@Milanka, omdat je nu perse direct een wagen wilt, dat is altijd zo
ik heb altijd het idee dat voor dat maatje volop te koop is.
@Pantharei OK ga je daarheen of komt hij bij jullie? Heb er toen nog aan gedacht Rizanta daar neer te zetten maar ik vind het zo lastig aanrijden, file-technisch gezien en de omgeving is qua buitenrijden niet echt fijn, dus daarom keus voor bij Peter.
Citaat:
@VHU, gezellie....wordt wel spannend voor het eerst officieel met Simba , we zijn dan een lekker stelletje debutanten bij elkaar
Vind het ook zo spannend....ik kom ook nog met mijn tweewieler, er rijdt natuurlijk niemand met zo'n groot paard en een tweewieler
. Maar ik heb zoiets het mag en dan kan ik in ieder geval alvast starten. Maar als ik zo'n mooie wagen had voelde ik me wel wat zekerder zeg maar. Hoop niet dat ik enorm word afgerekend op het feit dat ik een tweewieler rijd
Zo vanochtend vette stress, Han wilde popcorn tracteren, dus ik vanochtend popcorn bakken in magnetron, had ik van die corn die niet zo goed wilde poppen
maar goed uiteindelijk 26 zakjes/omgekeerde papieren hoedjes weten te vullen en zoonlief is met een enorme hoeveelheid zakjes / plus ballonnen en dan ook nog een onderdeel van het LEGO Space Center die hij op zijn verjaardag gekregen heeft naar school gegaan. Zo grappig gezicht
Ga nu als een speer naar Breda, even lekker mennen en ontspannen en dan weer in de verjaardagstoestanden.