ook wij hebben weer een super wedstrijd gehad in hellendoorn..
de dressuur helaas in een ligt miezer buitje gereden maar wel goed voor een 1ste plek in de dressuur ( doel gehaald. de champagne kon open) we waren 3de in de niet makkelijke vaardigheid en 5de in de marathon en overol 4de met 3 winstpunten en een bloemetje voor de dressuur (vind het altijd erg leuk die extra prijzen)
S_zanne
Geplaatst: 14-06-11 13:43
Echwel schreef:
Hier had menster de derde tijd in de marathon over de hele dag.....gaat dus de goede kant op... En tja er waren best foutjes, idd poorten vergeten, uitspannen in de hindernissen
Heey! Dat is flauw! Maar dit keer was ik er niet om de schuld te krijgen.
kiss
Geplaatst: 14-06-11 15:27
Wij waren ook in Hellendoorn, en super fijn gereden, 3e in de dressuur 1 balletje in de vaardigheid 4e in de marathon, en totaal 2e. En steeds droog gereden! was voor ons weer de eerste wedstrijd dit seizoen, dus super tevreden. wij gaan ook naar Oldenzaal, wij zijn er nog nooit geweest, wie gaan er nog meer en hoe is het daar?
Hele hele mooie wedstrijd, aardige mensen dus wat wil je meer Helaas voor ons dit jaar niet, gelijk met Giethmen.
kiss
Geplaatst: 14-06-11 15:37
Echwel schreef:
Hele hele mooie wedstrijd, aardige mensen dus wat wil je meer Helaas voor ons dit jaar niet, gelijk met Giethmen.
is dat ook door het bos? vind dat zo geweldig. en ik wil nog een beetje mooi weer?! zou dat lukken?
Echwel
Geplaatst: 14-06-11 15:52
Ach als ik mijn bezem terug heb na afgelopen weekend wil ik ook wel voor het weer gaan zorgen hoor
Oldenzaal ligt de wedstrijd in een recreatiegebied, hele mooie trajecten, mooi terrein, goede overnachting en geloof voor hind 1 geweldige beek waar je doorheen moet.. Verder hele grote waterbak
BlackDevils
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-11 15:57
Ik zat net even naar de deelnemerslijst te kijken maar Districtskampioen worden is, als je de wedstrijd uit kunt rijden, soms niet eens zo moeilijk.
Echwel
Geplaatst: 14-06-11 16:02
Zijn bijna geen volle rubrieken voor een kampioenschap, zeker bij de pony's niet Iedereen had de inschrijvingen en kalender al klaar toen ze hoorden dat hier het kampioenschap was en het leeft in oost nou eenmaal niet zo....
BlackDevils
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-11 16:03
Het is inderdaad doodstil vanuit het Mendistrict.
Echwel
Geplaatst: 14-06-11 16:07
iedere keer als de telefoon gaat denken we dat ze het zijn, maar helaas het is niet zo.. Ben er nu van overtuigd dat we niet onze adem moeten inhouden tijdens het wachten,,,
BlackDevils
Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-11 16:13
Toch jammer dat het zo moet. Het had ook best heel leuk kunnen zijn met ons groot en sterke mendistrict...
Echwel
Geplaatst: 14-06-11 16:18
Heel jammer, zeker voor degenen die zich echt willen inzetten, op deze manier lukt het nooit, starheid en stugheid alom en ondoordringbaar voor mensen die zich echt voor de sport willen inzetten
Divine
Geplaatst: 15-06-11 10:35
BlackDevils schreef:
Het is inderdaad doodstil vanuit het Mendistrict.
Ah, er zijn nog meer mensen die wachten op een telefoontje
op die site kan je ze alleen niet zo downloaden maar met een beetje print screen kom je een heel eind
Erik2007
Geplaatst: 17-06-11 01:07
Ja Shelltje, Helemaal mee eens Bij ons komen de foto's gewoon online en kan gewoon vrij gedownload worden. En de fanatieke hobbyfotografen die bij ons rondlopen, maken ook gewoon prachtige foto's van alles en iedereen.
We hebben een echt fijne wedstrijd gereden in Vriezenveen, met (gelukkig) erg goed weer! De dressuur had ik een hard hoofd in, aangezien het op een open veld was met enorm harde wind. Pony is daar niet zo dol op, als ie met zijn hoofd de wind in draait. Maar, we hebben een prima dressuur gereden, waar ik zelf een goed gevoel over had. Jammer genoeg een ingreep in de volte 40m met 1 hand (binnenleidsel slipte door mijn hand, dus volte dreigde nogal, ehm... raar van vorm te worden ). 63,4% was uiteindelijk de score, ik was dik tevreden. Vaardigheid liep ook perfect, heel rustig rond kunnen galoperen (meestal is het in gestrekte draf), foutloos en ruim binnen de tijd. De marathon ging ook erg goed, in H5 een kleine hapering, maar die was dan ook iets rottiger dan we hadden gezien met verkennen. Maar, uiteindelijk toch de 3e marathontijd van de dag, kl2 en kl3 samen genomen.
De pony heeft het erg goed gedaan, bleef tot H6 goed doortrekken en had er ook schik in. Eendaagse wedstrijden is niet ons ding, ik heb er eigenlijk een ontzettende hekel aan, maar deze was goed te doen.
Uiteindelijk 5e van de 11, dus wij zijn weer dik tevreden! Dit was onze voorlaatste wedstrijd in kl.2, na Leek moeten we over naar kl.3..... eerst nog even flink oefenen .
BlackDevils
Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-11 23:05
Geficiteerd HL! Ik zat even naar de uitslagen te zoeken op hoefnet maar die zijn er geloof ik nog niet. Ééndaagse wedstrijd rij ik eigenlijk niet, ook omdat die hier in de buurt eigenlijk niet zijn. Ik vind het toch wel lekker om er twee dagen over te doen en dat is al vermoeiend genoeg. Nou, misschien kunnen we nog een wedstrijd tegen elkaar rijden. Je moet trouwens wel even zorgen dat je voor 1 aug niet klasse 3 start ivm kampioenschappen?