Nou dan nog een vraag over paarden

Rechtse voorvoet, aan de buiten (!) kant.
De ''scheur?'' begint aan de bovenkant, en gaat naar onder. Ik vind het een heel raar ding..
Ponylief niet overigens, die vond het niet zo boeiend, loopt nog prima etc..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

).
, met verjaardagspartijtje van zoonlief zat ik daar ook... lekker koffie te drinken
, moet jij nu ook morgen rijden of zondag ? en jammer dat je niet naar Rhoon komt... had ik wel gezellie gevonden
wij passen regelmatig op de labrador van mijn zus en die kan ook zoooooo verschrikkelijk snurken
. Groom heeft avonddienst en zal vanavond rond 0.00 uur hier zijn, zodat ze nog een paar uur kan slapen
Pffff je moet er wat voor over hebben... hopelijk schuurt Brutus zijn vlechtjes er niet uit , want normaal vlecht ik de ochtend zelf maar dat ga ik écht niet redden morgenochtend
wagen past perfect op de pick up heb nog ruimte over. Het idee is dan pickup en daarachter de trailer, kan alles tegelijk mee
mochten we op wedstrijd willen. Eindelijk alles dus nu zover dat dat goed te regelen is.
al die was en het geregel voor thuis. Dacht dat ik 2x per maand zou gaan redden maar 1x per maand is denk ik realistischer. Dus deze maand juli de endurance en dan in augustus Gilze, september weer endurance ergens en oktober dus Strijbeek. Lijkt me aardige planning

bicci schreef:hier vanavond uit eten..
had liever naar foute party gegaan van Q-music...majah
werk van manlief blieft de dames er bij.
is vanuit zn werk.

,Gem schreef:Akshay schreef:Heb ik nou serieus een exemplaar paard wat niet reageert op een hoefzweer dan?
Heb nooit wat gemerkt. Maar wel blij dat zijn ''ding'' dus onschuldig blijkt!!
Ster is gewoon een kleinzerig typje!
Want voor die dan iets laat zien..
)
Akshay schreef:Gem schreef:Akshay schreef:Heb ik nou serieus een exemplaar paard wat niet reageert op een hoefzweer dan?
Heb nooit wat gemerkt. Maar wel blij dat zijn ''ding'' dus onschuldig blijkt!!
Ster is gewoon een kleinzerig typje!
Die kun je misschien ook maar beter hebben dan zoeen als ik dus blijkbaar heb!
Als ik iets zie ben ik te laat gok ikWant voor die dan iets laat zien..
, meer een horizontale kras. Gem schreef:Akshay schreef:Die kun je misschien ook maar beter hebben dan zoeen als ik dus blijkbaar heb!
Als ik iets zie ben ik te laat gok ikWant voor die dan iets laat zien..
Het l*llige bij Ster haar hoefzweer was dat we toendertijd lang dachten dat ze bevangen was. Ze stond met 4 benen stokstijf, wilde niet of nauwelijks bewegen (behalve in de koele modder, voetje voor voetje). Er was niets aan haar hoeven te zien, kan me niet meer herinneren of ze warm waren.
Pas later, toen ze alweer prima liep en de hoefsmid kwam, zagen we dat ze een hoefzweer gehad had. Het was dan ook niet zo'n duidelijke scheur als bij jouw Diddle, meer een horizontale kras.

Even netjes schoonhouden maar
Voor er vieze schimmeltjes of bacterietjes in komen wonen

)
Nu hopen dat hij snel tijd heeft.
En ik heb dus geen fb of andere social media, omdat ik merk dat de sociale contacten er echt niet beter op worden.
. En wegrennende Sil is ook niet fijn. Wel fijn dat bedrijf langs komt voor lamoen
maar de reactie is wel overdreven inderdaad.. Je eigen mams gaat toch écht voor met zulk nieuws toch?