Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tine10 schreef:Prinsje: slipjacht??? Sorry, wil niet vervelend doen, maar heb je nog nooit gehoord over veel onder het zadel rijden en al helemaal niet over springen. Is dat dan wel verstandig? Moet je toch best goed voor kunnen rijden hoor. Zou erg vervelend zijn als je een ongeluk meemaakt.
En wordt er tijdens slipjacht alternatieve route voor de niet-springers uitgezet door de vereniging, want springen is niet mijn ding... PrinsjeH schreef:fijn die bezorgdheid![]()
maar gelukkig heb ik wat meer vertrouwen in mijn eigen rijkunsten dan jullie kennelijkEn wordt er tijdens slipjacht alternatieve route voor de niet-springers uitgezet door de vereniging, want springen is niet mijn ding...
Anders is het niet zo zinvol om met een slipjacht mee te gaan. Dan kun je beter meedoen met een of andere toch. Heb je wel ervaring met langere buitenritten?
Anders kun je idd mee met een willekeurige teugel en/of leidselrit... maar da's leuker met de kar
heb lekker gereden met Pink, haar weer eens gewassen, we hebben tenslotte een zaterdag een wedstrijd!
ben vanochtend in het ziekenhuis geweest, mijn voet die gebroken was (links) daar heb ik een ontsteking in, heb nu pillen om de ontsteking weg te krijgen en ze gaan daar volgende maand nog een scan van maken.
Maar goed het goede nieuws is, dat het allemaal goed moet komen en ik wat minder moet lopen. Helaas moet ik morgenavond verkennen, dus dat wordt lastig!
Deed het vroeger ook wel eens, een deken maken of vermaken, maar kan me nu er niet toe zetten.
Ik val nog wel eens, of ze rukken aan mijn arm en dan moet ik los laten. Af en toe ben ik ook gefrustreerd, maar dan kijk ik maar naar wat ik wel kan.
! Gecondoleerd en sterkte!
.

wat zijn we streng voor elkaar maar wat je zegt: we hadden toch afgesproken dat we heel zouden blijven (of worden
) dit jaar
).
kanker is zo'n K-ziekte
ik heb nu vakantie. Volgende week hele week vrij, zoonlief is dan nog niet vrij (week erop wel). Op zich niet handig maar ik moet eerlijk zeggen.... 't klinkt nu wel erg aantrekkelijk
.
!
Voor de wijntjes-liefhebbers (ik ben geheel onthouder, lust geen alcohol) is er een sherry-stop, een port-stop met knisperende haardvuren etc. etc. klinkt allemaal 'sehr gemütlich'
Heb waarschijnlijk 2 stalgenootjes gevonden met interesse
.