voor biancacoo vandaagik zal braaf gaan, maar of ik het haal.. Ik hoop het uiteraard
maar denk het niet.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
voor biancacoo vandaag
maar denk het niet..

Haha, zie ze al zitten en mevrouwtje waarom wilt u het zo graag halen. Nou meneer ik wil mijn poownie varkentjesproof maken

Veronie schreef:Tine, ik heb ooit ergens eens iets gelezen over subsidie in Groningen vanwege alle foeilelijke omheiningen van lint en koord.Als je een natuurlijke omheining zou maken van bv. beukenhaag zou dat heel goedkoop kunnen. ik zal nog een zoeken op internet.
assessment
ben eerst zo'n stuk of 6 rondjes keihard in draf door de bak gestuiterd, ze was compleet onbestuurbaar maar ging gelukkig niet bokken of stuiteren. Daarna flink gedressuurd, arme ding stond helemaal te pompen toen we klaar waren en zweette zowaar voor het eerst
en toen nog rondje uitgestapt, wat ook allemaal beetje heftig was want ze waren bezig met schelpenpaadjes te herstellen / te leggen, oftewel gedoe langs het fietspad
Maar goed, alles overleefd en dan nu proberen de middag door te komen. Gelukkig is mijn man hier heel goed in

Het was gewoon onvoldoende. En alles onder de 6 moet gewoon over.
.
.
We zien je wel weer een keer hier als je er aan toe bent!