Napie schreef:Ik behoor denk ik ook tot de groep van binnenvallers, trachten ergens op te reageren, mijn eigen babbel neerzetten en vervolgens af en toe stilletjes meelezen. Ik probeer wel te reageren maar soms dan is iets alwer drie pagina's opgeschoven en reageer ik op een oud onderwerp.
Zo hier ook hoor... Probeer het echt wel bij te houden door middel van meelezen, maar soms kan ik niet overal op reageren. Sorry 
Beterschap Tine en Patrick!
Buckje dat viel bij mij ook gelijk op dat de springriem strakker moet, of je moet hem eraf halen, zo heeft het geen nut. Vind Buck wel heel netjes lopen hoor... Kan verder niets meer aanvullen dan de tips die je al gekregen hebt.
Toch wel grappig eigenlijk dat de borsttuigen zowat even breed blijven als bij een full of cob tuig. Als je Buck nu vergelijkt met een paard met zo'n empathie (toch?) borststuk, dan heeft hij wel een joekel 
VHU ik denk dat je het wel gaat redden hoor... Met de wagen. Mijn mw is volgens mij ook 1.90 mét achterplank. Als ik die weghaal issie volgens mij 1.70. Meen het ooit eens opgemeten te hebben.
Jenna heeft ook vanaf haar schoft tot de helft van de hals een kleine 3cm manen, daarna gewoon normale lengte. Heb dr flink ingesmeerd met laurierzalf, merk wel dat het veel rustiger is geworden.
Nou dames, ik moet op zoek naar een andere stal om de beide Welshjes neer te zetten. De shetties blijven daar staan, de koets (evt) en trailer ook, mag ook gewoon daar in de wei blijven rijden.. Maar hij wil de oude grote shet gewoon ruimte geven. Geef hem groot gelijk, maar baal er wel van.
Vond het zo raar, heb gevraagd of die pony er mag staan (in september) en vervolgens zie ik hem nooit meer. Anders komt hij altijd even kijken of een praatje maken, maar nu... Heb hem al een maand niet meer gezien! Ik ben al extra meerdere keren per dag gegaan, op wisselende tijden, maar nooit zag ik hem. Gisteravond wéér. Zag dat de paardjes nog hooi moesten hebben dus ben net zo lang wezen wachten tot hij op kwam dagen. Ik wilde gewoon eindelijk eens een antwoord hebben. Snap best dat hij nee wil zeggen, maar zég dat dan gewoon en verstop je niet. Was dus erg laat thuis (weer niet kunnen strijken)