Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Wij zijn vorig jaar (vriendin en kids) ook op een camping dichtbij de Efteling geweest, was erg leuk
. Hier zijn vorig jaar de beukenhaag om tuin en rijbak prima aangegaan, alleen langs de wei (naar het fietspad toe) niet, palen gingen daar ook erg lastig d'r in en laurier in het verlengde doet het ook slecht, ik heb nog altijd de hoop dat het wat wordt en verwen ze iig met mest.
.
, dus dit is ideaal. Ze werken niet heel snel, maar het is wel goed en netjes wat ze doen.
).
, hahaha, is net wat ze mij toen hebben wijs gemaakt.

ze liet me wel enorm schrikken, ging heel hard rennen en bochtje draaien....te krap bochtje dus ze ging giga onderuit (en stond snel op)
vertelde stalgenootje....ik heb het zelf niet gezien. Maar toen ik naar haar toe ging liep ze gelukkig vlot naar me toe.

Citaat:en ook op gras kan je prima rijden zonder ijzers.
)tine10 schreef:Citaat:en ook op gras kan je prima rijden zonder ijzers.
Dat hoop ik maar, want Thabor heeft ook blote voetjes![]()
Frensie: weer op Gwin gezeten. Ondanks alle rare sprongen wel het idee dat ze goed liep? (voor zover dat te beoordelen was als ze zo gek deed)

wil slapen...
grr...
) en dan schrijf ik even wat steekwoorden op voor mijn presentatie. Dan slapen en de wekker maar op half 6..
officieel kun je dat tevoren niet weten, maar met goede connecties die in docentenroosters kunnen
al denk ik niet dat het uitmaakt...