@ VHU: wat vervelend zeg van Juul, veel sterkte
Misschien is het toch beter voor het paardje, die toevallen moeten ook niet niks zijn voor het dier.Even kleine ego-post: Ik ben geslaagd!! Met andere woorden: ik heb mijn diploma!!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Misschien is het toch beter voor het paardje, die toevallen moeten ook niet niks zijn voor het dier.
_Dingetje_ schreef:Oh ja vervelend, van die knuten zijn dat geweest........heb je hetzelfde verschijnsel wat veel paarden ook hebben.......alleen zie jou nog niet met je billen tegen iets aan staan schuren![]()
Zou een prikweg ofziets gaan halen (als je dat er nog niet op gedaan hebt)

)
)
Je diploma
fijn voor je zeg! Ik ben het even kwijt ga je nu werk zoeken of ga je nog verder studeren?
naja in het ergste geval pikken we de trailer aan waar de menwagen instaat en breng ik die vanavond weer terug. Maar hoop echt dat het lukt.
op mijn werk is het erg hectisch ik merk dat ik de tijd bij mijn paard graag wil ontspannen en even niet met wedstrijden bezig wil zijn. Heb die datum wel een groom, dan gaan we gewoon lekker buitenrit doen. Ook leuk
of eigenlijk dus: leuker zelfs
Dat klinkt als een flink zitkussen, auwie.
(sorry, Aks
)
Ik kan voorlopig nog van geluk spreken, ben nog niet aangevallen sinds mijn thuiskomst...
) Geen idee welke beesten het waren, het waren iig geen muggenbeten van hier, ze waren echt minstens 3 keer zo groot!

Dus geen pilletjes voorhanden 
) maar denk dat ik ze aankomende nacht allemaal openkrab
Klinkt namelijk bekend SL, ik maak ze snachts altijd helemaal stuk
Citaat:edit: moet een vreselijk gezicht zijn zo'n toeval VHU. Heb ooit een hond gehad met toevallen, dat was al niet leuk. Maar een paard dat zo neerstort, lijkt me echt vreselijk. Je kunt dan ook niet helpen om te zorgen dat ze zich niet bezeren ofzo.
hier eigenlijk ook erge honger maar geen zin/tijd meer om boodschappen te doen dus dat wordt Maccen **sorry lijners**

Kei lief cadeautje van vriendje!
geen idee van spanje...echt niets weet ik daar van....dus kan je niet helpen..