tallechie schreef:Heb geen ervaring met kleine bitten, veale heeft 13,5
zou wat zijn, zo'n groot paard en dan een minibitje erin 
ziet nu zo'n paard met vissensnoetje zo'n naar binnen gezogen bekkie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tallechie schreef:Haha ik zie het ook al voor me
Die tuiger die ik hiervoor had, had een nog groter hoofd. Daar heb ik de frontriem speciaal van moeten laten maken.
Dan weet ik het ook niet, misschien kunnen ze dan inderdaad verder in het ziekenhuis kunnen. Is wel logische verklaring natuurlijk, maar is zo vervelend als je zo vaak hoofdpijn hebt

die gezichten
En dan daarna 'n paraplu opsteken en met paard naar de wei lopen
(die mensen lachen zich vast 'n breuk om mij...
)
) doen.. 

had bitmaat 14.5 , hij had hoofdstel maat full en die had ik dus nog breder laten maken (iets van 3 cm).
Maar het topic is toch ook om dingen te delen die je met aangespannen (achtige
) dingen meemaakt...zoals bijv loslopende pony's, jeetje Napie wat een monstertjes zijn het toch af en toe
Nu hebben die 'bakkies' dus verschillende afmetingen. Begint zo ongeveer bij 170 breed / 190 lang. Nu vraag ik me af, zou een pony marathonwagentje, spoorbreedte 1.25 langer zijn dan 1.90? Moet het morgen natuurlijk nameten maar wie weet weet iemand zo op dit late uur direct het antwoord. Ben zo nieuwsgierig
van de binnenvallers......

Wel vervelend dat zo last hebt van hoofdpijn, hopelijk gaat gauw beter. Morgen komt de dierenarts om kiezen van Tobbe te doen, hij heeft best wel grote haken zag bij voorkiezen.
) Ik dacht dat mijn wagen rond de 2 meter zat in lengte. Houd ook rekening met de hoogte als je een dichte bus neemt. 
Morgen of overmorgen moeten mijn beesies van het land en op stal
.. Wat een rotweer he?
en groter denk ik 
had hem mee naar voor genomen, maar dan moet ik weer 1,5 minuut terug naar de wei lopen door 't open veld, had ik nie zin in

.. gelukkig rende ze hun stal in waar ik was ze dachten vast dat het etenstijd was