Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naaltje schreef:@buckje; moet je veel vragen bij 'm? Is buck zga recht voor de wagen of heeft hij daar nog moeite mee?

Heb je ookal mooie wallen, me to.
denk dat je met het eruit willen rijden van het neusje ook wel een paar maanden verder bent voordat dat langere stukken echt goed gaat. Maar dat is nu eenmaal zo, anders liep iedereen de sterren van de hemelCitaat:Helaas zal dit niet ook iets zijn wat in een paar keer goed komt
ik zou voorlopig alleen rechtuit en stelling vragen. Trek je niets aan van dat hij niet zijn koppie naar beneden heeft. Actief rijden, op dat achterbeen, dan komt voorkant 'vanzelf' (na x - tig keer oefenen) hoger. Wees niet bang dat hij dan niet meer 'naar beneden' wil, dat heb je er zo weer in / verleert hij echt niet. Mag ik dan van jou de knoppen voor naar beneden van Buck? Zet ik die op Snuit

rot eczeem
(oke, hij heeft ook de halve zomer zonder eczeemdeken gestaan...)
maar kan zo in slaap vallen, niet te geloven

Kan ik kijken of Buckje in de bak wil lopen... Is een eb en vloed bodem is laatst aangepast maar ik betwijvel het. Word wel gezegt dat hij het kan, maar moet het eerst nog maar eens zien hij is echt klein met zijn 83 centimetertjes! Bij de prijsuitrijking van de clubkampioenschappen moest ik hem er doorheen jagen, nu is die aangepast nieuwe ronde nieuwe kansen.
Buckje schreef:Iedereen is jaloers op Buck zijn lange manen, maar eigenlijk is het alleen mooi maar niet handig! Met dekens gaat het eronder zitten en met ze halsdeken die die nu op heeft moet ik het altijd vlechten.
Ecxeem is wel heeel vervelend!
.Napie schreef:Ik behoor denk ik ook tot de groep van binnenvallers, trachten ergens op te reageren, mijn eigen babbel neerzetten en vervolgens af en toe stilletjes meelezen. Ik probeer wel te reageren maar soms dan is iets alwer drie pagina's opgeschoven en reageer ik op een oud onderwerp.