Baudyh wat afschuwelijk
arme vrouw en kinderen die achterblijven wat erg...
Tine heerlijk bezig en lekker geslapen
Gem fijn weekend en Miepje met opstartproblemen maar nu doet ze het toch heerlijk! Janouk aan het ontsmetten
en lekker bezig met hondenkind
Marga lekker rondje met haar top shetten
en Biancacoo lekker aan de slag en aan de taart
Klinkt allemaal heerlijk.
Het is ook wel heerlijk weer elke keer wat treffen we het toch.
Citaat:
VHU, is Suelza niets om Cathey eens naar toe te sturen?
Heb ik ook aan zitten denken, zij is echt een type voor Cathey, maar dan moet ze eerst in de trailer durven / vervoerd kunnen worden...
Vandaag in totaal incl tussendoor grondwerk e.d. 3 uur bezig geweest en ze heeft zelfs nog niet een stap op de klep gezet... ze gaat continue totaal in de freeze / faint, staat met gesloten ogen voor de trailer en valt vrijwel om. Ja dan kun je haar er wel 'inhijsen' maar dat lost natuurlijk de basis van het probleem niet op. Dus ik zeg de DA af en ga eerst met trailerladen aan de slag, plus grondwerk om haar rug sterker te krijgen en schouders / kaken losser. Tijdens het laden verkrampte ze dus ook totaal in haar kaak apart he.
Daarna zien we wel weer...
Dus Biancacoo, met opmerking, misschien heeft ze meer tijd nodig, jij gaat door voor de koelkast
Ze ziet er wel super uit momenteel...

En ik wil heel graag een paard (bijrijden) waar ik gewoon op kan stappen en twee of drie keer per week lekker mee in de bak kan en af en toe buiten uitstappen / ritje doen want ik mis dat enorm. Dus maar eens kijken hoe/wat/waar ik dat voor elkaar kan krijgen...
bij ons op stal staat niets geschikts helaas.