Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Jenkins schreef:Janouk, vast een intensieve social media workshop geweest!
Ik als communication and multimedia design expert weet hoe belangrijk het is social media te hebben, super dat je een workshop gevolgd hebt en het gaat inzetten voor je bedrijf!
helemaal na een lange dag als zondag, heerlijk voor zo'n hond.
)
ze deed het braaf. Echt bij dit paard had ik gedacht dat ze nooit aan tractoren / vrachtwagens zou wennen (als je ziet hoe ze soms te keer gaat in de box of paddock als ze er een op afstand ziet, echt steigeren en springen
) maar ze loopt netjes mee met groom, wel enorm
maar dat geeft niet. Volgende stap is natuurlijk zonder groom eerst met 'ongevaarlijk uitziende' tractoren & vrachtwagens
Denk dat ze dan toch weer heeft bijgeleerd afgelopen zondag
) en zo nog flink aan de opruim etc. Heerlijk , ik was net na zoonlief thuis, was hij Wiske al aan het uitlaten, goed he.
heb ik dan altijd 
Morgen gaat hij wel mee
dus vandaag maar even longeren dan haha.
Een heel vervelende vlieg...
janouk schreef:@dingetje welkom. Ik heb een zwak voor New Foresters. Zelf 23 jaar lang een New Forest gehad, Offem Penelope.
Zo maar naar bed, hopelijk gaat het morgen weer wat beter.
En blaffende hond, ja, dat begint meestal rond deze leeftijd. En heerlijk gereden.
ging toch niet zoals ik wilde..
Gem schreef:Dingetje: welkom! Hier nog een Forester-menner. Weet je helemaal niets van de afstamming?
geen vader, geen moeder.....zelfs zijn geboortedatum staat op 1-1-2000
heeft ook weinig opvoeding genoten, maar dat gaat gelukkig steeds beter