.Moet ik alleen even kijken of ik deze week nog red of volgende weer
.Deze week is behoorlijkdruk
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
. 

(al hebben ze wel een dun vachtje)

?
We zijn 3de geworden
(Komt een dorpje naast tine te wonen, bij welke menvereniging zit jij?) 
die dubbele leidsels zien er wel heel slim uit 

vind het heel knap van je dat je hebt volgehouden met Tum & Rivaldo (met trainen e.d. kwam toch ook niet vanzelf), ook met de tegenslag met de wagen en alles dus gewoon hebt uitgereden, superhoor
't was gezellig alleen over terugweg ruim 4 uur gedaan....stonden overal mega files

''hij gooit er een teckel uit'' ''waar is de teckel nou?'' ''daar is de teckel'' (ik weet het, ze bedoelen die teckel niet, maar het klinkt zo lachwekkend
)
gefeliciteerd meid! 

. Het lijkt me ontzettend leerzaam om de wedstrijden zo als groom mee te mogen maken
. Ik had als allereerste mijn coupons opgestuurd en nu was ze vergeten me op de lijst te zetten
. Gelukkig geen inspanningsastma of iets dergelijks.. Nu is het een kwestie dat ik hem nog beter op conditie ga krijgen zodat het hopelijk nog iets afneemt....

)VanHuisUit schreef:@Lanouska wat een kanjers! En wat Ollie1 zegt jij hebt echt een mooie leerschool zeg, toppie!
Ga nu naar bed ben werkelijk compleet afgedraaid
En Ollie1 wat fijn nieuws over Brutus ... en die Sim die gaat als een speer, lijkt me erg leuk jullie in het echt te zien zaterdag hoe laat /vroeg moet je?
super gedaan !! kun je idd best trots op zijn.
wat een mooie foto ollie