we zijn bokt moe..haha...
vhu, supergoed nieuws dat ollie beter liep met de ijzertjes !! dat geeft moed !
verder..hier beetje op..dus ook geen nieuws..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
e
...op iets waarmee de honden vervoerd kunnen worden..haha..nieuwe auto eruit..oude erin...gokje dus..hopen dat we met deze nieuwe oude auto..net zo veel geluk hebben als met de nieuwe..over ruim een week..kan ik hem halen..
. Vanmorgen eerst wat boodschappen gedaan, er was na 5,5 weken uiteraard niets eetbaars meer in huis. Daarna met oudste zoon schoolboeken gehaald, met dochter in de uitverkoop 4 broeken en voor mezelf weer een mooi glimjasje (voor de dressuur), 2 bijpassende sjaaltjes en een nette broek gescoord. Alles 70 % korting, dus dat was leuk winkelen!
Ik uitleggen..... paarden, mensport, dressuur... bla bla
.
.
nu maar wachten op kouder weer voor je hussen,maar eigelijk wil ik nog wel mijn nieuwe jurkje aan(graag wel zonder beenwarmers)
is het nu veel te koud voor toch ?? uggs aan dan maar..
dan zijn de hooinetten die ik op had gehangen ook weer zo uit beeld haha. Ben erg blij dat onder de wildernis wei een wei tevoorschijn komt met mooi gras. Heb nog wel wat distels en brandnetels maar het wordt langzamerhand beheersbaar.
gaat moeders graag mee.
En braaf paard.
niet fijn
misschien een andere HA een andere kijk op het geheel? You never know.

was gelukkig bijna thuis. Wilde eigenlijk nog een lusje doen, dan hadden we 23 km gedaan, maar nu dus blijven 'steken' bij iets van bijna 18. Had erg mooie route uitgestippeld. Erg grappig want Ollie herkent alles, ze zijn toch zo slim. En is dan super relaxed. Was dus genieten.