Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
eindje met elkaar opgereden, was gezellig (Diddle voor de tweewieler). Diddle en Ollie herkenden elkaar erg grappig om te zien. Dus toen Aks afsloeg naar hun stal had Ollie zoiets, waar is hij nu hinnik de hinnik, wel schattig dan.

stelletje vreetzakken.
. Hier laat ik ze ook apart eten, achter een lijntje, anders heeft Amerigo niets. Die staat onderaan in de rangorde (en werkt momenteel het hardst)
!! ik ben ook best trots op het HRB werkje !!
ook al zitten er nog genoeg foutjes in..
; wat een prachtig cadeau
.
Hier zoonlief voor eerste dag naar school, manlief weer aan het werk en ik mijn eerste officiele dag van mijn sabbatical.
**
vond dat best stom van mezelf want heb nooit bewust over het harde laten lopen omdat ik er totaal niet bij stil had gestaan dat het een probleem zou kunnen worden, want ze liep gewoon prima .... tot die dag. Volgens smid kwam het doordat de grond zo lang hard is geweest met die enorme warmte dat de zolen zijn gesleten en dat ze daardoor na zo'n eind lopen gevoelig is geworden. IJzertje eronder en hele probleem was direct opgelost.
. Lesmees is meestal erg van de ijzers. Hij vond Moos ook erg voorzichtig lopen, dus die staat ook op ijzers.
.
.
.