[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:24

@ Aks.......Gefelicteerd :D een fijne dag toegewenst......de zon straalt (voorlopig) vandaag!
@ Maisie, Pown was al wel beleerd, we wilde ook graag een pony die al voor de wagen stond en ervaring had......aangezien ik zo'n groentje was/ben :o Veel plezier met Look a Like en Robijn geniet ervan :) Hoe gaat het met Ferro?
@ Ollie, waren de pannenkoeken nog goed in de smaak gevallen? Hopelijk is Brutus zijn gebitje weer snel tiptop in orde en de ontstekingen gauw verleden tijd. Succes met werken tot 19.30 :)

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:29

@olga
Wat een opluchting voor Brutus straks, dat zal heel wat fijner aanvoelen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:38

@dingetje; waar woon jij >;) hier is het bewolkt en kneiterbenauwd :P
Thanx voor de felicitaties! :)

Ik ga zo naar de markt, en mezelf trakteren op iets lekkers van de bakker :P Iemand moet mij verwennen he _O-

@ollie; fijn dat er iets gevonden is bij brutus, hopelijk gaat het gauw beter!
@maisie; succes met mennen! :D
En indd, hoe is het met ferro? :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:40

Biancacoo: je kunt idd niet blind varen op afstamming, maar ik herken toch wel vaak de coole karakters in sommige lijnen en de heethoofden in andere bloedlijnen.

Dingetje, heb je nog een foto van opzij genomen van de Poown? Leuk om te zien of er duidelijk NF - opdruk op zit, of dat er misschien ook wat ander bloed in zit.

Aks: gefeliciteerd met je verjaardag!

Vanmiddag menles... hoe warm wordt het ook alweer vandaag >;) := ?

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:44

@Dingetje, De pannekoeken zijn inderdaad goed in de smaak gevallen..zoonlief en groom hebben er gisteren heerlijk van gesmuld en ook de DA die nog niet gegeten had heeft een bordje met pannekoeken met suiker meegenomen in de auto :D en vanochtend zijn de laatste bij het ontbijt opgegaan... (helaas mag ik ze niet maar ik lus ze ook zoooo graag :9 ).

Ik mag straks weer naar de weegbrug... ik heel de week goed mijn best gedaan en zelfs dinsdag wezen zwemmen en gisterenavond wezen mountainbiken en ga ik op de weegschaal staan ben ik volgens mijn weegschaal aangekomen :oo ... nou dat kunnen van 2 dagen nooit spieren zijn :+ maar baal ontzettend... hopelijk is de weegschaal aldaar iets liever voor me O:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 09:55

Ollie: weegbrug hier kan ik ook wel wat doen. Volg al braaf voor 4e dag heel streng dieet. Volgens dieet zou je in 3 dagen 3-5 kg afvallen (nu volg ik het daar niet voor, maar was leuk meegenomen), nou ben aangekomen. Snap niet waarvan, want eet voornamelijk groente en fruit. Zal wel in de lucht zitten dan ofzo, of in het vele water... -O-

En ik sta in de ontplofmodus. Werkelijk....... Vanmorgen met mijn bus naar een garage ivm stroom op stekker van trekhaak. Blijkt de schakelkast niet te werken. Volgens garage had de afleverende garage dit absoluut moeten controleren. En er zit wel een soort van 13 polige stekker op, maar een neppe. (combiding) 7 polig past er op. Waarom ze het een multistekker noemen is me een raadsel, want de 13 polige past er echt niet op. Maar alles bij elkaar betekent het dus dat ik vanavond WEER niet naar les kan. En ik ga nu ook een beetje vrezen voor mijn wedstrijd volgend weekend. Ja, ik weet het, dat duurt nog een week, maar het zit hier allemaal zo ongelooflijk tegen......

En dan toch ook nog iets leuks. Op 25 augustus gaan we bij het oogstfeest in Onstwedde meedoen met ringsteken en een demo geven met ouderwetse landbouwmachines. Rembrand mag voor grasmaaier en vorkjesschudder. Nu gaan we daarnaast ook nog een pas de deux doen, zoonlief op Amerigo en ik op Rembrand (ivm taakverdeling ga ik dan ringsteken maar met Amerigo doen, anders moet Rembrand wel heel vaak aan de bak).

Hebben jullie misschien een simpel pas de deux proefje liggen of anders tips hoe ik zoiets in elkaar zet? En hoe doe ik dat met muziek erbij (heb zoiets nog nooit in elkaar gezet, regelde altijd iemand anders)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:17

Wat leuk Tine dat je mee doet bij het oogstfeest in onstwedde, super !
hier geen proefje voor je..
wat een prut gedoe met die stekker zeg.....gaat helemaal nergens over, had gewoon in orde moeten zijn !!!frustrerend !!
mbt je eten en dieet...sommige fruit en groente helpen echt niet mee met afvallen, in fruit zitten ook erg veel fruitsuikers, die ook weer niet meehelpen in een dieet...maar juist tegenwerken in het begin....
hoe heet het dieet dat je moet volgen ??
Gem je hebt wel gelijk over de lijnen en karakters..soms is het te herkennen, en soms niet, doordat paarden vervormd door mensenhand, bij een paard zonder afstamming op papier is en blijft het gissen naar ouders...paardje kan enorm op een bepaalde hengst lijken, maar dat wil niet zeggen dat dat dan de vader is...jammer maar helaas.

weegschaal...ga ik nu maar niet opstaan....ben echt niet streng genoeg geweest... -O-

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:25

Aks gefeliciteerd!!

Tine balen dat je weer niet naar je les kan!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:26

ik gebruik m'n riem als meetpunt := zolang die losser moet is het goed :P
Weegschaal heb ik niet.
Volgens mij worden we met dit vieze benauwde weer ook gigantische lopende waterbommetjes, dat weegt ook!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:39

@ Aks......woon in het zonnige zuiden :D Zeeland, de provincie waar de meeste zonuren zijn! Alleen moet zeggen, dat het nu wel gaat betrekken.....benauwd weet ik niet, want zit binnen op kantoor :(

@ Gem Afbeelding

Betere foto heb ik helaas niet......hij is hier nog erg skinny, is nu al wat meer aangekomen. Het is een ontzettende heethoofd en had bloedarmoede, vitamine b12 en magnesium te kort. Nu krijgt hij daar iets voor en ziet er nu goed uit! Blijft een zenuwbobbel, maar gelukkig nu beheersbaar, maar zal daardoor nooit vet worden,zo energiek als die altijd is. Zal is kijken wie weet maakt er iemand mooie foto's van het weekend :D

@ iedereen die aan het afvallen is....suc6 *\o/*

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:42

@dingetje; nu hier ook zon :P Ik woon in west brabant ;) Het zonnige zuiden dus :P Maar het was vanochtend waardeloos hier :P

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 10:47

Oh jee, hebben wij nu het weer van jou gekregen :+?
Hopelijk hier nog een beetje zeewind.....dan is het niet zo benauwd.
Wil vanmiddag graag nog even oefenen voor as zaterdag :)
Gister pinonnetjes geoefend en, denk dat het wel gaat lukken als Pown braaf is (heb namelijk nachtmerrie gehad dat ik de gehele vaardigheid ondersteboven rijd :()

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 11:38

@ dingetje geeft niks hoor als je de hele boel ondersteboven rijdt hoor. Je moet toch ergens beginnen.

Ik had een droom dat robijn heel ziek was. Was ook niet leuk. Met ferro gaat het wel redelijk. Hij steunt goed op de hoef maar die is nog wel wat warm.

@ tine balen van je auto en trailer. Wij hebben ook een verloopje nodig voor de trailer.

@ ollie werkse nog en fijn dat bruutje weer een beetje bijgewerkt is. Enne idd ik moet ook opletten met wat ik typ robin of robijn haha.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 12:21

Ja, maar met verloop heb ik nog steeds geen stroom. Echt te idioot voor woorden. Garagemeneer was ook behoorlijk pissig dat een auto zo was afgeleverd. Maar ja, dat helpt mij nog steeds niets. Ik kan al mijn duurbetaalde lessen blijven afzeggen -O-

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 18:51

Zoooooo wat stil hier??!!

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 18:55

Goedenavond,

@Tine, waardeloos zeg van je bus en het verhaal van die *&^#@#$$% stekker :(:) , kan me voorstellen dat je daar -:(- van wordt... , echter wel een leuk vooruitzicht met demo's etc...Ik moet nog wel ergens een pas de deux kur hebben liggen, echter op Z2 niveau. Heb ook tijdens een jubileum van onze vereniging samen met een vriendin een pas de deux gereden, echter mende ik toen nog niet ;)
@Dingetje, ik vind dat jij écht een leuke pony hebt en nog leuker is dat ik hem zaterdag 'live' mag ontmoeten :D
@Maisie, niet zo 'raar' dromen hoor.. gewoon lekker :Z _/-\o_
@Aks, lekker relaxte verjaardag vandaag ?

En de weegbrug aldaar was me goed gezind vandaag (gelukkig) :j ... ik ben deze week gewoon weer 2,1 kilo afgevallen dus nu staat de teller op -26,1 :):) ...nog 6 kilo te gaan ;)

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 19:46

aks gefeliciteerd!!! :P

tine bale van die auto

dingetje wat een leuke pony zeg!!!

ollie wat goed!!

net heeeerlijk rondje bos met aks en dids gedaan! wish achter de sulky meegenomen!! :)

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:23

Zo pfff wat een plak weer. Kom net van onder de douche maar ik plak alweer.

nou vanmiddag naar Rijsbergen gereden en met Robin gemend. Voor de wagen van VHU.
Hij was echt heel braaf. Met inspannen en breef in de bak stap draf en halthouden *\o/*
Zondag gaan we hem ophalen en dan kan ik er thuis lekker mee rijden.

Daarna naar de pony's gereden en daar nog even met robijn op de wei gereden. Hij was
braaf dus niet te lang doorgegaan omdat het zo heet en benauwd was.

Nu net ferro zn pootje nog in de soda gezet. Het gaat niet echt beter maar ook niet slechter.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:29

Maisie: super dat het met Robin zo goed gaat. En thuis ook nog lekker gereden. Vervelend dat het met Ferro nog niet echt opschiet.
Crazymel: lekker bosritje gemaakt
Ollie: denk dat Z2 net iets te hoog is voor zoon, hahahah. Kreeg de tip om gewoon proefje te rijden (hij dan gewoon het proefje, ik in spiegelbeeld). Heb al leuke muziek gevonden, duurt echter maar 3,5 minuut, dat lijkt me wat aan de korte kant. Even kijken wat we daar aan kunnen doen. Muziek is allerlei kinderliedjes over dieren en dan instrumentaal.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:46

Ik vind het maar saai onder die steen... :o *kruipt er weer ff onder vandaan*

Ollie: wat knap dat je zo gedisciplineerd aan je gewicht hebt weten te werken. Ik zou ook wel een paar kilo terug willen, maar ik vrees dat dat pas weer gebeurt als ik een men / rijpaard heb ^) . Dan ben ik nét ff wat gemotiveerder.

Wat een grote meetings bij VHU :oo ! Eerst Aks, nu Maisie, who's next? :+

Tine: een auto moet het gewóón doen. Daar zijn ze voor ~~}> !

Vanmiddag menles gehad bij 29 graden. Ster deed braaf haar rondjes en figuurtjes, maar ze had het zwaar. Heb dus eerst een kwartier losgereden, daarna een kwartier in de schaduw heen en weer gestapt en wat HH en achterwaarts geoefend, terwijl stalgenootje les had. Daarna een half uurtje gewerkt, en toen was ze %) . Stalgenootjes Anda is een echte Spanjaard: hij werkt wel, maar op halve kracht :O , en ik denk dat hij dat nóg wel een uur had kunnen volhouden :)) .
Voor het eerst vond Ster de douche na het werk echt lekker.... ik heb zelfs haar kaken en lippen mogen sproeien :D !

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:50

wat goed ollie!!!

@gem; het was veel te warm := :(:) poor ster

Wij inderdaad een bosritje gedaan met boef voor de wagen.. Rotzak trok bijna heel de boel in puin := We bleven achter een losse tak haken en toen wilde die er vantussen :+ Na 3 passen was dat over, en toen bleek dat hij het lamoen krom had gemaakt := Ik weet wel vrij zeker dat hij niet mept voor de wagen.. Dit was dé gelegenheid namelijk :=
:(:) voor crazymel haar brandwond op haar hand :(:)

Zo, ik heb best een lekkere verjaardag :P Vriendje moest koken van me, dus die heeft lekker spareribs besteld :9 vind ik hélemaal niet erg!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 20:59

Aks: was het ook, wilde toch ff doorzetten ivm de eerst wedstrijd zondag in de L :o . Oepssss lamoen krom bij Aks! Nog wel recht te buigen, of is hij geknakt?

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:14

Nee 't was omgebogen op het ''draaipunt'' beetje veel kracht vrijgekomen :+
ja, paard uitgespannen in het bos, en de boel terug rechtgemaakt. Beest verroerde ook geen vin, de schrik was allang weer over :+

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:22

Goedenavond allemaal :D of eigenlijk %) tjonge jonge wat een dag. Maar goed, hebben het weer overleefd :P

Aks van harte *\o/* dat vriendje maar een traditie gaat maken van de spareribs :9
Tja die tweewielers van HSHP zijn gewoon niet zo stevig....fijne wagentjes maar als je even klem komt te zitten gaat het best snel krom ... hoop dat jullie het nog recht kunnen krijgen? Wat gezellig trouwens Wish achter de wagen.

Gem onder steen vandaan, is ook veeeeel gezelliger. Het was warm vandaag he. Op school was het ook gewoon een sauna echt niet normaal. Enne.. iedereen is welkom bij ons op stal voor les of gewoon lekker rijden :D

Wat leuk Maisie dat het goed ging met Robin. Lekker wagentje voor dat jonge kleinere spul he :) Hoop voor Ferro dat de boel snel echt goed doorbreekt....

Tine gedoe met de auto van dat soort dingen kan ik ook compleet flippen hoor, wat een leuke plannen trouwens de paard/pony combi +:)+

Ollie wat ongelovelijk veeeeeeel afgevallen :oo

Voor de rest ben ik het kwijt :o

Morgen heb ik eerst stage bezoeken dan gaan we wagen ophalen en wie weet nog even inspannen :D

Mis Nouvel hier trouwens een beetje.... -O-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-12 21:23

Jaaaaaa 2-0 Italie