Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ze eten er prima van, lukt ze goed hoor. Heb dus 1x Welsh A, 2x formaat shetlander. Er komt nog een beetje hooi op de grond maar dat is niet te vergelijken met een ruif of een normaal hooinet. Ben er zeer tevreden over. Heb wel een extra touw die ik door het hele net trek, omdat ik dus echt niet wil dat het losgaat.
. Weer even droog geoefend en nu gaat het allemaal weer prima en lopen ze gewoon veel en veel beter.
.. maar zie alleen maar die grotere maten L_Rivaldo schreef:Bestaan zulke hooinetten ook in 1 paards maat?.. heb namelijk nu hooinetten met normale grote gaten en denk om hem langer aan het werk te houden het fijner is als hij meer moeite moet doen.. maar zie alleen maar die grotere maten

ik sluit 2009 gezond af denk ik

VanHuisUit schreef:![]()
tja tegen 6 hooinetten (zijn ze rose
) kan ik natuurlijk niet op. Nou ik hou er nu echt mee op, manlief vermoed een opkomende verslaving
je begint me al goed te kennen, toen ik de hooinetten ging kopen (2 etappes) had ik wel eerst allemaal kleurtjes, daarna ging ik naar een winkel en hadden ze alleen grijs en zwart, maar ik had ze nou eenmaal nodig!.. helaas geen roze, maar het was wel wat voor mij geweest..
)
)