watvoor les geef je? 
ik ben bij pony geweest, hij is dus sagrijnig

zo eten maken en tegen vriendje aan in slaap vallen op de bank
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar mijn ouders vonden dat ik toch wat moest doen, het liefst studeren, maar dat zag ik helemaal niet zitten. Dus koos ik voor deeltijdopleiding Nederlands, kon ik daarbij werken voor mijn paard en lekker op kamers gaan wonen want dat wilde ik natuurlijk ook
Schrijven, lezen en vertellen vond ik namelijk wel heel leuk. Moet zeggen dat ik wel heel blij ben dat ik toen wel de opleiding heb afgemaakt want ik heb er ontzettend veel plezier van gehad (ongelovelijk misschien maar wel waar!).
(dat typte ik niet
)
ik moet ook door, ben 'r snugger genoeg voor, moet alleen wat meer doen 
da's geen goeie motivatie 

) als je het een naam geeft 'serious gaming' , dan kun je er zelfs een hele studie aan wijden (ben ook docent geweest bij de HBO opleiding Mediatechnologie)Citaat:maar ik weet niet of iedereen ermee akkoord gaat om spelletjes te doen op een hogeschool )

Stonden 2 links naar LL, die moet ik maar eens gaan bekijken
Misschien kan ik extra talenten bij Ginger vinden 
Heb al iemand anders gevonden, en zijn partner zag dat al helemaal zitten. Alleen moet ik het hem zelf nog wel eventjes vragen
Nico heeft Ginger en mij al wel tijdens een les zien rijden, en zei al dat er veel meer uit dat 'diertje' te halen valt
Komt heel mooi bij dat hij jurylid is geweest voor de dressuur (aangespannen) 

Mijn vriend heeft me super geholpen en gingen er ook even voor zitten. L_Rivaldo schreef:Ik ben nu opweg zoals kaisa doet,, rijd ook amper soms even een rondje om hem te trainen in de goede galop,.. maar ik beleef er enkel bij een buitenritje nog plezier aan
Ik vind candy zo leuk![]()
![]()
In het najaar/winter rijd ik wel een stuk minder, maar als het ff kan ga ik wel
Thuis 'moeten' we altijd uitwijken naar het bos, oh wat een straf
We hebben in het bos wel een mooi trainingsveldje waar we dressuur oefenen
(Alleen Ginger is er niet zo blij mee
)
wil haar hebben
kom haar het tweede weekend van januari ophalen

dus met dids valt weer niet te werken vandaag
die zat gisteren van top tot teen onder de drek, en natte drek is er niet af te poetsen he 
goed idee 

en thee zetten en de pot honing verder leegvreten