komt hier een verzopen kat naar binnen,mooi gezicht....meneertje zal wel fout gesprongen zijn over een schutting en in een vijver beland zijn
(die heeft het nu druk met wassen,ach ja maandag wasdag
) Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
happytime schreef:heb je regen besteld dan??? graag eerst (kunstmest)hagel voordat het gaat regenen.......
dus we beginnen voor de zekerheid maar weer overnieuw

en eerst maar eens wat grondwerk, vond hij reuze interessant, 't is een slim ding. Daarna teugels eraan geclipt en wat gaan hangen en sturen. Vond hij eerst dood- en doodeng maar ja ik ga dan gewoon elke keer maar door en blijf er rustig naast staan denkt zo'n poown ook snel van OK dan dit schijnt erbij te horen. Dus aan het eind echt kunnen hangen paar keer
vind het een mooie combi. Het was haar totaal niet aan te zien dat ze gisteren zo'n enorme rit had gemaakt

happytime schreef:dan moeten we de regen maar even tegenhouden voor je ,totdat je hooi binnen is.....
hier een overspannen kat...likt zich suf,alleen zijjn kop en bovenkant rug is nog droogdombo zeg!

We zaten al vanaf vorige week dinsdag zonder.. 
hahaha mafkees. en hoe harder ik ging lachen hoe meer expressie zij in de passage deed, bijna de hele lange zijde. Waanzinnig. Zo'n gaaf gevoel.

Dan heb ik geen smoes meer om Sil niet in te spannen
de volgende keer
), maar dan kan je toch gewoon even vragen of hij ergens anders wil gaan spelen. Of het aan mij vragen... Ik was echt zooooo boos. Ben maar naar de buitenbak gegaan en heb vandaar de instructrice gebeld (die inmiddels bij de les was aangekomen) dat ik niet kwam lessen. Van haar moest ik gewoon komen, dus weer terug en kind weer netjes geinstalleerd (arm ventje, hij vindt het altijd zo leuk om mee te gaan) Denk dat Thabor mijn spanning voelde, want in draf en galop kreeg ik het niet voor elkaar. Dus maar veel gaan stappen, dat ging wel goed. Morgen maar weer proberen, hopelijk gaat het dan weer gewoon goed.
(ze heeft wel eens ingevallen als huidige instructeur niet kon)
want daar loopt zoontje van stalhouder gewoon rond (natuurlijk) en paarden worden er erg bomproof van (Bente zal dus nooit schrikken van een skippybal of waterpistool).
het leuke is dus dat er ook nog een trailer achter kan (mag 1400 kg trekken hahaha).
Maarja, ik rijd toch geen cross wedstrijden oid en vind het wel gezellig iemand naast mij te hebben met ritjes 
tja zo hadden wij iemand op stal die liep te mekkeren dat er tractors reden.. Over het akkerpad, voor de asperges.. Ja.. Dat risico loop je als er ook nog tuin/akkerbouw bij de stal zit he