelt er ook mee op en neer uit de wei halen. Dat is allemaal beweging. En omdat je zei dat hij zo schrikkerig en wegspringerig was dacht ik misschien is het dan een idee aan de hand te wandelen.
..maar ik red me met alles..behalve lassen..en dat hoef ik niet, dus..nieuwe electrabuisjes langs de plinten in huis..met allemaal 4 draden erin..ik ben er nog wel een paar dagen druk mee.....maar scheelt een heleboel manuren van de installateur !!

Ik kan ook wel aardig wat, maar electra durf ik niet.