Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar vind het lief dat jullie meedenken en me alert houden. Want het zijn inderdaad hondjes die geen grenzen kennen of zelf aangeven dus moet je dat zelf doen, eens
Denk dat je het fietsen van mij kunt vergelijken met het steppen van Biancocoo of het stevig doorwandelen van een 'normale' persoon. Het is dat ik zelf ergens op wil zitten
happytime schreef:vanmorgen een vriendin voorgelezen,die had wedstrijd ohz,wat een wind zeg,bijna schor
in de verte zag ik janouk met familie in de wagen voorbij komen....
ja, dat klopt. Als ik je gezien had, hadden wij zeker komen zwaaien!
die zelf bang zijn van koetsen), dus maar op afstand van het wedstrijdterrein zijn gebleven.
maar op een gegeven moment was ze al dat gepluk, gefriemel en gefotografeer wel zat.
neigingen als ik lees hoe druk het was tijdens je rit
Ik ben te erg gesteld op rust vrees ik 
dank voor het compliment wbt omvang
Ik heb de neiging te blijven denken ''hij is te dik'' maar ik krijg ook op stal complimentjes dat hij er zo goed uit ziet
gelukkig!
(gewoon zelf gemaakt, uiercreme in een ander potje en wat druppen teatree olie erin)
Heerlijk. Zo nog even de boel overdragen en wat ritjes klaarzetten en dan ben ik weer vrij tot donderdagmiddag
En we bedoelen het inderdaad alleen maar goed, zodat je nog heeeeeeel lang van dit heerlijke hondje kunt genieten.
tine10 schreef:Volgens mij had ik gelezen dat naast Atex daasspray de teatree er ook uit gaat....

wat je vandaag gaat doen. Genieten van het weer? 
Zo eventjes mezelf fatsoeneren, moet naar school straks voor weer zo'n oeverloos kansloos gesprek.. 

........mocht je niks krijgen aan pijnstillers......heb een hele verzameling, dus je kunt uit komen zoeken hoor, heb ze in alle soorten en maten staan
nou die hebben we zeker op gedaan hoor......ben trots op me Pown en het komt allemaal vanzelf wel.....22 juli gaan we voor het debuut in de marathon
Misschien gaan mensen dan weer klagen dat ik stappend door de poortjes ga
Ga nu eerst nog maar iets productiefs doen voor mijn baas
en het niet erg vind om mee te gaan, zo af en toe.
. Sterkte met je gesprek. Is jullie school nog wel open, in Brabant waren ze toch al vrij? In extreme gevallen van mijn benen krijg ik tramadol. Voel je niets en niemand meer maar ik durf het niet te nemen als ik alleen thuis ben want het is pure doping en je gaat je er heel raar van voelen
Wij moeten nog 2 weken
en dan mag je als docent je mailbox sluiten en pas op 20 augustus weer openen
en dat ga ik dus ook doen
gelukkig dat ik niet de enige ben die in stap gaat
veel succes alvast voor volgende week
Zie graag actiefoto's verschijnen
De bussen hebben wel al vakantiedienstregeling
rotlichaam soms....hoop dat jullie snel meer pijnvrij uit bed kunnen komen...helaas mijn lijf werkt ook niet helemaal mee...balen is dat !!
) achja..
(of met de fiets, maarja, de kans dat die daarna kwijt is is ook weer zo groot..)