Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).
dan is het toch echt geen kinderpony (soms heb ik zoiets van het zou zo leuk zijn als een jeugdruitertje ermee gaat rijden)
maar goed uiteindelijk liep ze mooi rond en in stelling links- en rechtsom (met oren plat in haar nek). Als beloning even uitstappen, is ze weer helemaal lief met oortjes vooruit. Het is toch zo'n figuur af en toe.
Als je ze beter kent vallen ze wel mee, die bij mijn vorige stal vond ik wel grappig, ze gaan je ook herkennen. Zou idd bewaking zijn. Ik heb een sloot/vaart om de wei, maar bij een klein stuk is het een hek. Daar laat pony's ook niet lopen, dus heb er niets aan. Maar daar zouden die ganzen prima kunnen. Denk dat er dan niemand meer ook maar aan denkt om de wei in te lopen. Heb er nu een soort versperring opgeworpen van schrikdraad en prikkeldraad maar goed, je weet maar nooit hoe gek mensen soms zijn
was maar alleen.

elk voor jaar is het eieren rapen(om jongen te voorkomen,hier bij schiphol worden ze vergast enz voor het vliegverkeer) de stront die ze achterlaten trekt heel veel groenige strontvliegen aan,getver erger dan op de paardenmest!
)
.
.
.
. Ach ja, nog ff en dan heeft ze haar eerste sgmw in Schinveld, daarna maar weer eens flink aan de slag ohz.
.
. Hij schudde hem los, maar daar werd Gijs alleen maar meer opgewonden van. Volgens SH sr. hielp alleen een flinke trap om hem weg te krijgen. Vervolgens klom hij in mijn broek, maar schoenmaat 40 met stalen neus voegde daad bij het gegeven advies en slingerde hem anderhalve meter weg. "Zo doe je dat", was seniors reactie
. Was toch wel heel blij toen Gijs korte tijd later opgeruimd werd. 

. Heb me suf gezocht.
.