Grote genade Nouvel, lees je post nu nu ik die van mij dus heb gepost, wat een drama! Arme Fifi arme jij

Had dus ook nog bericht geplaatst, ben helemaal gechoqueerd door het bericht van Nouvel, jeetje.
** bericht **
@IT dat worden dan weer mooie ITP's
@Tine wat een avontuur met 't peerd. Moet zeggen dat dat ook een van de redenen is dat ik vrijwel niet meer longeer, ik ben onhandig en heb niet echt goede coordinatie als ik longeer / rondloop door zandbak en ben als de dood om me te verstappen met die knieen van me. Gelukkig goed afgelopen en voortaan dus hekje dicht
@Poeltje jeetje zeg wat een verhaal tandem aan de rel. Vwb de wagen, het is geen technisch mankement lijkt me, hoop dat ze iets eraan willen maken / het te repareren is. Wagen heeft zo wel vuurdoop gehad pffff.
@Tallechie, je opa straalt maar jij kijkt ook zo trots in de camera, je ziet er goed uit zeg, top hoor!
En ik lees nog wat hondenverhalen, groomtekorten en een prachtige foto van tum&rivaldo in actie
Rest ben ik even kwijt
Citaat:
Haha lekker popcorn tracteren, daar heb ik nog nooit van gehoord geeft ie iedereen een bakje of iets dergelijks?
We hadden van die feesthoedjes van karton, die omgekeerd, daar dan popcorn in. Dus als ze dan de popcorn ophadden konden ze het hoedje nog opdoen
Was groot succes
Vanmiddag schoonfamilie op bezoek, was ook erg gezellig.
Dus stressdag 2 afgesloten
Vanochtend nog gemend met Rizanta. Ze was wat 'rillerig' maar denk dat dat kwam omdat ik natuurlijk zelf ook wat onder spanning stond. Dan neemt ze af en toe van die tussensprints of reageert wel heel heftig op mijn 'draf' commando
Aan het eind lekker rond laten sjouwen door de bak, en toen maar afgesloten.
Is een topic over stilstaan met optuigen/uitspannen e.d. op bokt. Vanochtend Rizanta zo super. Ze staat echt als een huis stil met in/uitspannen, kan ook alles alleen doen als ik zou willen. Kan zelfs de wagen op zijn plaats zetten, ze blijft staan totdat ik haar weer oppak
vind dat toch wel mega stoer
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 18-04-11 21:33, in het totaal 2 keer bewerkt