Naaltje: Stuur maar niet deze kant op, ga zo naar stal.

Hoop voor dat het morgen droog in Nouvel. Zonde van je bosrit anders.
Ik ga zo naar stal, Kokkie onder het zadel rijden en dan daar eten en Brunellie ophalen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

hij maakt misbruik van me zo 
maar m'n ''uitzoekmedicijn'' helpt niet, wat de indruk wekt dat het iets anders is.. moet 'k naar neuroloog enzo. volgende week maar afspraak maken, moet ook nog naar de tandarts, en dids naar de hoefsmid. dat wordt dus 'n vrije dag van stage 
sumic schreef:Ik heb gestemd Ellis! en meteen ook maar een foto ingezonden haha http://www.mijnpaardistop.nl/wp-content ... _klein.jpg
Blijf het een leuke foto vinden 

Wil daarna toch echt de pony hier hebben staan!
Zijn 3 en een half uur onderweg, incl. pauze en op een tempo dat iedereen te langzaam vind. Nu weet ik niet of het in colonne is of ieder voor zich. Denk erover om met de nieuwe pony mee te doen. Leren we elkaar meteen goed kennen
is dan geen menduranceCitaat:Ze gaan nu een mendurance-rit ..... en op een tempo dat iedereen te langzaam vind
. Hielp wel. Alleen werd ik wel door de mensen op de tuin (we staan achteraan een volkstuincomplex) voor gek verklaard
Daarbij was de eerste paar keer dat hij voor de sulky stond de grond nog bevroren...arm ding leerde direct wat het was om een wiebelend zeer rammelend ding achter zich aan te hebben (had ook nog gevarendriehoek half om half vastzitten toen).
Toen ik hem riep wurmde hij zich er direct weer (onder- en tussen) door, mafketeltje. Hij was er blijkbaar al heel lang uit want langs de wei en paddock was een heel spoor met hoefafdrukken...en naast de paddock / wei heeft hij dus ongeveer 80 cm om te lopen, dan is er een sloot. Geen idee hoe hij zich heeft omgedraaid, hij was niet nat / had geen vieze benen dus is niet in de sloot gevallen (gelukkig maar).

Maisie schreef:@ tine wat zoek je voor deken en welke maat omdat je die nergens kan vinden?
Ik ben super blij met mn dekens van bucas en BR. 200 grams is dik zat kan er altijd nog een staldeken onder doen. Maar de pasvorm is perfect ik heb al zo veel drama dekens gehad. zelfs vorig jaar een super mooie deken gekocht voor 125 euro maar ferro kreeg er enorme schuurplekken van. Deze deken is nu voor pony van remko.

Buck gaf het ook niet cadeau, les doet wonderen. Ik zweer dat ik het bij Wobbe ook voor elkaar krijg. Maar dat leer je niet in 1 dag. Kim 1 tip, je moet niet te graag willen jij bent volgende mij helemaal gefoccused op het in de krul rijden, dan lukt het je niet... Het moet vanuit ontspanning komen van achter uit naar voren rijden. Buck kruipt nu ook heel veel te diep, ben ik blij mee noem mij maar gek neusje eruit rijden zijn we nu mee bezig.