Ach maar dat een hengst klappen krijgt, vind ik heel normaal, ze kunnen zeeeer vervelend zijn soms

@ Nouvel: goed dat het al wat beter ging! Ik denk de ganse dag aan jullie en ik hoop van harte dat het weer helemaal goed komt!
@ Naaltje: pff dat is kl*te zeg! Hoe is het vandaag met je? Hopelijk is het niet spit en is het vandaag weer over! Ik ben er ook altijd zo ontzettend bang voor! Vorige keer heb ik er een maand mee vast gezeten

@ Maisie: bedankt voor het complimentje over Zhora.
@ tine: veel sterkte met je hooikoorts! Ik heb er ook erg veel last van

@ L_R: leuk gereden zo te horen! Veel kilometertjes maken hoeft ook niet altijd hé, bekenden tegenkomen kan ook eens leuk zijn

Mijn nicht is gisteren weer op Romeo komen rijden. Ik laat Romeo altijd eerst een paar rondjes aan de longe lopen, meestal wat stap, draf en galop. Gisteren had ik met zo een warm weer enkel stap en draf gedaan om Romeo niet te snel te laten zweten, dus mijn nicht ging er zo op. Helaas reed Romeo echt niet fijn, hij had aandacht voor alle andere dingen behalve de ruiter, hij verzette zich voortdurend tegen het bit, liep voortdurend met zijn kont van de hoefslag en er zat zelfs een bokje bij(van 5 cm, stelde uiteindelijk niets voor). Het was echt geen fijn zicht om hem te zien lopen. Toen heb ik mijn nicht gevraagd om er even af te komen en heb ik Romeo even laten uitrazen aan de longe, hij heeft een mooi rengalopje gedaan en toen was het goed. Mijn nicht is er terug op gekropen en Romeo liep de sterren van de hemel

We stonden er beide van versteld hoe veel energie Romeo wel niet heeft. Momenteel loopt hij 4 keer per week en nog heeft hij nood aan even uitrazen, zelfs met zo een warm weer