gefeliciteerd met je nieuwe trailer
, ik zeg Boktmeeting
Hier valt het toch wat tegen...wel lekker Bruutje en Hansje geknuffeld en verders kan ik weinig
. Echt even afzien de komende tijd...maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en koude paardjes, net met honden uitlaten merkte ik het ook wel hoor dat het flink fris was
we gaan nu we trailer hebben werken aan het 4-wielige gebeuren
(dus naar instructeur met kar en dan lessen)
. kan het me voorstellen! Even klein beetje afstand nemen en opladen voor afstuderen...
, is echt balen als je weinig kan
.
, helpt echt goed!
, heb daar jaren gewerkt tijdens mijn studententijd, dus is altijd een beetje als thuis/familie.
en nu MOET ik echt dingen uit handen geven...omdat ik echt even pas op de plaats moet maken
. Ik had ook echt verwacht maandag weer te kunnen werken, maar ook dat moet ik even accepteren dat het anders is......Brutus krijgt even verplicht vakantie.
.... anders had hij dat morgen gedaan op onze eerste vakantiedag

Ook weer slordig gereden, is niet nodig, maarja, ik deed het wel. Er was wel vrij laag gejureerd, ook de andere combinaties. We hadden 166 punten. Het was geen winstpunt waard, maar 166 was wel vrij laag. Maarja, we zijn een ervaring rijker! (En inschrijfgeld armer
) 

Gaan lekker rondje wandelen in Belgie op de hei
. Daarna met Rembrand de kur geoefend. Ik kwam nu echt perfect uit op de muziek (dressuurtechnisch moet het nog wel wat beter). En tenslotte nog met Thabor gemend. Zoonlief heeft de proef van klasse 1 voorgelezen (die wilde ik even oefenen ivm wedstrijd met Rembrand zaterdag). Zoonlief deed het super, was zijn allereerste keer dat hij proefje voorlas. En Thabor liep zo heerlijk nageeflijk.
http://www.familiefotowedstrijd.nl/?a=2 ... Z&extern=1 thanx alvast
o, ja likers via facebook telt die niet, alleen de mensen die echt op stemknop rechtsonder in de foto stemme