Erg lief Tine en Gem maar ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Maar bedankt voor het aanbod.
Biancacoo
Geplaatst: 27-08-14 13:48
Baudyh... niet leuk...balen zeg...hoop dat je alles weer een beetje tot rust krijgt..is zo naar als het zo loopt...... zonnetje schijnt..ik moet aan de slag... tot laterrrr..
avaluna
Geplaatst: 27-08-14 13:53
@Biancao: wat akelig , pffff.
@Baudyh:
Hier was het er een paar weekjes niet van gekomen, maar vanmorgen weer eens fijn gaan buiten rijden met de opaatjes .
bianca schrikken zeg. Baudy rustig aan. Avaluna lekker weer rijden geweest. Tine fijn dat het niks ergs is, maar soms ook raar als ze dan niets kunnen vinden toch?
tine10
Geplaatst: 28-08-14 07:44
Goedemorgen
Baudy: sterkte Ava: lekker met opa op stap geweest. Is dat dan ohz of aangespannen?
Straks Samoerai longeren en leukleuk ahum huishouden doen. Na school mag Amerigo nog aan de bak, even de nieuwe proeven met zoon oefenen.
Fijne dag allemaal
avaluna
Geplaatst: 28-08-14 07:59
@Tine: hier zijn alleen de pony's aangespannen, dus lekker ohz . Ik mis het rijden ohz ook enorm... Heel af en toe rijd ik nog in de rijbak, maar meestal dus buiten. Gisteravond wel Romeo weer eens voor de wagen gezet en in de bak gereden ; ging fijn.
Hier straks met pony van dochter naar de hei; beetje conditie opbouwen.
Het gaat al iets beter hoor. Er zijn problemen met een paard maar er is nu duidelijk wat het is. Dat geeft rust.
VanHuisUit
Geplaatst: 28-08-14 20:32
Dat klinkt al wat beter Baudyh Bijgelezen vooral vrij internet-loos want het is hier heerlijk. Net 1e regenbuitje gehad, verder prachtig strand-doe-weer
VHU lekker genieten van het mooie weer. Baudy fijn dat er duidelijkheid is. Ava lekker buitenrijden en ook nog romeo gemend.
VanHuisUit
Geplaatst: 30-08-14 09:26
Zo we zijn weer thuis En het regent pijpestelen Nou ik ga maar eens kijken hoe de pony's erbij staan. Zal wel lekkere zooi zijn bij de stal. Fijne dag allemaal.
tine10
Geplaatst: 30-08-14 11:11
VHU: fijne vakantie gehad. Nu weer hard aan het werk bij de ponys
Hier net klaar met nr 2, dus zo nog met nr 3 aan de slag. Dan moet ik nog nodig onkruid wieden in de tuin. Pfff, niet fijn zo'n grote tuin. Tenminste.... niet als je onkruid moet wieden
VanHuisUit
Geplaatst: 30-08-14 12:11
De zooi viel gelukkig erg mee en de pony's zien er tevreden uit, verzorgster heeft haar best gedaan Nu hier thuis nog de zooi opruimen en zo Wiske ophalen. Wanneer moest je nu weer voor de scan Tine?
We hebben een hele mooie foto van Wiske en Mischa op canvas laten zetten, die was vandaag ook binnen. Erg blij mee.
tine10
Geplaatst: 30-08-14 12:56
Over 1,5 week weer een scan. Maar ik ben niet tevreden over hoe het gaat, dus heb pas teruggedaan. We doen nu weer alleen stappen en koelen. Ondanks dat toch nog steeds licht verdikt been als hij paar uur op stal staat. Dus durf ook niets meer te doen.
Net nat geregend bij het uitmesten, dus zo maar douchen en naar bed. Vanavond dan alles klaar maken voor zoonlief zijn debuut in de L1. Afgelopen maandag gingen ze samen zoooooo geweldig goed , maar vandaag leek het weer nergens op. Als Amerigo niet mee wil werken, ben je gewoon nergens. Nou ja, maar zien hoe het morgen gaat.
Biancacoo
Geplaatst: 30-08-14 18:02
hulloo.. Vhu, weer lekker terug, en met de paardjes alles okee, superfijn !! een canvas van Mischa en Wiske..gaaf !! een mooi plekje voor zoeken ! Tine, zoon aan de slag voor L1..spannend,soms loopt het wel..soms niet, tja..pony's hebben ook wel eens een off-day....niet leuk,...maar je leert er wel weer van als ruiter. balen dat R nogniet naar verwachting loopt...niet leuk, ik hoop dat hij toch nog snel wat opknappen zal.. Ava lekker buiten gereden onder het zadel, fijn dat je dat kunt doen. Baudyh...duidelijkheid is altijd fijn, sterkte met alles ! Sonjim, is er ook weer, hoe is het ?
hier weinig nieuws..ik ben druk met klussen, heb te veel gedaan..en nu druk aan het denken voor een muurschildering....wil een ander soort gaan maken als ik normaal doe..iets wat niet makkelijk kan mislukken..haha..
Zit nog na te genieten van mijn te vroege verjaardags eten. Ben morgen jarig maar met visite in een naar mosselen stinkend huis is niks. Dus nu al lekker mosselen gegeten. Mjammie. Met stokbrood en kruidenboter. Soms mag je jezelf best verwennen.
Hier geen regen gehad vandaag. VHU weer terug van vakantie en Patrick moet op voor zijn L1 debuut.
Met Zelko gaat het langzaam beter. Laat ik het erop houden dat hij niet zo goed uit zijn laatste endurance is gekomen. En dat we ongeveer een week niet wisten wat er met hem was. Hij at goed, maar was heel mat in de wei. Maar na een bloedtest werd veel duidelijk. Hij heeft een enorm elektrolyten tekort. Die krijgt hij nu en je ziet hem opknappen. Helaas nog wel steeds laat in de avond hele warme benen. Dus we koelen 2 x per dag en voor het slapen gaan coolinggel er op. S' morgens zijn ze dan mooi dun. Beetje zorgekindje op dit moment. Maar weer stijgende lijn omhoog.
happytime
Geplaatst: 30-08-14 19:25
Baudyh:fijn om te lezen dat je nu weet waar het vandaan komt,dat hij maar snel mag opknappen. en....alvast gefeliciteerd met je verjaardag ,morgen dat je maar gruwelijk verwent mag worden. tine ook nog steeds met paard in de lappenmand VHU weer thuis,alle ponys nog netjes in hun wei? avaluna is ook weer onder het zadel buiten wezen rijden,spierpijn? en verder even alles kwijt.... hier veel gewerkt en alleen wat dagelijke klusjes gedaan met de ponys,sun maar weer oppakken voor de NK voordat ze zo dik word van het nietsdoen, anders past ze niet meer tussen mijn lamoen!
avaluna
Geplaatst: 30-08-14 19:40
@VHU: weer fijn bij de paardjes geweest! Fijn dat de verzorgster d'r werk goed gedaan had.
@Biancao: druk aan de klus ; wordt wel vast heel mooi!
@HT: hier moet ik met Romeo oppassen dat hij ertussen blijft passen . Van een buitenritje heb ik gelukkig geen spierpijn .
@Tine: knuffel voor R en voor morgen heel veel succes voor zoonlief!
Hier is dochter een weekendje op ponykamp. Verder veel te doen en ik constateer "ineens" een ontploft huishouden .
VanHuisUit
Geplaatst: 30-08-14 19:52
Ach jeetje die Zelko toch Wat goed dat jullie bloed hebben laten prikken. Heerlijk mosselen en alvast een fijne dag morgen Biancacoo wat een schrik zeg met de bedrading en ben heel benieuwd wat je gaat verzinnen voor de schildering Tja die pony's zijn soms zeer aparte typetjes Tine duimen voor R... Sun aan het werk
Zo onze Wiske is ook weer thuis. Die was echt helemaal toen ze me zag Nu morgen Ollebol nog ophalen en dan is het spul weer compleet. Wilde haar eigenlijk vandaag ophalen maar ook een flinke rit doen. Het was hier vandaag zulk vies weer, dus dan maar morgen ophalen (& rit doen uiteraard). Ollebol had ik bij mijn vorige stal gebracht zodat mijn vorige hoefsmid haar kon beslaan en toen heb ik haar daar dus maar even laten staan, kon ik nog 2x goed trainen (voordat we met vakantie gingen en dus morgen) en konden zij Ol even in de gaten houden vwb haar voeten. Ze is heeft tussendoor twee keer flink gewerkt aan de pessoa en liep prima, gelukkig.
avaluna
Geplaatst: 30-08-14 20:17
@Baudyh: hopelijk slinken Zelko's benen nu goed .
@VHU: vanaf morgen weer compleet .
Biancacoo
Geplaatst: 31-08-14 07:44
Baudyh, goedemorgen ! Van harte gefeliciteerd! ! Fijne dag vandaag
Vrijdag deze kado gedaan aan onze meninstructeur als dank dat hij Paul en Janouk naar het ZZ heeft begeleid in dressuur vaardigheid. [UK] [tek][WIP] fries tweespan
Hij komt ook op de koninklijke stallen te hangen, het zijn 2 paarden van de koning. Ik vindt de tekening zo mooi, dat ik een kopie heb gemaakt, die hangt ingelijst nu thuis in de keuken. De koetsier is een vriend van ons. Wij hebben ons huis gekocht van hem haha hangt hij nu in zijn oude huis aan de muur
tine10
Geplaatst: 31-08-14 12:21
Het debuut in de L1 zit erop. Vandaag wilde Amerigo gelukkig toch weer meewerken, hij liep vooral de 1e proef super netjes. En de jury's wisten het ook te waarderen. 192 en 187 punten, dus 2 dikke winstpunten. En 2 keer 1e prijs.
In februari zijn ze in de B begonnen (na eerst alle bixieproeven te hebben doorlopen). De B is helemaal vol gereden naar de 30 en nu dus gelijk 2 winstpunten in de L1. Gaat wel lekker zo.
Janouk grappig als je aan de muur hangt in je oude huis. Tine balen van rembrandt. Vhu weer thuis is ook weer lekker toch. Baudy balen van paardje in de lappenmand, gelukkig knapt hij nu op. Hier alles goed van de week weer een paar keer bij de pony s geweest met beeb in de wagen, gaat best goed. Lekker gepoetst en hopen gedaan. Komende weken even kijken wat haalbaar is. Hoe vaak en hoeveel tijd ik heb, nu zit er ongeveer 3 uur tussen de voedingen, dan heb ik dus 2 uur bij de pony s, is net wat krap om te mennen denk ik. S nachts slaapt hij wel een uur of 7/ 8 dus dat is lekker