[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 08:08

gelukkig :)
ik zeg niks over beunhazen hoor. Ze kunnen je financieel redden aangezien garages ''oplichters'' zijn :)) neem nou de standaard ''ruitensproeiervloeistof'' op de rekening.. 9 van de 10 keer hoeft er niks bij :')
nee als je geen groeiende geldboom hebt kun je beter een klusser hebben :j

maar van dat schadebedrijf vind ik schandalig ^) kan ik weer 6 km rijden omdat hun achterlijk zijn ^)

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 08:09

zoo stoere foto's van het vierspan! Zwart geweld voor de koets, gaaf hoor, kan me voorstellen dat hindernissen snel wat krap staan met zo'n span

VHU ik les bij Edwin vd Graaf in Monster

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 08:23

@Pantherei, dat is gaaf les van Edwin. Ik heb bij onze club bij een clinic van hem gereden en vond het ontzettend leerzaam.

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 08:56

Waarom staan er nu in eens zoveel shetlander wagentjes te koop en niet voor grotere stokmaat, terwijl toen ik voor Tijger een wagen zocht, ik toch maanden heb gezocht voor een degelijk wagentje?!! :')

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 09:02

iedereen gefeliciteerd met de prijzen en resultaten,ik was het amsterdamsebos helemaal vergeten :( ik ben wel erg druk geweest om het paardenspul te ontharen,toileteren enz :)
zag weer gave foto"s voorbij komen,duo-penotti-span ,ze blijven gaaf,4span...wat een power zeg!
nou wens iedereen een mooie dag(hier schijnt de zon weer volop) :wave:

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 09:09

@Milanka, omdat je nu perse direct een wagen wilt, dat is altijd zo :P ik heb altijd het idee dat voor dat maatje volop te koop is.
@Pantharei OK ga je daarheen of komt hij bij jullie? Heb er toen nog aan gedacht Rizanta daar neer te zetten maar ik vind het zo lastig aanrijden, file-technisch gezien en de omgeving is qua buitenrijden niet echt fijn, dus daarom keus voor bij Peter.

Citaat:
@VHU, gezellie....wordt wel spannend voor het eerst officieel met Simba , we zijn dan een lekker stelletje debutanten bij elkaar

Vind het ook zo spannend....ik kom ook nog met mijn tweewieler, er rijdt natuurlijk niemand met zo'n groot paard en een tweewieler :+ . Maar ik heb zoiets het mag en dan kan ik in ieder geval alvast starten. Maar als ik zo'n mooie wagen had voelde ik me wel wat zekerder zeg maar. Hoop niet dat ik enorm word afgerekend op het feit dat ik een tweewieler rijd :o

Zo vanochtend vette stress, Han wilde popcorn tracteren, dus ik vanochtend popcorn bakken in magnetron, had ik van die corn die niet zo goed wilde poppen }> maar goed uiteindelijk 26 zakjes/omgekeerde papieren hoedjes weten te vullen en zoonlief is met een enorme hoeveelheid zakjes / plus ballonnen en dan ook nog een onderdeel van het LEGO Space Center die hij op zijn verjaardag gekregen heeft naar school gegaan. Zo grappig gezicht :+

Ga nu als een speer naar Breda, even lekker mennen en ontspannen en dan weer in de verjaardagstoestanden.

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:09

VHU ik ga daarheen, dat is half uur met de trailer en ze staat nu op een super stal waar ze heel veel buiten komt en waar afspraak ook afspraak is, voor mijn gemoedsrust heel belangrijk. Buitenrijden is bij ons ook pet mede door drukke weg en ca 30-45 langs de weg voordat je in de vlietlanden of westerpark bent en daar wordt hard gereden. We mogen bij ons 's avonds wel op de wei rijden als het droog is (wordt netjes aangegeven als het mag) dus dat is prima en tenslotte is het een bijbaantje voor mijn merrie

Dapper hoor zo 's ochtends al popcorn bakken ;-)

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:22

Zie wel een mooi leuk karretje staan, geremd, niet erg duur en ziet er goed uit, maar heb nu geen geld voor een karretje, en ik weet zeker dat als ik het geld wel heb, dat ie weg is ;( grrr!!

Haha lekker popcorn tracteren, daar heb ik nog nooit van gehoord :D geeft ie iedereen een bakje of iets dergelijks?

Laura die 3e is geworden, super hoor!! Bleek dat ik best had kunnen komen want het was helemaal niet druk op mijn werk, ik mocht zelfs naar huis omdat ik ziekig ben (ben niet gegaan, ben allang blij dat ik uren kan maken :) ) Ben wel heel benieuwd naar eventuele foto's van je mooie spannetje, hopelijk zijn die gemaakt! Tum deed het ook boven verwachting!

Verder iedereen die mee heeft gedaan in het Amsterdamse bos, hopelijk was het leuk, volgens mij was het heerlijk weer om lekker te starten daar :)

Gister voor het eerst het tuig wat ik te leen heb op Mastro gelegd, zelfs oogklepjes op gedaan en ben naast hem gaan lopen met touw. Meneer deed het echt mega braaf dat ik vrij snel het los heb geklipt en er achter ben gaan lopen (dit hebben we wel vaker geoefend hoor) want het halstertouw zat alleen maar in de weg. Hij vond het wel een beetje engig, maar waar hij in het begin er vandoor stormde door iedereen en alles heen terug naar stal als hij iets eng vond, zocht hij nu mij op om wat steun bij te zoeken. :9 Super trots op m'n mannetje! Paar rondjes gestapt en rond gestuurd en toen vond ik het alweer prima voor een eerste keer :) Ben echt apetrots op mijn mannetje :D Ik merk elke dag weer verbetering met hem, meer vertrouwen in elkaar en hij wil zo graag leren en werken :o

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 10:22

Goeiemorgen!

Lees nog wel mee, maar mijn examen periode begint aan te breken.
Heb nog wat toetsen die ik moet inhalen, dus daar ben ik druk mee bezig.

Gisteren naar het strand geweest met Bart! Was erg leuk.

Onze nieuwe kar is nu al stuk. Pieter ging gisteren een rondje mennen met het tandem.
De pony's gingen ervandoor en de kar begon te glijden. Hij is er toen vanaf gevallen met z'n hoofd op de stenen. Pony's bleven rondjes rennen en de kar ging op z'n kant. Uiteindelijk pony's weer gevangen, maar de kar is nu wel kapot (Ja, onze nieuwe kar.. net een paar weken oud %) )

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:27

Gaat het wel met Pieter? Lijkt me een slechte val op de stenen, had hij een cap op? Zit er nog een garantie op je wagen of heb je hem 2ehands?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:29

Ik zal even bij lezen in etappes
Super Laura, Knap gedaan en super dat Tum het ook zo goed deed.
vhu is in het hoge noorden geweest en 1e stressgedeelte is klaar. En op zondag file tegen gekomen

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-11 10:30

Sterkte met je hoofdpijn, Naaltje. Lijkt me echt vervelend als je dat zo vaak hebt.

Westerbork? Daar ben ik dit weekend geweest.
Was een SGW wedstrijd en Romy deed met Saffier mee.
Mooi terrein daar!

Pantarhei: Fijn dat je les zo goed ging!

Rhine_: Jammer van je vaardigheid. Gewoon lekker oefenen. Al doende leert men.

Tine: Leuk dat je zoontje toch met een pony’tje heeft gereden. Misschien gaat hij uiteindelijk ook wel mennen!
Kun je samen je hobby delen, dat zou leuk zijn!

L_R: Gefeliciteerd met je derde plek! Super hoor :D

Lanouska: Gaaf vierspan hoor!

Ollie: Zo, wat is Simba donker zeg! Henkie is nu gewoon weer een echte valk. Mooie foto.

Zijn er nog mensen die naar Kootwijkerbroek of Biddinghuizen gaan aankomend weekend?

Millanka: Pieter kennende had hij geen cap op. Met hem gaat het wel, die heeft al zoveel meegemaakt dat dit voor hem niet zoveel meer voorsteld. Ik zal vanavond eens vragen hoe het zit met de kar. Misschien kan hij het zelf ook wel maken. Is een gloednieuwe kar, dus er zal vast garantie opzitten.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:33

Lanouska ziet er goed uit. Zo te zien wel het zelfde als vorig jaar. Jammer dat ik niet mee kon doen.
En succes met je drukke schema. waarschijnlijk kom ik niet in westerbork, mijn ouders hebben wat anders, en omdat ik nog niet alleen heen mag.
Tine verevelend van thabor,. Leuk dat P weer heeft gereden, weliswaar niet op pony, maar hij vindt het dus wel leuk maar ook eng.
Ollie heeft goede wedstrijdresultaten behaald
Bianca heeft ook een druk weekend gehad.
Een aantal kunnen zich al zenuwachtig maken voor de wedstrijd van volgende week
Vervelend van Pieter. zijn de pony's ergens van geschrokken dan of zo?

HIer gelukkig weer een goede nacht met 2 x 3 uur en 1 x 4 uur er tussen. Heb dus een beetje bij kunnen slapen.
Heb het huis al een beetje opgeruimd en straks nog even aan de studie
Laatst bijgewerkt door tallechie op 18-04-11 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:38

Tallechie @ Je mag niet alleen? Je bent 25 toch?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:40

millanka ik mag niet alleen omdat ik bijna 3 weken een keizersnede heb gehad, en dus een buikoperatie en het dan niet verstandig is om lange afstanden in de auto te gaan rijden en omdat ik nog al moe ben van de slapeloze nachten. Daarom mag ik niet alleen van mijn vriend omdat hij bang is dat het verkeerd gaat in het verkeer en op het terrein

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:44

Hey, jammer Tallechie, heb nog wel een plekkie vrij bij het secretariaat hoor :list: !! ben je lekker niet alleen :)*
Haha, nee, ik snap dat best, net een kleine, doe maar rustig aan, komt vanzelf wel weer dat je volop overal heen kunt !!

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:46

Dat verklaard wat, ik dacht al :P dan begrijp ik het wel dat je niet alleen mag :)

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 10:52

vind het wel verstandig van je vriend :j
iemand die je af en toe een beetje probeert te remmen als je jezelf graag voorbij loopt is altijd fijn he :)

fijn dat je wat hebt kunnen bijslapen!

wat een eng ongelukje, blij dat het alleen de kar is die kapot is dan zeg.. brr :=

ik ga de was opruimen :)

Gem

tallechie

Als ik kan zitten zou het al voordelig zijn. Ik wil nog even met mijn vriend overleggen, maar mocht ik wel komen meld ik me wel bij jou :-)
misschien dat mijn vriend me wel wil brengen of zo, maar het is wel een uur rijden. en de kleine moet natuurlijk ook de hele dag dan mee.
Als ik kom is het een halve dag. Vanaf een uur of 1030 of zo

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:06

Haha, Daan kan nu nog niet tegenstribbelen dat hij niet wil, ons zoontje die had gisteren eerst geen zin, hij is 4 en laat dat af en toe goed weten, maar goed, hij heeft zich wel erg goed vermaakt..... kijk maar tallechie; Je neemt een lekkere tuinstoel mee, en gaat lekker bij de vaardigheid kijken ofzo ? het zou mooi weer worden geloof ik...
Maar.... je vriend heeft wel gelijk, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn, heb je geen vriendin/kennis die ook mee wil om te komen ofzo ??
Is altijd gezelliger, en prettiger als je niet alleen hoeft ! :j

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:14

Ja maar als ik alleen ben kan ik dus geen tuinstoel en kinderwagen meenemen ;-)
Ik ga geloof ik vriendlief maar overhalen dat hij mij maar moet brengen, vooral als het mooi weer wordt.
Hij kan gewoon niet blijven ivm zijn allergie.

Mijn zus wilde wel mee, maar het probleem is dat mijn ouders naar mijn zus toe gaan :-)

Verder weet ik niemand die het leuk zou vinden om mee te gaan.
Ik zal een buurmeisje nog even vragen

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:15

@ ollie en VHU we gaan meeten dit weekend he !!!! Ik zal mn fototoestel meenemen *-:)
Dan ga ik jullie allemaal op de foto zetten.

Enne ollie Ferro maakt ook veel geluid als ik m aan de teugel wil rijden zeg maar.
Lijkt net of ie enorm boos is maar miss zit er ook wel iets niet lekker. Hij blijft wel lekker
doorlopen dus dat is het probleem niet.

Maar fijn dat het met brutus niet zodanig ernstig is dat je hem niet meer kan starten.

O ja ik heb nog een hele leuke bruine welsh C gezien daar ga ik miss naar kijken.

Tass

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:46

Wat een ontzettend gave foto's van het 4-span :oo...

En die foto van ollie is erg mooi :).

VHU: Zo zo vroeg op de morgen al popcorn maken :D. Fijn dat het gelukt is :D.

tallechie: fijn dat er iemand goed op je let :).

Ja ik ben de nieuwe :D. Ik hoop dat mijn les bevalt dat ik ook kan blijven :D.

Ik ben nog steeds niet helemaal lekker -O-. Hoop dat het snel over is...
Morgen naar de Auto RAI en dan hopelijk donderdag weer wandelen met 1 van mijn mannen :D.

Lisanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 11:53

goeiemorgen!

heel gaaf 4 span!
ollie: Mooie foto :D
VHU: vroeg aan de popcorn!