Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aartje schreef:Pff nou hier een tegenvaller. Ik was super blij met mn mentuig, maar nu toch wat minder..
Het past verder prima, maar die oogkleppen vind ik geen succes... Stalker is gewoon echt veel schrikachtiger en helemaal niet relaxt.. Ik heb hem nu 3 keer gewoon laten lopen door de bak, maar hij schrikt snel en draait dan 180 graden om zodra hij iets hoort... Zal dit nog overgaan? Ik heb ze echt op zn wijdst nu staan, maar dat helpt niks..
Story schreef:Zijn er ook mensen die het slepen hebben overgeslagen en direct met de sulky/menwagen zijn gaan werken?
Persoonlijk denk ik dat die van mij dat makkelijker gaat vinden maar geen idee of het verstandig is.
Dennis schreef:Je mag hier altijd een keer langskomen, kan je ook met mijn ponys rond sturen. Van net beleerd tot ZZ nivo.
Bij Deedee is t gebleven bij 1x voor de wagen tot nu toe. Ik heb simpelweg gewoon geen tijd. Ze word wel 1 a 2x in de week een half uurtje omder het zadel gereden. Dat doet ze super en verwacht ook geen problemen als ik haar weer inspan.
_RMHorse_ schreef:Even een klein oproepje als dit mag hier: is er hier iemand uit noordholland die zijn paard al heeft beleert bij wie ik eens meemag een ritje maken?