wat een heerlijke dingen komen hier voorbij
als ik Paul was zou ik het wel weten hahaha...Ollie en Maisie enorm gefeliciteerd, wat doen jullie het gooeoeoeod!
Hier wat ingewikkelde middag. Wiske was op een gegeven moment zoek
grote paniek....was ze via de oprijlaan bij stal, met wat kinderen meegelopen naar het aardbei terras (=tegenover stal). Daar dachten ze van wie is dat hondje, en hadden ze haar maar achter in de tuin gedaan in afwachting van of iemand haar op kwam halen. Ze vond het er erg gezellig, was aan het spelen met een frisbee gek beest. Maar goed, daarna Bente dus toch nog maar weer opgezadeld en nog even gereden. Om te mennen moet ik de bomen van de wagen bijstellen en alles opnieuw afstellen daar had ik in die broeierigheid even geen zin meer in...Bente staat nu 1.5 week op magnesium en volgens mij werkt het
ze is nog enorm gevoelig maar het lijkt alsof dat hele heftige er ietsje af gaat. Duimen maar want het zou voor ons beiden toch wel makkelijker zijn 
Thuis dus ook lekker ge-BBQ'd

Vraag me af of dit goed gaat komen.

....Brutus had geloof ik wel wat minder last van de Hackney's dan Pown, die dacht af en toe ook dat hij mee moest doen als Hackney 
anders was het misschien wel samen met Jeroen
Robin inmiddels misschien ook al lekker thuis??
ga weer ff lekker verder relaxen en zo is even wat lekkers inelkaar zetten
en moest helaas naar huis,maar had graag nouvel met fief in actie willen zien
Van de 4 ha is pas 1,5 gedaan. Gaat zo niet goed komen.
) en een paar topic-ers gespot 
)