@Bicci, we hebben hier ook poezen en nu een keer meegemaakt dat we eentje moesten laten inslapen, was ziek en oud maar ik vond het zo vreselijk. Je bent ook zo aan zo'n dier gewend. Maar onze andere poes die is overleden was gewoon weggelopen, dat vond ik eigenlijk nog erger. Heb nog wel een jaar regelmatig gekeken waar ze was en of ze ergens was. Die poes was al 18 jaar, dus ze is gewoon doodgegaan, maar was er liever bijgeweest. Sterkte, vind het maar kaal en leeg als een dier overlijdt.
@Tine, dacht dat ik iets rose / roods en geruits zag dus dacht dat het de nieuwe deken was.
@Naaltje, ik denk dat je je misschien, als je zoiets zou ontwerpen, zou moeten richten niet op de doelgroep ruiters / menners (dus niet direct) maar op de doelgroep maneges/ stallen / misschien VVV en dergelijke. Want bij jezelf in de buurt weet je de route meestal wel, maar als je ergens heengaat is het erg handig als je een route zou kunnen opvragen, ergens op een site van zo'n bedrijf / organisatie ofzo? Zelf rij ik altijd verkeerd met van die route-kaarten, dus aan mij is het niet zo besteed
Of je zou echt een werkelijk idiot proof ontwerp moeten maken 
Wat ik wel altijd heel graag wil weten is of je je auto plus trailer goed kunt parkeren en of je ergens lekker koffie kunt drinken / soepje kunt doen om weer bij te komen na de rit / tijdens de rit
en dat je daar je paard ergens kunt parkeren.
Citaat:
Zit alleen geen rem op volgens mij....vind dat zelf wel een veiliger idee....
Als je regelmatig heuvels / dijkjes rijdt is dat wel handig maar meer dat je de wagen beter stil kunt zetten, niet dat je paard stil blijft staan hoor, als die door wil trekt hij door alle remmen heen 
Nou wij moeten boodschappen doen, pony's voeren, hooi halen, tuin spitten, ga pony's even longeren enz enz
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 22-10-10 09:27, in het totaal 1 keer bewerkt