Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb enkel snelsluitingen voor de strengen, de sluitingen laat ik gewoon aan de zweng hangen. Ik weet dat als ik de sluitingen aan de strengen zou laten hangen, dat ik mezelf eraan bezeer. Ik zie het zo gebeuren dat er een sluiting tegen mijn knie slaat als ik met het tuig rondloop
(al is het maar 2 meter)
Hij zei heel droog tegen mijn vader "Nou en? Dan moet je thuis maar eens komen kijken, zulke aanvaringen zijn hier dagelijkse kost! Kan heus geen kwaad hoor!" Dus mijn vader snapt nu echt wel dat het normaal is dat honden weleens uithalen naar elkaar, ook mijn moeder begint bij te draaien. Dat is voor mij het belangrijkste, wat de familie denkt kan me niets schelen, zolang ze hun gedachten maar voor zichzelf houden.
Die collega van mijn vader zei ook dat bijtende honden(onder elkaar) NIETS heeft te maken met het bijten naar mensen, en ik ben er heel erg blij om dat die man dat gezegd heeft tegen mijn vader, want naar mij luistert niemand... 
was aan 't proberen wat te downloaden, en dan vind ik altijd virussen 
12 kilometertjes gedaan in 1,5 uur
met een 25 jarige ijsco, nou dids moest flink lopen om haar bij te houden, pittige turbo tante
Heb je nog gesprongen met Dids? 
maar hij doet het er goed op

. Wil niet op de voorpagina van de Telegraaf komen om redenen die je je kunt indenken.
.

Rest ben ik even kwijt
Citaat:Haha lekker popcorn tracteren, daar heb ik nog nooit van gehoord geeft ie iedereen een bakje of iets dergelijks?
Was groot succes
Aan het eind lekker rond laten sjouwen door de bak, en toen maar afgesloten.
vind dat toch wel mega stoer

meneer is niet bang.. meneer is gewoon aan het keten