Nouvel, die buik ziet er inderdaad echt super goed uit!
Eef liep tot en met de instructieweek in juni echt super.. Daarna ben ik 4 weken op vakantie geweest en hebben we een tijdje recreatief buitenritjes gedaan om even ook het koppie echt leeg te krijgen. even echt wat anders.. Nu ben ik een week of 5 weer wat serieuzer bezig, en de eerste twee weken ging best aardig. maar ze is langzaam wat stugger op het bit geworden en met het buitenrijden had ik soms het idee dat ze kreupelde.. Dat was alleen niet zo.
De tandarts is een week of 3 geleden geweest en haar eerste rechter onder kies zat niet helemaal fijn. Er zat wat achter te rommelen. Dat is verholpen en ik dacht dat het weer iets beter ging, in combinatie met een nieuw bitje..
Maar vandaag ging ze bijna met linker stelling rechtsom. Er zit echt ergens iets niet lekker. Ze houd heel erg op rechts vast en met alle mogelijke oefeningen die ik ken was ze niet goed te krijgen. Terwijl dat normaal gesproken altijd wel lukt..
Sorry voor het lange verhaal maar dat is een beetje waar ik mee gezeten heb. Ik kan het eigenlijk niet zo goed betalen (zeker niet omdat ik net een myler liverpool heb gekocht). Maarja, ik wil wat van dr, dan moet ik dr ook helpen. Zo is er voor mij ook weinig aan..
tine10
Geplaatst: 29-10-11 20:29
Eefielover: klinkt alsof er toch eens een fysio bij moet komen. Sterkte ermee Nouvel: ongelooflijk hoe mooi het eruit ziet. En ze ziet er ook weer vol uit. Biccie; Gaaf en gefeliciteerd VHU: goed bezig geweest!
Hier ook piza gehaald, zag het niet meer zitten om te koken. Paarden hebben vrij gekregen Maaaarrrrr de balen zijn opgehaald. Eindelijk.
IngridM
Geplaatst: 29-10-11 20:38
Gave foto's Bicci en super, 3e plaats! En Lacuna 2e begrijp ik, super meiden!
Lief Tine!! Hoe oud is je zoontje?
VHU een fijne paardendag gehad!
Wauw El, dat ziet er goed uit zeg !
Laatst bijgewerkt door IngridM op 29-10-11 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt
VanHuisUit
Geplaatst: 29-10-11 20:39
Boos hoofd van Snuitje (zitten drie brokjes ofzo in de bak )
even een egospam ik moet nog bijlezen maar ben nu gaar. Vandaag wedstrijd gehad dressuur en vaardigheid. dressuur was ik 7e en bij vaardigheid was ik foutloos maar helaas met tijdsoverschrijding
@bic; gave fotos, mooie plaats! @lacuun; gefeliciteerd meid! @VHU; sexy vlechtjes bij snuit!! @Nouvel; ziet er goed uit dat peerd van jou! @tine; stoere zoon, met penny-hartje @frensie; fijn dat het op te lossen was bij Gwin, hopelijk gaat het opbouwen helemaal super
ik ben net thuis gewerkt, daar nog wat nageborreld (colaatje) toen naar m'n ouders, balk opgehaald voor hooinetconstructie, gevochten met auto die dienst weigerde. Toen door naar stal, peerdjes gevoerd, daarna stalhouder nog geholpen met paarden binnenzetten en nu net thuis Hier ook pizza
Leuke foto Sonjim, en goed resultaat! Nouvel littekens zien er mooi uit, toch? Hier soep op. Had pizza in de diepvries liggen maar hadden meer zin in soep. Leuke foto ook van Lacuna en Sun
EN!!! de balen van Tine zijn opgehaald, jippie!!
Eefielover klinkt heel vervelend! Ik heb vandaag bij Gwin een osteopaat gehad, maar vind dat ik nu voorlopig wel genoeg geld heb uitgegeven aan haar. Dat gedoe met de mok was ook niet goedkoop. Maarja, dat hoort er bij...
Net contact gehad met iemand in het menplatform. Voor de menners gaat de datum van 1 januari voor de startpas niet lukken. Inschrijfformulieren zijn ook nog niet te downloaden, blijft gewoon met coupons werken voorlopig. Ik had al braaf de vraagprogramma's aan gepast en erbij gezet dat mensen die coupons hadden ingestuurd niet ook nog eens formulier hoefden te doen, maar kon ik allemaal weer terug veranderen. Had ik dus toch gelijk, dat het nog niet werkt voor het mennen.
Pizza avond hier bij bokt. Allemaal luie koks (tenzij er iemand bijzit die ze zelf maakt, sorry dan )
VHU: hier zouden de paarden ook boos kijken hoor als ze maar 3 brokjes krijgen
IngridM: Zoon is 5. Zijn conculega's waren 8 en ouder. Dus was extra knap. Hij had 81 punten, had geschreven dat 86 de max is, maar dat is 84.
Leuke foto's, goede uitslagen, balen van het land, eefielover vervelend.
Hier ontzettend druk. Heb vanochtend toch maar paard opgehaald. Kosten werden vergoed en dat meisje helpt mij ook vaak. 5 uur over gedaan. Paard was erg braaf, leuk ding.
Om half 4 thuis en tot 5 uur geslapen. Daarna met Daan bezig geweest en nu aan de studie. Moet nog 10 hoofdstukken, wil vanavond nog wel even door doen, zodat ik morgen niet te veel hoef te doen.
Paarden worden morgen gedaan door stalgenoot, dus hoef niet naar stal. Morgenmiddag komen mijn ouders, die gaan mee naar voetbal. en 's avonds ga ik richting hotel
tine10
Geplaatst: 29-10-11 21:26
Tallechie: je bent veel te goed!!! En mocht ik je niet meer spreken, alvast heeeeeeel veeeeeel succes maandag.
Voor de mensen die bij ons starten, de startlijsten staan er al op! Is dat even op tijd of wat
Alvast succes Tallechie! Lief van je dat je het paard toch hebt opgehaald.
lanouska
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-11 21:54
@ tine gefeliciteerd met je zoontje. je hebt ons wel erg mooie tijden gegeven in onstwedde kunnen we nog redelijk rustig aan doen tussen door het valt dus alles mee
Ja, zo ben ik dan weer... anders blijf ik ook met een vervelend gevoel zitten en kan toch niet de hele dag aan de studie zijn. Maar duurt dan altijd weer langer dan je denkt.
Het was bijna 400 km. Heenweg iets meer als 2 uur over gedaan, en de terug weg 2,5 uur.
Zal nog even een paar hoofdstukken doorlezen. Weet niet als ik morgen nog online kom (maar ben bang van wel)
VanHuisUit
Geplaatst: 29-10-11 21:55
@Tallechie je bent echt een schat...zo super veel succes gewenst maandag! Misschien kun je in het hotel ook nog wat doen. Of misschien dat je vooral wilt bijslapen, kan ik me ook nog iets bij voorstellen....
Snuitje krijgt altijd na het werk een handje muesli, dat vindt hij zo lekker. We halen het altijd op uit mijn kast en als ik het dreig te vergeten, gaat hij echt zo staan van, he baas, je moet nog ergens langs
@Eefielover, lastig! Gezonde financien en paarden houden....blijft ook voor mij groot vraagstuk hoor. @Sonjim vind het heel knap zeg, je rijdt nog niet zo lang met je tweespan en dan foutloos, petje af! @Lottex wat een prachtige pony heb je
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 29-10-11 22:28, in het totaal 2 keer bewerkt