[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 16:46

Dat doet een mens altijd goed. Anders gewoon blijven boscrossen. Ook leuk :*

Hier wonderbaarlijke vooruitgang met het stretchen ze geeft nu alle vier de benen en maakt vrijwel een keurige strech plus kan nu paar seconden zo blijven staan :oo dat dan zo van de ene op de andere dag. Typisch Cathey. Gaat het gaat het. Gaat het niet, gaat het dus echt niet ^) }:0

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 16:54

VHU: lekker van genieten!!
Ips: jammer dat het niet zo lukte, maar wel lekker door het bos gereden.

Nou, spier in rug doet weer vervelend, dus ook weer veel pijn. Moet toch echt zo gaan uitmesten, dus kiezen op elkaar.

En nog even foto van vanmorgen. <3 <3
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:34

Moet naar mijn werk heb er zo geen zin in, is zo'n k-klas en heb alleen nog maar k-dingen te doen }> gelukkig zijn het nog maar een paar weken... denk dat de leerlingen er precies hetzelfde over denken :P

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:45

Pff herkenbaar. Nog 6 weken. ....

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 08:59

Wij nog maar 4...
Nog veel te doen in 4 weken, heb ook altijd liever wat later, dan begin je ook weer later... :+

marga1

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 12:08

Ja het gaat snel en dan is straks de zomer ook zo weer voorbij.
VHU Cathey moet er af en toe over nadenken en de oefening laten bezinken zeker, en dan kan je het de keer daarop wel ineens.

Tine knappe Fabels, die snapt het vlug.

IPS gaat boscrossen op ponykamp.

Hier met 2span de vaardigheid geoefend de jongste van het stel Eef rij ik enkelspan dressuur en vaardigheid mee in de onderlinge competitie en deze had zo iets van, ik moet toch altijd in het midden tussen die pionnen door, en drukte zijn spanmaat Pep over de ander pion heen. Na een paar rondjes kreeg hij het door wat de bedoeling was. En begon Pep weer mee te denken, van ik weet het! hier links en gaat dan te vroeg de bocht door over de pion heen. Pep is er een waarmee je nooit de proef in de juiste volgorde moet rijden anders gaat hij jou vertellen van hier links daar rechts enz. Dus 2x de zelfde ronde door de pionnen dan krijg je het zelfde effect.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 12:12

Vanmorgen werkelijk heerlijk gemend met Samoerai. Halthouden gaat al iets beter (mevrouw is gewoon miep ongeduld hihi) en sturen met een hand begint ook ergens op te lijken.

Daarna weer met Fabels gespeeld. Nu ook de broekriem erbij. Ik heb foto en filmpjes, gewoon gelijk gemaakt. Ze liep ermee alsof ze geboren menpony is. Als ik morgen nog puf heb na het werk wil ik eens proberen om de schoft om te doen. En als dat dan allemaal paar keer herhaald is, maar eens met de oogkleppen aan de slag.
Afbeelding

Moet alleen wel constateren dat leidsels, zweep en fototoestel in de hand en pony voorwaarts houden niet mijn sterkste punt is hahaha

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 13:14

Mocht iemand nog een tuig (maat D/E pony) hebben liggen...... Ik wil liefst leren Ideal luxe marathontuig, uiteraard compleet met broek.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 14:22

Iemand nog belang bij een mentuig voor A/B pony? Het tuig van Amerigo staat te koop, want hij gaat echt niet meer voor de wagen komen.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 18:53

Braaf paard Tine *\o/*
Ips have fun bij menkamp
En ik zag menners en ruiters bij de paarden 4-daagse, veel plezier !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 20:48

Knap kind heb je Tine <3

Ja de paardenvierdaagse doen volgens mij idd paar van het topic ook aan mee. Wat een heerlijk weer treffen ze {:} iedereen heel veel plezier!

Begin ondertussen knap chagi te worden dat ik niet kan rijden -O-
Cathey vandaag ff slobbertje gebracht en zo schattig er is een boom waar ze in haar eentje precies onder pas in de schaduw en zij stond er dus precies onder andere 3 van haar groepje stonden metertje verderop in de zon.

Verder hier saai dagje gewerkt maar kon eerder naar huis dus viel eigenlijk nog wel mee allemaal :+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 09:16

Heel herkenbaar vhu... dat je er chagrijnig van word..
Er komt wel een oplossing, pluk je kleine geluksbloempjes...word vanzelf weer een boeket (Manon's woorden) _/-\o_

Moet weer verder... :evaw:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 09:22

<3 lieve Manon :*

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:29

Superfijne les gehad werken in de hand of hoe je het ook maar noemt :D mooi om te zien/ervaren dat aandachtspunt nr 1 bij Cathey, gewicht verdelen over al haar vier benen en recht kunnen richten hier ook weer bleek. En hoe je dat heel simpel kunt trainen. Dus we hebben weer wat inspiratie gekregen erg fijn waren we erg aan toe :list: -:)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:42

Biancacoo schreef:
Heel herkenbaar vhu... dat je er chagrijnig van word..
Er komt wel een oplossing, pluk je kleine geluksbloempjes...word vanzelf weer een boeket (Manon's woorden) _/-\o_

Moet weer verder... :evaw:

Mooie woorden van Manon <3

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 13:53

Prachtige woorden van Manon. En zo blijft ze steeds weer in onze gedachten.

VHu: fijn dat je weer inspiratie hebt opgedaan.

Hier weer heel pittige dag gehad. Wilde weer stukje droogmennen met Fabels, maar dat gaan we maar even niet doen. Hoop dat ik nog puf/tijd kan vinden om straks kort rondje met Rembrand te gaan doen. Zoonlief komt rond 16 uur weer thuis van schoolkamp, dus red het niet meer om nu nog te gaan. Wel jammer, heerlijk weer.

Zoonlief zal wel gesloopt zijn, hij vertelde gisteren dat ze pas om 1 uur op bed lagen. :O

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 19:35

_/-\o_ ze is en blijft een bron van inspiratie....
denk nog elke dag aan haar..

Vhu klinkt goed dat grondwerk.
Tine. Fijn zoon weer thuis

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 06:03

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 12:06

Idd vhu.. _/-\o_ zo is dat, maar ze heeft me veel mee gegeven..vooral positief !! Is toch geweldig :j

Nu :9k buiten druk geweest met nieuw plannetje realiseren :):)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 14:19

Pfff 27 graden in het lokaal met alle ramen en deuren open

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 16:59

Nou, ik hoef niet meer te koken. Ben al helemaal gaar :Y) :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 18:22

Jij ook al :+ wij hebben feitelijk nog maar een 'lesweek', en dat is eigenlijk allemaal inleveren. Rest is nakijken, cijfersinvoeren en zooi opruimen :D
Vandaag geen paard gezien, morgen weer een dag.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 20:04

Na morgen heb ik nog gewoon 5 lesweken. Hier en daar valt wel iets uit door schoolreisje of sportdag, maar andere dagen wordt nog gewoon les gegeven. Cito's worden nu ook volop afgenomen. Vandaag ook nog vergadering, dus was helemaal gaar. Maar bij thuiskomst bleek zoonlief een supergoede springles gehad te hebben, dus dat maakte weer veel goed. Hij vond het te warm om Fabels nog te rijden, dus die heeft nog een extra vrije dag.

Nu klaar maken om naar bed te gaan en hopen dat de pijn morgen weer iets minder is. Heb nog steeds last van rug/nek. Wordt iedere dag wel iets beter, dus ....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 21:12

Gelukkig knapt het wel wat op Tine.. :(:)

Zag geweldige filmpjes voorbij komen van Ips op menkamp :):) +:)+

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:20

Hoop dat je lijf snel bijtrekt tine..rot is dat..
Zo...hier weer buiten bezig geweest,....nu koffie.. :9k
De cito's hier ook idd...zoonlief heeft er tot nu toe geen zenuwen van...en wel een goed gevoel over, dus wij zijn al trots..ongeacht de uitslag !! :))
Hij heeft me gisteren ook zo geweldig goed geholpen met het in elkaar zetten van een enorme bouwpakket van een berging...mama..dit is net mega lego..maar dan met schroeven en bouten..haha.. =:)