Laatste loodjes voor VHU
En Biancacoo heeft een handige zoon, hij zou in de techniek verder kunnen gaan is veel vraag naar
Hier in mijn eentje het vakantiehuis schoongemaakt met de wissel, in mijn uppie er toch wel 4 uur mee bezig.(helaas heeft mijn hulp afgezegd ze heeft een plek met meer uren gekregen
)Na ja smaakt
nog beter naderhand.Gister een fijne ronde met de shetten gereden het was voor Eef een stuk onbekend maar geen pas verkeerd.
... dus miss komen we dan tzt wel bij jullie logeren..maar nog niet zeker...
mooi plaatje.
mocht ik dat willen (of mocht dat nodig zijn onderweg
hij staat ondertussen al in het ruinengroepje, kon erg hard draven met al die anderen achter hem aan
rondje met hem over het terrein gelopen, keek nergens naar. Cathey slobbertje gegeven en wat stretching gedaan. Linksvoor gaat nu elke keer goed. Rechtsvoor blijft ze nog moeilijk vinden. Links/rechts op diverse hoogte met neus naar heup / sprong zeg maar gaat naar heup prima naar sprong vindt ze moeilijk. Achterbenen gaat al ietsje beter maar nog geen stretch. Fred stretched alles zo...

of
maar voelde braaf aan. Toen ook langzamerhand wat van het terrein afgestapt tot paar honderd meter en paar keer op en neer (ga altijd paar keer op en neer met paarden die je net leert naar buiten te gaan, dat je weet dat ze niet gaan terugrennen of dan zo hysterisch worden, heb daar zo'n hekel aan) en toen weer naar stal.
ik lees mee maar ben druk met geopereerde buurvrouw helpen mer beestenbende verzorgen.