Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

? 
.. zou ook gewoon normale olie of vet kopen wat er voor gemaakt is.
alleen in het weekend en dan heb ik het meestal zo druk dat ik me niet aan afspraken kan houden in dat opzicht
en dan begon de ellende meestal als ik er niet meer bij was. Paard in de stress, vieze stallen, spullen aan gort, zeggen dat ze komen en ze komen niet
Moet eerlijk zijn, heb 1x een hele fijne meid gehad. Maar dus een stuk of 6, 7x echt waar ik uiteindelijk niets aan had. Maar goed...als je het niet probeert weet je het ook niet. Maar we proberen het even niet meer
, nu stap ik tenminste af zonder dat ik zo'n beetje opgehangen word
).
)

.. en mijn ouders vertellen net dat dit hun een leuk kado lijkt om wat mee te betalen
.. Vind het erg leuk dat ze het zo leuk voor mij vinden en het motiveren
.. heb vandaag mailtje verstuurd naar gonny en hoop zo binnenkort te kunnen beginnen
Volgens mij ben ik een beetje blond wat dat betreft, heb ook 3x over mijn rijbewijs gedaan
.. maar dit is gewoon even leren en je hebt het door! Wanneer begin jij?
Ben er van te voren wezen kijken en ze gaven een hele rondleiding langs alle koetsen, de paarden enz. Toen had ik wel zoiets van ben blij dat als ik ga mennen dat er nog een instructeur op de bok zit want die peerden benne wel heueuuel groot!
Ik heb het boek ook al, dat van de paarden, wagens en tuig enzo heb ik al wat doorgebladerd maar dat van het verkeer, tjeee da's ook wel erg lang geleden dat rijbewijs van mij
.. positief en een mooie site en ook nog is 20 euro goedkoper per uur.. en geven ook half uur lessen. Ook zie ik dat ze les geeft op verenigingen. Zo kan ik toch met mnijn budget elke week gaan lessen of 3 keer per maand ofzo
dit is haar site: http://www.stalklomp.nl/1/1/Home/ en als er ook nog is meer mensen mee willen doen (2 combinaties of 1) dan is het maar 12 euro per keer per uur ongelovelijk! 

die is gemaakt
óf net voor 12u of net erná wil angela op stal zijn ..