Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tine van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst, met lekkere gebakjes
en mooie cadeautjes
Maar goed, straks maar even appelflappen zelf maken. Lijkt het toch nog beetje op gebak
, super voor je zoon!
.
, volgende keer de concourswagen mee, kijken of dat beter gaat.
nog een cadeautje voor Tine
heb al vanaf mei tomaatjes, aardbeien, paprika's, munt en diverse andere kruiden
plus mooie bloemen.
. Ben ik ook een beetje huiverig voor wanneer ik een andere koop.
.
. Verder een andere neusriem gehaald, er zat nog een smal rijhoofdstel-neusriempje op.
.
Hier dankzij nu bijna half jaar fysiotherapie en 'rust in de tent' vrijwel geen last meer van m'n rug en ik hoop echt van harte dat dat zo blijft.
niet op gereageerd en na denk ik 3 of 4x dat gedaan te hebben bleef ze gewoon staan en ging ze er rustig uit. Nog maar niet stang en klep gedaan. Doen we volgende keer.
Opdracht voor mezelf is niet haasten en genieten van de prachtige omgeving. Rij samen met iemand die ook rustig tempo wil gaan doen, dus er is iemand die me in de gaten houdt
vreselijk balen van je hooi........had hij de voorspellingen niet bekeken ?...hier was gisteren iedereen in rep en roer..het hooi moest naar binnen..regen voorspeld...balen zeg..ik hoop dat je nu veeeeel zon hebt..en het misschien keer extra schudden vanmiddag balen maken ??.....