Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tine10 schreef:Gem, hoezo ben ik te laat? Normaal worden ze rond 20e geent, maar dat komt niet goed uit voor wedstrijd van zoonlief, dus nu een stukje eerder. Na enting mag je 6 dagen erna pas weer op wedstrijd verschijnen.
Gem schreef:tine10 schreef:Gem, hoezo ben ik te laat? Normaal worden ze rond 20e geent, maar dat komt niet goed uit voor wedstrijd van zoonlief, dus nu een stukje eerder. Na enting mag je 6 dagen erna pas weer op wedstrijd verschijnen.
Je hebt gelijk, je mag idd alweer 6 dagen na de inenting op wedstrijd verschijnen. Ik dacht dat dat 2 weken was, vandaar mijn vrees dat je al te laat was.
VanHuisUit schreef:Gem wat goed trouwens van jouw lesmees in het B kader, geweldig voor hem. Een gebroken liverpool klinkt mij in de oren als erg scherp en direct maar blijkbaar is dat niet zo? Heb er nooit mee gereden hoor, geen ervaring mee. Kan maar zo gaan werken hoor, elke maand even wisselen.