bicci schreef:bicci schreef:hier vanavond uit eten..
had liever naar foute party gegaan van Q-music...majah
werk van manlief blieft de dames er bij.
is vanuit zn werk.
zo....nu de waarheid,
hadden aafje uit voor bianca georganiseerd ivm zwangerschap
kon nog niet vertellen antuurlijk, was verrassing,hihi
hebben heerlijk ge-wokt he ng-tje?
edit, foto's volgen morgen,
bleutooth werkt nu niet mee :-(

. Mijn eigen ouders kunnen er ook wat van, die gaven me niet eens een bos bloemen of een cadeautje toen ik slaagde voor mijn HBO toen ik 'jong' was en waren er ook niet met de uitreiking van het getuigschrift (ze vonden dat ik Universiteit had moeten doen). Bij mijn broer, lievelingetje van mijn moeder
waren ze natuurlijk wel (bij zijn HBO diploma). Maar toen ik een paar jaar terug mijn MSc titel haalde kwamen ze wel op de uitreiking maar zonder cadeautje of bloemen (als enigen
), mijn conclusie ze weten gewoon niet wat ze dan moeten doen. Maar ik was gewoon heel blij dat ze er waren en dat ze dat nog mee konden maken van hun dochter hahaha. Zo word je zelf ook wel wat 'wijzer' als je wat ouder bent/wordt.

,toen hij lag te maffen in de wei ben ik er maar op gaan zitten.....vond hij prima.....hoop straks ook met zadelmak maken)
. Ik zag hem om gaan, zag de menner vliegen en de groom vallen, maar niet wat er gebeurde. Hij was iig al klaar met de proef
. Pony's bleven iig meteen superbraaf stilstaan. 
. Toen de dressuur... de ring lag tegen de springring aan waar dus ook oa de hackney rubrieken gereden werden en natuurlijk werd gesprongen. Mijn 1e proef liep best lekker alleen moest ik op een gegeven moment aanspringen rechtergalop bij E... vind de ereronde van de Hackneys plaats welke allemaal achter elkaar op de muziek voorbij kwamen zetten... nou Brutus was niet meer met het aanspringen in de galop bezig...maar wilde eerst even kijken wat er nu allemaal langs zij kwam
Had in mijn 1e proef 236 punten (2x winst ZZ) en mijn 2de proef 232 punten (2x winst ZZ) dus al met al toch 4 wp's rijker
en een mooi gevuld envelopje voor de 1e prijs

... maar Brutus rulezzzzz