even een ego post van mij
heb vandaag weer les gehad met uzma en hij begint steeds beter te lopen en kreeg een leuk complimentje dat ie met z'n neus over de grond galopeerde en dat is zeer zeldzaam voor paarden omdat het erg moeilijk is en zeker voor een arabo fries die al heel erg opricht is in de hals uit zich zelf dus was weer zeer tevreden heb pas over 3 week weer les dit omdat we volgende week wedstrijd hebben en ik zelf de week erop niet kan want ik ga naar disneyland parijs
. Ik wil je heel veel sterkte toewensen, want zo'n gebeurtenis met alle gevolgen van dien gaan je niet in je koude kleren zitten. Hopelijk hersteld Fifi spoedig want zo'n open wond is nogal wat 

) en dan op het balkon een studieplekje inrichten
). Dus nam het haar ook niet kwalijk heb geprobeerd lekker voorwaarts te rijden en niet teveel te prutsen, dat ging op een gegeven moment goed en toen ben ik ontspannen gaan uitstappen. Als dat zaterdag ook zo is (met mij) dan wordt het helemaal niets maar ik weet ook van mezelf dat als ik het gewoon vaak genoeg doe, het vanzelf beter wordt. We willen daarom ook proberen alle wedstrijden op dat wedstrijdterrein (het zijn er 4 of 5 geloof ik) dit buitenseizoen te doen, wen ik eraan, went het paard eraan en komen we er weer een beetje in.
Rizanta daarentegen zweet steeds minder, kan blijkbaar goed tegen warm weer en zit al vrijwel weer in haar zomervachtje plus dat haar conditie steeds beter wordt. Als ik terugdenk aan hoe ongelovelijk nat ze was in het begin bij alles wat we deden, niet normaal. Gisteren dus echt dikke 3 kwartier bijna alleen gedraafd ook nog flinke tempowisselingen en ze was alleen nat onder de singel