11 weken oud, chocolate labrador, met stamboom
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heel veel knuffelplezier.
.
We zoeken nog een leuke naam voor een teefje met een R beginnend. Op dit ogenblik staan Rafi, Romy en Rosa op de lijst. Onze andere hond heet Jones, mag dus ook anders zijn.
) loopt.

. Zulke ritjes wil ik wel meer.
heb zelf altijd zoiets dat ik pas kan beslissen wat voor naam als ik het dier echt heb gezien dan komt dat opeens boven of zoiets. We wilden Gretha Nora noemen, maar ze was gewoon een echte Gretha bijvoorbeeld
ik had zelf het idee om in de vakantie als we wat meer tijd hebben een trailer te huren en dan paar dagen achter elkaar te oefenen. Maar dan had ik ook hulp gevraagd hoor want in je eentje aanmodderen is niet handig. Ben er zelf ook best wel handig in maar ze is best groot met haar 1.66 en haar lange hals, da's wat anders dan Ollie of Ber die vouw je er meestal op enig moment vanzelf wel in
).
gefeliciteerd met je E. Zo lekker als je onafhankelijk kunt zijn. En pup op komst
en heeft weer speurles gehad. Echt super dat ze het zo goed doet. En heel knap dat ze dat oude spoor had gevonden. En even moeilijk momentje. Knuffel voor jou!
maar je hebt absoluut een punt hoor
Ollie was wel erg normaal
Piet ook
snel gedaan zeg
Hier ook erg warm, en dan vooral in de school, want we zitten in noodlokalen. Weinig ramen die fatsoenlijk open kunnen, dus had de nooddeur maar open gezet.