Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wat is Rembrand een ongelovelijk mooi paard zeg, prachtige verhouding en mooie spieropbouw. Vind Amerigo ook wel scheterig in zijn nieuwe ruitendekentje
En wat een ruimte.... ben jaloers ...Citaat:gooi ik hem even voor de kar
nog een pompoen geoogst plus laatste tuinkruiden...lekker soepje

, geweldig die laats foto.
Zal dit weekend wel even nieuwe foto's maken. 
stukjes men ik en fietst zij en omgekeerd.
zit idd geen rem op.
) regendeken. Heb nog steeds geen nieuwe dekens ontvangen, gisteren weer gebeld, maar dat had ook voordeel, want er blijkt ook nog een blauwe deken geleverd te kunnen worden. Hopelijk volgende week. Ik heb hier ook hooinetten, met mazenwijdte 4 cm. Ideaal. Zag trouwens laatst in Vrijruiter (blad van NVVR) dat er ook kliko's met onderin gaas bestaan, om hooi in te geven. Maar net als zo'n krat bij Patrick zou er hier alleen maar mee gespeeld (en gesloopt) worden. Tandarts mag inderdaad niet verdoven, tenzij hij/zij dierenarts is. Ik geef pony wel een pasta, omdat hij anders niet te behandelen is. Is nogal eenkennig en schijnbaar slechte ervaringen. Rembrand wordt gewoon zo behandeld.
dan ben ik vrij, meteen volplannen dus..
Of je zou echt een werkelijk idiot proof ontwerp moeten maken 
en dat je daar je paard ergens kunt parkeren.Citaat:Zit alleen geen rem op volgens mij....vind dat zelf wel een veiliger idee....