.*al laten we niet aan dochter zien, want hier absoluut geen dieren op de bovenverdieping
*Zwaar balen van het hooi, ik heb niks laten maken dit jaar. We hebben dan ook veel moeten maaien, maar wel een heel mooi dichte grasmat behouden.
Hier hebben ze m.n. gisteren pas het stro ingehaald, dat lag al erg lang, wordt hier iig een slecht jaar.
Zelf gebruik ik vlas.
@Biancao:
afscheid van huis en tuut, maar ik denk dat je wel heel veel plezier aan de bus gaat beleven. Dochter is flink aan het oefenen voor de marathon, spannend, hoor.
Rijden ohz staat dan ook op een heel laag pitje, wss morgen ff, als afwisseling voor de pony/soort van rustdag voor d'r.
Ik hoop morgen tijd te hebben om de 40x80 nog even uit te kunnen zetten in de wei; wss makkelijker voor dochter om d'r proef te oefenen. Onze rijbak is 30x60 wat ik verder ideaal vind voor het mennen met de pony's en het rijden, genoeg plaats en ook mennen en rijden tegelijkertijd is geen probleem.
Mooi weekend, allemaal
!
. Ik kan er niks van
. Ben benieuwd naar je schorten; hahaha, ik kan daar ook niks van
. En wel zo rustig
.
en nog gefeliciteerd.
nog een leuke prijs gekregen.
en vhu ook met de 5de prijs
Ze was vrolijk zat daar niet van maar ik ben dit niet van haar gewend.
Hij is nu wel zo groot (letterlijk en figuurlijk) dat hij ook echt kan groomen dus hoe dan ook kan het handig zijn
! Moet er niet aan denken. Waar slaapt je man nu dan? Wel gewoon tussen de wespen?