...Ik vind dat toch moeilijk met voer enzo hoor
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...
. 

...
...

...
dat lijkt me wel watCitaat:Strucomix Sensitive is rijk aan ruwe vezels en vet. Deze combinatie zorgt voor een trage en veilige aanwending van de energie zonder dat het paard hiertoe extra granen moet verteren. Strucomix Sensitive wordt gecombineerd gegeven met grofstengelig droog hooi. Zeker geen kuilvoer noch jong gras meevoeren!
Dids krijgt voordroog (geen droog hooi dus) en staat in het voorjaar ook gewoon op gras...

...
.
tallechie schreef:Veale krijgt 1 kilo biks per dag. 's ochtends een halve en 's avonds een halve. Alwyn krijgt 2 x een handje. Gewoon basisbiks. Na het werken krijgen ze muesli. Veale een kwart en alwyn een handje.
Sorry dat krijg je als je met Nederlands bezig bent, dan vallen alle taalfouten je opeens op.
Nog 5 hoofdstukken te gaan....
*plagend bedoeld hoor tallechie
*
En soms neem ik gedroogd brood, appeltjes of wortels mee.
. Ik heb even met Rembrand gemend, maar ben er niet tevreden mee. Daarna Thabor (die inmiddels eindelijk weer droog was) nog even voor de wagen gezet. Was al 1,5 maand geleden. Het kan alleen in het weekend, want hem kan ik niet alleen inspannen en ik wil hem niet alleen mennen. Maar hij bleef super stil staan met inspannen (was natuurlijk ook wel "moe" na de les) en daarna met paar rondjes in de bak stappen ook super ontspannen. Dat was nu even genoeg, zou anders niet eerlijk zijn naar hem toe. Maar hij heeft er weer even voorgestaan. Misschien volgend weekend even tijd om hem 20 minuten te laten lopen.