Leuk dat het paard in eerste instantie wel wat lijkt, ik hou wel van een tank, mits hanteerbaar
, Naaltje dat is balen zeg wat raar allemaal, @IT ben je nog lekker bezig geweest met Wobbe? @Schaduw wow vind het echt super stoer van je! Evelinee wat een leuk filmpje en ze draven zo met de paarden mee? Wat zijn die pony's toch geweldig he.Hier van lelijk kuiken naar mooie zwaan,
Alwyn een jaar geleden, voor het eerst 'in het tuig'

Vandaag met tuig

En dit hebben we gedaan zo'n drie kwartier behoorlijk aan het werk met de mannetjes
Ging super!
(langboom knalde hier omhoog door kuil
)af en toe stukjes fietspad meegenomen was wel erg trekken soms (maar goed, leren ze het wel van natuurlijk)

Snuit vond het helemaal geweldig had het idee dat hij op wedstrijd ging geloof, was zo stoer. Peter had boxen voor ze klaargemaakt waar ze even in konden bijkomen na afloop, was echt fijn en daardoor super training voor 'later': rit in trailer, in box wachten, inspannen/mennen, weer in de box en daarna naar huis.

Alwyn stond vooral te hinniken
snapte er nog niet veel van

En natuurlijk nog even geknuffeld met de grote meid (let niet op mijn grijze haren
)
Ze snapte er niets van dat ik/we eerst aan de slag gingen met die smurfen....morgen mag ze weer

Ben ook heel benieuwd waar je op uit gaat komen.
Nu moet ik zeggen dat ik dus eerst opschreef dat hij nog wel een gaatje hoger kon, dat was tot een maand of twee geleden zo, maar zie nu dat hij precies goed zit. Alwyn is de afgelopen paar maanden echt breder en stoerder geworden 

. Ik hoor verder over Bakker veel slechte dingen, dus tja...