Als ik weer eens overdag er ben zal ik kijken of ik een foto kan maken
Krijg je allemaal dit soort vage fotos:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) ?

Laatste tijd ook weer steeds van die meidjes die Tryggur wel willen verzorgen..
"

Van de zomer een ijslander voor iemand doorgereden en zou ik als ik 'm weer 'normaal' kreeg mogen blijven rijden, en vervolgens nooit meer wat van gehoord, want nu durven/kunnen ze er zelf weer op 

en is voor de ponys ook leuk als ze doordeweeks iets meer krijgen als alleen een aai over hun bol 
blij met mijn bolleke 

Ik heb gewoon een oud ragbakje 

En veel van geleerd enzo
Maar nu afgelopen zomer echt een paar rotervaringen gehad met mensen waar ik altijd voor klaarstond dus ik heb nu zoiets van ik heb m'n eigen paard, daar zorg ik zelf voor (met behulp van m'n pa die gaat als ik moet werken, die is ook helemaal gek op Tryggur
) en verder vind ik het allemaal wel best
Gezegd dat ze niet zo negatief moest doen en als ze kwam om het voor mij te verpesten beter kon opsodemieteren. Nooit meer wat van gehoord 
Heb nog een foto gemaakt toen ik 'm bij de garage achterliet
Alle stoere mannen om mij lachen 

) maar mooi niet dat ie weg mag..
.. Ze doen het erg leuk met rivaldo en vragen ook alles aan me als ze iets niet weten.. Dat vind ik erg fijn en ze rijden hem leuk en vullen elkaar aan als de een iets niet weet.
stond dan ook niet verschrikkelijk stevig vast oid, maar toch 
voor m'n eigen gemoedsrust 
statief en camera uitproberen 
maar durf van mezelf te zeggen dat ik best een brave was 

Misschien ga ik op die van degene die me gaat helpen met het mennen, is enorme tinker. Lijkt me erg leuk.
.. hij is er wel blij mee of is te helpen
.. maar.. wekelijks mennen zie ik hem niet doen.