@VHU, dank je wel gefeliciteerd met je nieuwe trailer , ik zeg Boktmeeting
Hier valt het toch wat tegen...wel lekker Bruutje en Hansje geknuffeld en verders kan ik weinig . Echt even afzien de komende tijd...maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen
tine10
Geplaatst: 26-04-13 21:23
Hier de paarden net binnengehaald, want Rembrand stond heel erg te bibberen. Omdat hij nat en vies is, kan ik er geen buitendeken op doen, dus nu maar op stal en vannacht ook maar even. Hij moet niet ziek worden.
Verder ben ik benaderd of onze vereniging mee wil doen met de indoor minimarathoncompetitie van district Noord. Lijkt me erg leuk, alleen hebben we al een heel volle agenda, dus ik hoop dat we nog ergens een gaatje kunnen vinden.
Zoonlief lag net te gillen van de pijn, weer oorontsteking. Dus alle huismiddeltjes uit de kast getrokken en toch maar eens huisartsenpost gebeld. Omdat, toen ze terugbelden, hij lag te slapen, moeten we nu morgenochtend met hem naar huisartsenpost. Hopelijk slapen we vannacht wel een beetje. Arme ventje
Ollie1
Geplaatst: 26-04-13 21:45
@Tine, ik zou morgen even bij de drogist (Kruidvat) Otalgan halen, is echt super spul tegen oorpijn en altijd fijn om in huis te hebben.
Ach jeetje arm mannetje met zijn oren en koude paardjes, net met honden uitlaten merkte ik het ook wel hoor dat het flink fris was Ollie1 lekker aan het bokken, je moet toch wat he, tuurlijk valt het tegen je bent gisteren geopereerd En hahaha ik heb nu ook beeld bij Diddle en Aks op de Oxer @Bicci Olleke heeft nog niet voor een 4-wieler gestaan maar ze past voor jouw kikkerkar we gaan nu we trailer hebben werken aan het 4-wielige gebeuren (dus naar instructeur met kar en dan lessen)
Bommelding was behoorlijk serieus.... collega's mochten echt gebouw niet meer in dus er zijn veel mensen zonder hun tas (lees: portefeuille met pasjes, rijbewijs etc) naar huis gegaan.... toestanden dus.
annemie77
Geplaatst: 26-04-13 21:54
Eindelijk is het droog hier............
VHU een nieuwe trailer helemaal super! man alter terug en een bommelding? Bah! Wat een prachtige foto's Maisie ik zou voor foto 2 van de laatste serie gaan! Biancacoo; Wat een geweldig gaaf airbrush kunstwerk is het geworden, ben jaloers op je talent hoor! Tine nieuwe houtsnippers in de bak en vieze pony..en zoonlief met oorontsteking, sterkte en hopen op een goede nacht. Ollie1 operatie achter de rug en nu aansterken, veel sterkte! Aks de balen van school . kan het me voorstellen! Even klein beetje afstand nemen en opladen voor afstuderen... Gefeliciteerd voor Avaluna
Hopelijk ben ik niemand vergeten. Zo wel snorry... Drukke dag gehad vandaag maar niets met paard gedaan vanwege de regen. Morgen survival feestje van zoonlief. Hopen op droog weer.
VanHuisUit
Geplaatst: 26-04-13 21:55
Schijnt wat droger te worden toch? Wel leuk hoor die modder met zo'n feestje. Kinderen bij ons hadden hun gezicht helemaal ingesmeerd met modder als 'camouflage'
avaluna
Geplaatst: 27-04-13 02:31
@Annemie: heel veel plezier, alvast.
@Ollie: een knuffel voor jou , is echt balen als je weinig kan .
@VHU: kan weer lekker met Ollebol op pad. Bah, zo'n bommelding...
@Tine: heel veel beterschap voor je zoontje en hier idd ook Otalgan , helpt echt goed!
Vanavond lekker wezen eten en nog verwend in het restaurant met een roos en een grand dessert , heb daar jaren gewerkt tijdens mijn studententijd, dus is altijd een beetje als thuis/familie. Verder wat klusjes gedaan en verder vooral moe..., ga nu ook maar eens aan de tweede ronde slaap, want komen erg drukke dagen aan...
Biancacoo
Geplaatst: 27-04-13 07:10
goedemorgen..allemaal,
ik moet nog bijlezen, maar ollie1 weer thuis ? gaat het een beetje ?
bedankt voor de complimenten over de airbrush, ik ben er ook erg blij mee, ik heb hem ingelijst en ga er nog een mooi plekje voor vinden ! nu moet ik eerst douchen en aankleden, hondjes zijn al lekker wezen rennen enzo.. ik heb vandaag een lezing van een levende legende...Karsten gronas van de Vargevass kennel http://www.vargevass.com/ ...over sledehonden sprint, mid distance en long distance..dus...ben de hele dag onder de pannen en lekker afleiding.
fijne dag allemaal, tot later !
tine10
Geplaatst: 27-04-13 07:41
Goedemorgen
Ollie1
Geplaatst: 27-04-13 09:26
Mogge, @ Biancacoo, heel veel plezier vandaag
Ik heb goed geslapen, alleen een paar weken weinig doen is erg lastig voor mij. Ik hou zelf graag regie en controle en nu MOET ik echt dingen uit handen geven...omdat ik echt even pas op de plaats moet maken . Ik had ook echt verwacht maandag weer te kunnen werken, maar ook dat moet ik even accepteren dat het anders is......Brutus krijgt even verplicht vakantie.
VanHuisUit
Geplaatst: 27-04-13 11:29
Ollie1 jij gaat echt goed luisteren naar arts en echt niets eerder doen dan volgens hun kan hoor Biancocoo super afleiding zo'n dag en lijkt me mega-interessant!
Nou manlief is weer gearriveerd tjongejonge wat een gedoe. Maar goed. We vertrekken gelukkig morgen pas naar Laag Soeren, kan hij nu nog even bijkomen .... .... anders had hij dat morgen gedaan op onze eerste vakantiedag
Nou alle boodschappen gedaan, kleren gewassen en op stapels gelegd, nu zo bij stal alles klaarleggen... vind het allemaal best wel spannend
Ollie1
Geplaatst: 27-04-13 12:33
@ VHU, nog even wat stress voor vertrek maar dan lekker genieten bij camping Boszicht
Maisie
Geplaatst: 27-04-13 12:43
Lekker VHU op vakantie.
Ollie doet het rustig aan
Ik ga vanmiddag mijn tuig eens passen. En miss nog een rondje tandem ofzo.
En ik kan niet wachten tot mijn nieuwe wagen binnen is !!!!!!!!!
tine10
Geplaatst: 27-04-13 15:15
Vanmorgen met zoonlief naar dokterspost. Dubbele, flinke oorontsteking, dus toch maar aan de antibiotica. Arme kind. Wilde toch perse naar de wedstrijd. Moest wel de longen uit mijn lijf schreeuwen om te zorgen dat hij me kon verstaan, maar hij reed echt super netjes. Was heel trots op hem. Het springen ging helemaal super, geen enkele stop/staking of wat dan ook. Daarna bij vriendje gebracht die vandaag verjaardagsfeest heeft. Hij zag er heel bleekjes uit, maar wilde perse. Met moeder afgesproken dat ze belt als het niet meer gaat.
Nu snel paarden naar huis halen, pony uit de knotten en ook in de winterwei.
Ollie succes met rustig aan doen! Waar ben je precies aan geopereerd? VHU fijne vakantie!! Tine wat een dapper ventje jullie zoon! Maisie moet lang wachten op de wagen. Wat betreft je foto's; de 2e van de 2e serie vind ik de allermooiste om te vergroten.
Vandaag debuut gehad in de M1 met Bieb. En voor het eerst een buitenwedstrijd, wel op zand. Wedstrijd was echt top georganiseerd en hele mooie ringen. Eerste proef wat slordige dingen, aangalopperen in middendraf en communicatiestoring tussen voorlezer en mijzelf, hadden 171 punten. Terecht. Tweede proef was de pap op bij Francisca en daar maakte Bieb dankbaar gebruik van door vooral niet teveel moeite te doen Ook weer slordig gereden, is niet nodig, maarja, ik deed het wel. Er was wel vrij laag gejureerd, ook de andere combinaties. We hadden 166 punten. Het was geen winstpunt waard, maar 166 was wel vrij laag. Maarja, we zijn een ervaring rijker! (En inschrijfgeld armer )
frensie komt vanzelf goed. Gaat niet altijd van een lije dakje. @ vhu morgen lekker naar laag Soeren. Heerlijk ben ik ook eens geweest. Super hoor. Ga maar lekker genieten van de Veluwe en ollie en je gezin. @ tine, ach arme jongen. Wel stoer dat hij zo doorzet. @ ollie1 beterschap en inderdaad soms moet je gewoon pas op de plaats maken en naar her dokter luisteren en brutus vind die vakantie vast niet erg. @ maisie wow nieuwe kar, kan me voorstellen dat je daar blij van wordt.
Vandaag lekker thuis gerommeld. Vanmorgen eerst nog ff een bestelling weggebracht en boodschappen gedaan. Gerrit heeft het land wat niet geinjecteerd was nu kunstmest op gedaan. Laat die grasjes maar groeien. Oh ja onze eigen hengst Formaat kan het echt. Diantha onze 5 jarige keur elite merrie is drachtig van hem. Vond dat best een spannende bedoening dat natuurlijk dekken met zo een grote hengst. Maar hij bevrucht dus daar zijn we blij mee. Stallen zijn schoon. Morgen ga ik naar de endurance in Ommen mede Hippo Willemien groomen en Melissa doet ook weer mee met onze Zelko. Melissa was trouwens jarig gisteren en ik heb der een Hippo kleur halster gegeven voor Zelko. Staat hem erg stoer.
Ze doen beide klasse 1 maar Melissa gaat voor 12,99 km per uur en willemien moet zorgen dat ze boven de minimale tijd binnen komt. Dus team Hippo splitst zich op dit keer. Zin an. Word een gezellig dagje met de meiden.
Biancacoo
Geplaatst: 28-04-13 07:05
goedemorgen.. vhu keigave trailer, en op pad naar de veluwe, veeeeel genieten daar hoor ! mooie foto hierboven ! Gisteren erg leuk gehad bij de lezing, was super om de ervaringen van die man te horen ! Frensie..ervaring rijker...en weinig punten..jurysport vind ik altijd lastig !! als je ervan geleerd hebt..is het altijd mooi meegenomen. Tine..arme zoon, ik hoop dat hij snel opknapt !! goed dat hij nog wedstrijd gereden heeft. Ollie1,..heeeeel veel sterkte met uit handen geven en rustig aan doen !! goed opknappen nu, is belangrijk
nou...ik ga...doei, manlief is jarig, dus ik heb genoeg te doen...
tine10
Geplaatst: 28-04-13 08:54
Goedemorgen,
Bianca: van harte met manlief en gave lezing bijgewoond. Baudy: heeft werkende hengst en veel plezier vandaag Frensie: debuut in de M1 gemaakt, dat nog niet helemaal volgens plan ging.
Hier heerlijk uitgeslapen. Zoonlief ook, blijkbaar werken de medicijnen al snel. Nu lekker met de paarden aan de slag
frensie wedstrijd gehad maar niet zo mooie punten.
VHU druk aan het voorbereiden voor vakantie
biancacoo een mooie lezing gehad. En gefeliciteerd met manlief!
Ik heb gisteren braaf gewerkt en daarna nog gauw naar stal. Dids stond in de wei, even gras snoepen. Had 'm eruit gehaald wilde even rijden (erop dus) in de wei. Maar hij was knettergek. Gillen dribbelen hinniken..
Vandaag lekker met vriendlief eropuit Gaan lekker rondje wandelen in Belgie op de hei
tine10
Geplaatst: 28-04-13 13:51
Vanmorgen zoooo heerlijk gemend met alle drie.
Eerst mocht zoonlief mennen met Amerigo (om nog even te oefenen voor de bixiedag, waar hij aan een marathonclinic gaat meedoen). In de bak pilonnen neergezet waar hij omheen en tussendoor moest sturen. Dit ging zo mooi. Het is echt zo'n leuk team samen . Daarna met Rembrand de kur geoefend. Ik kwam nu echt perfect uit op de muziek (dressuurtechnisch moet het nog wel wat beter). En tenslotte nog met Thabor gemend. Zoonlief heeft de proef van klasse 1 voorgelezen (die wilde ik even oefenen ivm wedstrijd met Rembrand zaterdag). Zoonlief deed het super, was zijn allereerste keer dat hij proefje voorlas. En Thabor liep zo heerlijk nageeflijk.
Na het rijden eerst de geiten naar de zomerwei verhuisd, dat is nog hele klus, de dames vinden het namelijk erg spannend en trekken of vooruit of achteruit. Maar goed, we zijn aangekomen. Daarna de paarden weer naar de zomerwei gebracht en net heerlijk uitgebreid geluncht. Nu lekker slapen en straks nog wat klussen doen.
biancaaatje
Geplaatst: 28-04-13 14:40
zo weer hard gekletst zie ik. Hier ben ik opzoek naar stemmers, wie wil mij helpen http://www.familiefotowedstrijd.nl/?a=2 ... Z&extern=1 thanx alvast o, ja likers via facebook telt die niet, alleen de mensen die echt op stemknop rechtsonder in de foto stemme even bijlezen
Laatst bijgewerkt door biancaaatje op 28-04-13 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt
biancaaatje
Geplaatst: 28-04-13 14:44
@tine, wat heerlijk genieten van zoonlief en de geiten weer over. hier kids op dit moment ook slapend. Meestal zoonlief wel wakker, maar zo lui, op de bank in slaap gevallen. @aks, gekke dids, veel plezier met vriendlief in bels @biancaoo, proficiat met zoonlief @baudy, thuis rommelen op zijn tijd ook fijn en veulen in voorruit zicht @frensie, wel weer ervaring rijker @maisie, kan niet wachten tot de nieuwe wagen er is. Wanneer komt die? @ollie, welke locatie boszicht????? komt me zo bekend voor namelijk @vhu, veel plezier op vakantie
@frensie ; dat wordt kilometers maken in de M1 ring. M1 proeven moet je echt aan elkaar leren rijden, vaak raak je ze gedurende proef steeds een beetje kwijt. Maar komt goed.