[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 08:20

bicci schreef:
bicci schreef:
hier vanavond uit eten..
had liever naar foute party gegaan van Q-music...majah
werk van manlief blieft de dames er bij.
is vanuit zn werk.

zo....nu de waarheid,
hadden aafje uit voor bianca georganiseerd ivm zwangerschap :)
kon nog niet vertellen antuurlijk, was verrassing,hihi
hebben heerlijk ge-wokt he ng-tje?

edit, foto's volgen morgen :) ,
bleutooth werkt nu niet mee :-(

Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 08:46

ZIet er gezellig uit Bic :#

Tja, schoonfamilie.... je krijgt ze er bij he. Wat Bicci zegt verwacht er niets van, valt het altij mee. En met slagen voor diploma's :x . Mijn eigen ouders kunnen er ook wat van, die gaven me niet eens een bos bloemen of een cadeautje toen ik slaagde voor mijn HBO toen ik 'jong' was en waren er ook niet met de uitreiking van het getuigschrift (ze vonden dat ik Universiteit had moeten doen). Bij mijn broer, lievelingetje van mijn moeder :+ waren ze natuurlijk wel (bij zijn HBO diploma). Maar toen ik een paar jaar terug mijn MSc titel haalde kwamen ze wel op de uitreiking maar zonder cadeautje of bloemen (als enigen :P ), mijn conclusie ze weten gewoon niet wat ze dan moeten doen. Maar ik was gewoon heel blij dat ze er waren en dat ze dat nog mee konden maken van hun dochter hahaha. Zo word je zelf ook wel wat 'wijzer' als je wat ouder bent/wordt.

Manlief is heel vroeg vertrokken naar modelvlieg wedstrijd, zoonlief slaapt uit. Ik wilde ook uitslapen maar om 7.30 sprongen er twee honden tegelijk op mijn bed en was ik klaarwakker :))

Jeetje Maisie om 5.30 vertrokken naar Vrouwenpolder, Ollie zal er onder tussen ook zijn. Kiss dus in Heijenrath. Hadden we er nog meer dit weekend? Weet het niet meer.

Tine heel veel plezier met de buitenrit vind het zo leuk dat jullie met z'n allen op stap gaan, geniet ervan!

Ga hier aan de koffie en voor de verandering nog twee scripties lezen.... waren onvoldoende maar ik moet nog motiveren waarom <<)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 14:21

Biancailona verwend gisteren, leuk !!!!! super gezellig met vriendinnen samen uit !
vhu *\o/* *\o/* *\o/* superwagen !!! gefeliciteerd !!
Mooi weer hier...stond gisteren in dubio of in het gras zou laten maaien..maar durfde het nog niet ivm regen die ze voorspellen voor woensdag.....ik heb die dag dan nodig om te zwillen en pakjes maken, en kan het pas in de avond binnen brengen...geen hulp...dus mijn gras staat er nog... :+
mooier weer komt vast, en anders gaat het bij iemand in de kuilbult.. :j
Aks..ik meen me te herinneren, dat je schreeft dat Didd's een poosje geleden wat kreupel liep.....???
maar kan me vergissen...komt vast goed met zijn hoef..
Hier moeten shet en haf op rantsoen, dus ga de draad verzetten, krijgen ze een kleinere weide...helaas voor hen, maar hoefbevangenheid e.d. is erger.. :+
Tine een goede verlichting op de trailer !! super
Wiske is echt grooooot geworden..

sorry voor wie ik vergeten heb....ga maar eens in de weide aan het werk, dazenval op zetten bij de arabier en weiland kleiner maken... *D

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 15:31

Gras staat hier ook nog steeds... zucht.... Misschien komen ze morgen .... maar of het dan nog goed komt. Ik word er echt een beetje moedeloos van.

Zal zo even wat foto's van vanmorgen proberen te plaatsen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 15:43

En hier dan wat foto's:

1. een hele lengte zo..
Afbeelding

2. lekkere billen
Afbeelding

3. klaar voor vertrek
Afbeelding

4. ergens op de terugweg
Afbeelding

5. blij ventje
Afbeelding

6. nazorg, zoonlief wilde perse allebei de paarden sponzen
Afbeelding

Zoon en Amerigo deden het super. In het begin deed Rembrand onverwacht vervelend. We kwamen 2 fietsers met een hond tegen. Niets bijzonders. Draait die gekke knol ineens om, bijna bovenop pony. Ik was even bang dat Amerigo ervan door zou gaan, maar hij bleef super gehoorzaam aan zijn baas. Bij de stukken dat we achter elkaar reden hield hij ook keurig ruim voldoende afstand. Een stukje ging ik stiekum galoperen in de hoop dat pony mee zou gaan (zoon wilde niet in galop), maar pony bleef keurig in draf.

Crazymel

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 15:56

:wave:

vhu wat een gave kar!!

heerlijke fotos tine! grappige pony!

strax naar stal weet alleen niet wat ik ga doen :+ zie ik wel als ik daar ben :)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 18:54

kruipt onder mijn steen vandaan om:
aks te feliciteren dat ze 2 dagen geleden jarig was en de muggen haar kont als speldenkussen had gebruikt!
SL: te feliciteren met haar slagen,super gedaan!
dingetje hier welkom te heten,leuk weer een zeeuwse erbij(ik ben ook een zeeuwsmeisje die in de haarlemmermeer woont :j )
juul die aanvallen kreeg,sterkte gewenst
VHU spierballen gaat kijgen om de marathonwagen op de pich-up te sleuren...(misschien lier aanschaffen?)
en een hele lange combi met wagen-trailer-paardenspul erachter geknoopt!
en verder vergeten,maar was ook 6 paginas lezen........
hier weinig nieuws,erg druk gehad en de paardenbeesten : die vinden het prima(hoewel de 3 jarige kwpner spontaan komt knuffelen in de wei <3 ,toen hij lag te maffen in de wei ben ik er maar op gaan zitten.....vond hij prima.....hoop straks ook met zadelmak maken) :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 19:54

Zoooo...lekker rustig hier..allemaal even een dagje zomer aan het vieren ??
HT op kwpn-er gestapt..haha als hij met beleren net zo braaf is...super !
Tine, lekker op buitenrit geweest ! genieten.
verder....wij hebben bbq gedaan, (wij zijn niet de enige volgens mij) en ijsje bij ijssalon toe...lekkerrr smullen maar, zoontje is helemaal afgedraaid, die had vanmiddag een verjaardagsfeestje, hij heeft zich erg goed vermaakt, super !!
ga honden uitlaten....
Las op FB dat maisie het goed gedaan heeft op wedstrijd !! super gefeliciteerd !

Nouvel nog druk met je beide paardjes ??

:evaw:

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:05

Leuke foto's Tine! Gaaf hoor, zo met je zoon kunnen rijden. Ik ga mijn dochter binnenkort ook maar weer eens motiveren, ik wil óók zulke leuke foto's :+ !

Jaaa, BI op de foto tijdens haar verrassingsfeestje :) ! Leuk hoor Bic!

Ik ben eind middag, na mijn koetspoets, even gaan kijken in Heijenrath bij lesmees. Joey (van onze vereniging) en ik waren beiden aan het filmen met resp telefoon en fotocamera. Toen hij zag dat ik ook filmde stopte hij, maar waren op hetzelfde moment mijn batterijen leeg. Hebben we dus allebei een half filmpje gemaakt van lesmees z'n proef :+ .
Ook de vaardigheid nog even meegepikt, was een erg lastig parcours, heb geen enkele foutloze gezien! Wel een omgeslagen koets met een tweespan pony's :oo . Ik zag hem om gaan, zag de menner vliegen en de groom vallen, maar niet wat er gebeurde. Hij was iig al klaar met de proef :o? . Pony's bleven iig meteen superbraaf stilstaan.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:09

Speciaal voor Jenkins en Sl_ *\o/* *\o/*
Afbeelding

@Tine, ziet er uit als een heerlijke buitenrit :j
@Biancacoo en VHU, heerlijk gebbq-ed :9
@HT, heeft wel een heel ontspannen manier van paarden zadelmak maken ;) +:)+
@Maisie, nogmaals gefeliciteerd *\o/*
@Bicci, super een verrassingsmaal voor Bianca :9 +:)+

Nou moe maar voldaan terug uit Vrouwenpolder.. vanochtend om 5.00 uur opgestaan, 6.00 uur vertrokken.. 7.00 vaardigheidsparcours verkend waarbij ik om 7.30 officieel kennis mocht maken met 'Dingetje' ;) . Vaardigheid ging niet helemaal lekker... Brutus was erg zoekende en had volgens mij toch nog wat 'last' van zijn gebit waardoor ik allesbehalve lekker de vaardigheid doorkwam...schade bleef beperkt tot 2 balletjes binnen de tijd... moet toch maar even bij Maaike in de leer die wist er 1 balletje minder af te gooien := . Toen de dressuur... de ring lag tegen de springring aan waar dus ook oa de hackney rubrieken gereden werden en natuurlijk werd gesprongen. Mijn 1e proef liep best lekker alleen moest ik op een gegeven moment aanspringen rechtergalop bij E... vind de ereronde van de Hackneys plaats welke allemaal achter elkaar op de muziek voorbij kwamen zetten... nou Brutus was niet meer met het aanspringen in de galop bezig...maar wilde eerst even kijken wat er nu allemaal langs zij kwam :)) verders écht lekker gereden. 2e proef ging naar mijn idee wat minder... maar voor het gezicht werd er weinig verschil ervaren... helaas had ik weer een storing op de lange zijde van de springring daar daar een paard besloot niet over de hindernis te springen maar 'uit te breken' en die belande bijna in de railing... Brutus en ik waren daardoor ook 'weer' afgeleid :o :+ ... maar al met al best redelijk uitgereden... toen de prijsuitreiking :list: Had in mijn 1e proef 236 punten (2x winst ZZ) en mijn 2de proef 232 punten (2x winst ZZ) dus al met al toch 4 wp's rijker :):) en een mooi gevuld envelopje voor de 1e prijs ;) ... nu zo Brutus uit de wei halen en dan lekker bankhangen want ik heb het wel gehad voor vandaag :j
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 30-06-12 20:11, in het totaal 2 keer bewerkt

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:10

:wave:

ben trots op wish!! eerste keer sinds de osteo haar voor de kar gezet!! <3 echt super braaf!! ook heerlijk paar stukjes gedraaft!!
VHU thx voor de tip met bit gaatje hoger!! het helpt!

edit super ollie *\o/*

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:49

Volgens Paul moet het verboden worden om zulke hoge punten te scoren in de ZZ dressuur. }> }> Was Paul eindelijk richting de 215 punten aan het werken, moeten er nog 10 punten bij om maar in de buurt te komen van Brutus }>
Niet eerlijk _/-\o_ _/-\o_

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:54

janouk schreef:
Volgens Paul moet het verboden worden om zulke hoge punten te scoren in de ZZ dressuur. }> }> Was Paul eindelijk richting de 215 punten aan het werken, moeten er nog 10 punten bij om maar in de buurt te komen van Brutus }>

Misschien kan Paul hem troosten met een taartje ? en ik kan ook een fout maken of Brutus kan ook zijn dag niet hebben hoor... alles is mogelijk... dus gewoon lekker rijden en dan komt het helemaal goed :j

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 20:59

hoooooge punten gereden dus Ollie !! respect ook voor jou en brutus !! _/-\o_ en dat met zoveel afleiding naast je..
En janouk paul ook met zeeeeeer goede punten !!! ook Respect voor janouk en paul ! _/-\o_
Ik vind het onwijs knap van jullie !!!
Crazymel fijn gemend, super !!! een mooi begin zo na de osteo !

ik heb lekker gewandeld met loge honden en ik ben door mijn 2 husky reuen uitgelaten....die zijn samen nogal sterk.. :Y) *D

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:00

Ollie1 schreef:
janouk schreef:

Misschien kan Paul hem troosten met een taartje ? en ik kan ook een fout maken of Brutus kan ook zijn dag niet hebben hoor... alles is mogelijk... dus gewoon lekker rijden en dan komt het helemaal goed :j

Nee, Paul zegt dat je zelfs met appelflappen hem niet kan troosten :D :D nog harder trainen dus.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:11

Wauw ollie!! :wow: :oo

Hier 18 autos gedaan vandaag.. allemaal vol saharazand.. dus ik ben afgedraaid :evaw:

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:12

@Janouk... -O-

Voor Paul ??
Afbeelding
+
Afbeelding

=

Afbeelding
Y;( Y;( Y;( Y;( ??
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 30-06-12 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:16

Arme Paul :(:) ... maar Brutus rulezzzzz *\o/* . Beter dan je stinkende best kan hij niet doen, Janouk _/-\o_

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:27

Mijn record staat op 223 punten, tijdens mijn ZZ debuut 2,5 jaar terug. Nu nog niet in de buurt kunnen komen.
Dus Brutus word 1 op de districts kampioenschappen en Janouk en Roos mogen om een 2e plaats vechten ;).

Volgende week mag ik weer in Barsingerhorn. Laatste 'trainings rondje' voor we in augustus moeten knallen.
Morgen eerst weer een lange teugel clinic van Piet Bakker in Hoofddorp met Roosje. Kijken of ik die prop nog wat soepeler kan krijgen ;).

Ik ga weer onder mijn steen liggen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:27

ik zou me met die lekkere :+ dingen zeker laten troosten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:30

@Dennis, maar er doen er nog veel meer mee op de districtskampioenschappen ben ik bang... waar ook wij niet in de buurt van kunnen komen... kan zo al twee cracks noemen :j ... daarom ga ik lekker op vakantie om vervolgens maar 3 voorbereidingsdagen te hebben voor de districtskampioenschappen...ook omdat ik er al geen verwachtingen van heb :n := . en Brutus krijgt daardoor dus ook lekker vakantie :):)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:34

Biancacoo schreef:

_/-\o_ , nu Paul nog Y;(

Misschien zwicht Paul voor deze ?
Afbeelding
die staat op mijn lijstje om binnenkort te gaan maken (wel machtig :9 )

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:39

Ollie1 schreef:
Biancacoo schreef:

_/-\o_ , nu Paul nog Y;(

Misschien zwicht Paul voor deze ?
[ Afbeelding ]
die staat op mijn lijstje om binnenkort te gaan maken (wel machtig :9 )

hoe heette die nou?
millionaires shortbread?

:9 als je die maakt ff laten weten :P Kom ik wel proeven _O-

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:41

@Aks, inderdaad :j , I'll let you know ;)

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-12 21:50

helleuwwwww :D

thx voor de lieve opmerkingen over het verrassingsfeestje van mijn ng-tje :)

vandaag is knolliebollie weer van nieuwe schoentjes voorzien,
dus morgen worden de metal-nikes ff ingelopen met een bosritje met kikkerkar en oom en tante met achter neefjes erbij.
vandaag bandjes opgepomp,
is daar eigenlijk een richtlijn voor qua druk?
ze staan nu op 2bar.