[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:17

vanaf mobieltje

een :(:) beterschap voor Tine, waardeloos dat je ziek geworden bent, hopelijk ben je gauw weer de oude!

@Biancacoo: hihi, blij met remspoor :+ Maar wel heel fijn dat je zoontje aan het opknappen is, nog een :(:)

@Frensie: naar aanleiding van de complimentjes van Biancacoo nog even teruggespiekt, fantastische quilt gemaakt zeg, wat leuk is dat handwerken toch (als je 't kunt :D )!!! En Bubbles verplicht speelkwartier met Beer :D

@Aks: in de men-modus gebleven na fantastische les :P

@Gem: het zij je vergeven... leuk dat je af en toe meldt en ik las inderdaad over jouw reisplannen, supergaaf, weet niet precies wanneer je gaat, maar superveel plezier alvast!!!!!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-12 22:19

goedeavond

ik meld me ook weer even. hele week braaf bijgelezen, maar niet veel bijzonders gedaan.
wel woensdagavond les gehad met 2 span. liep op het eind erg fijn. harry is vrijdag met het 3 jarige paard.. dempsey jw naar les geweest in het enkelspan.

van het weekend heb ik bijzonder weinig gedaan.. veel geslapen, zaterdag een buitenritje met bettepet gedaan en daar zondag op verjaardag geweest.. morgen weer les in coevorden.. maar met welke /3 /3 .. chef de equipe die weet het..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 22:56

't Is wat als je zoveel keus hebt :j

Groom komt morgen langs zodat we ons ritje van vorige week die niet doorging, omdat ik zo verkouden was, kunnen doen _/-\o_
Heb me opgegeven voor endurance Etten-Leur 22 juli, hoop dat het doorgaat, fijn zo'n wedstrijd lekker dichtbij.

Zelfde iets als bij zoon van Tine, Biancocoo.... lijkt me naar voor een kind zeg :(:)

Zo nog even hondjes uitlaten echt mijn hobby 's avonds :P Wiske is trouwens al net zo groot als Mies, ze zit in een enorme groeispurt, ze is nu ruim 5 maanden.... ze is wel de helft smaller hahaha.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 23:09

Lees braaf alles mee hoor op mn telefoon de hele dag, maar dat reageert nogal lastig.

VHU ben reuze benieuwd naar foto van bente voor je wagen!

Tine succes met je dieet en beterschap! Ik heb ooit is het dokter frank dieet gedaan. Vond het een heel fijn dieet! Kon lekker eten! Begon wel het brood te missen, ik hou van brood met pindakaas haha. Wel hoop kilo's afgevallen, helaas ook alles weer erbij toen ik het niet meer volhield.

Dit heb ik vandaag van mijn vriend en mijzelf gehad omdat ik geslaagd ben :D
Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 23:16

Ik :wave: ook nog even laat op de avond :o

@VHU, gefeliciteerd met je nieuwe multifunctionele menwagen +:)+ en ik gebruik Omo vlekkenspray en dat werkt super :D
@Tine, beterschap :(:) :(:)
@Dingetje... nu ben ik ook nieuwsgierig of ik jou ook (al) ken... ik begrijp dat je zaterdag ook gaat starten in Vrouwenpolder ? :D
@Biancacoo, wat een opluchting voor je zoontje :j
@Gem, druk :):) ...druk :):) ... de komende periode en een reis voor de boeg... gaat helemaal goedkomen net zoals je L-proefje daar heb ik alle vertrouwen in :j
@Aks, super lekker gemend en heeft het 'lesgevoel' nog lekker vast weten te houden +:)+
@Maisie, wat leuk dat je zelf met Robin aan de slag kunt :):)
@Prinsjeh, ook een bezige bij in de avond en eigenlijk geen tijd om te eten...foei ;)
@Frensie, wat een leuke foto van Beer... pas maar op dat hij binnenkort niet ontvoerd gaat worden met al die leuke foto's <3 ;) en wat een mooie quilt heb je weer gemaakt... :j

Vanmiddag onverwachts vrij daar een cursus uitviel op de zaak en met een overbezetting zaten onverwachts.. nou ik liet me geen 2x zeggen dat er iemand naar huis kon... zoonlief had studiedag en manlief was ook thuis...dus zijn we lekker onverwachts een middag naar Port-Zelande (Centerparcs) geweest om lekker te gaan zwemmen in de aquamondo voor half geld ivm studiemiddag ;)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 23:17

@Jenkins, mooie cadeau... dat beloofd mooie /3 *-:) ;)
@VHU, heerlijk zo'n Endurance zo dichtbij voor je :j

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 06:26

Goedemorgen
Helemaal gaar van een dagje Social Media training. 8 uur lang alles over social media gebruiken voor je bedrijf.
Wat ik gisteren geleerd heb, is nu vormgegeven alvast in facebook. Jullie zouden mij onwijs helpen als jullie naar de site willen gaan en op "vind ik leuk" willen drukken. als ik namelijk meer dan 30 likes heb (wie dat nu weer bedenkt) kan ik ook in de statistieken.
www.facebook.com/chaletparket

Wij gaan vragen aan onze klanten om hun ervaringen met onze parketvloeren hier te zetten, zodat andere klanten de resultaten kunnen zien van ons harde werk. Ik ben benieuwd hoe het gaat werken.

Vandaag niet mennen, maar onder het zadel trainen. Goed voor mijn lijn.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 07:21

Goedemorgen

Janouk: gedaaan +:)+
Ollie: weer mooie samenvatting en onverwacht lekker vrij
Jenkins: gaat me niet om het afvallen (is ook nog niets af, terwijl ik al 2 dagen heb gehad en volgens printje zou je in 3 dagen 3-5 kg kwijtraken. Maar goed, ik zou er ook energie van krijgen -O- ). Mooi kadooooooooo.
VHU: onze zoon had geen verstopping. Werd wel geroepen, maar medicijnen hielpen helemaal niet. Daarna werd geroepen dat hij een of andere(onbekende) parasiet had, dus daar 1 maand lang medicijnen voor gehad. Nog geen verbetering. Dus toen zelf bij kruidvat wormkuur gehaald en de dosis voor lintworm gegeven (waarvan ik steeds het idee had dat dat het was, maar wat volgens arts absoluut niet zou kunnen) en toen was het voorbij.
Lanouska: :wave:
Prinsje: :wave:
Gem: alvast een goede reis.
Aks: als je niet anders meer kunt, moet je inderdaad wel. Wel super dat je kar kunt gebruiken van stalgenoot.

Nou, ik ga de paarden halen. Hoop dat ik straks nog puf heb om te mennen met Rembrand (moet eerst zoon naar school brengen en brigadieren). Instructrice gaat Thabor rijden. Daarna weer naar school om te brigadieren en dan eindelijk weer tijd om naar bed te gaan, want zoon gaat naar feestje.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 07:26

Nou aan iedereen dan :D
Ollie1 kent mij denk ik wel van gezicht, ben vaak vrijwilliger op de wedstrijden! Ik ken Ollie namelijk ook niet persoonlijk maar wel van gezicht!
Ik heb bij Maisie in de klas gezeten op de midelbare school, maar dat is al een hele tijd geleden :D

Maar goed, heet eigenlijk Simone en als je het vergeet noem je me maar Dingetje :D
Heb een New Forest pony zonder papieren sinds 27 augustus 2011, die heet Cheval :? noem hem maar gewoon Pownie := die is 12 jaar. Ga as zaterdag voor het eerst starten op Zeeuwse dag van het paard in Vrouwenpolder. Ben pas sinds vorig jaar gaan mennen, dus ben nog een groentje :+ Onze Pown staat bij mijn schoonzus die nog 3 friezen heeft staan, op 1 daarvan rij ik sinds drie maanden onder het zadel. Ben 's avonds niet vaak achter de computer te vinden, want loop dan eigenlijk altijd tussen de viervoeters rond te struinen!
Mochten jullie nog iets willen weten dan hoor ik het wel.
Afbeelding
Dit is de Pownie
Laatst bijgewerkt door _Dingetje_ op 27-06-12 07:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 07:27

Goedemorgen!

Ik ga even mee met de mooie samenvattingen van Ollie en Tine. Beetje suf om alles te herhalen.

Ollie wat heerlijk zo'n onverwacht middagje op pad met z'n drietjes!
Tine weer druk programma voor de boeg!
VHU leuk weer een endurance in je planning! En we willen graag een foto zien van de groeispurt Wiske!

Iedereen bedankt voor de complimenten voor de quilt! Het leuke van quilten is dat echt iedereen het kan, je moet er alleen wel het geduld voor hebben. Je kan het net zo moeilijk of makkelijk maken als je maar wilt. Deze op de foto's is echt makkelijk. Allemaal met de naaimachine gedaan (behalve bies vaststikken, dat moet met de hand).

Ik ga zo weer eens in de les rijden. Heb er al anderhalve week niet meer opgezeten.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 08:29

Mogge,
@Dingetje, wat een knappe pony heb je... en ik ga proberen je zaterdag te spotten en als het me niet lukt dan vraag ik het aan Maisie ;)
@Tine, je hebt weer een druk daagje voor de boeg :):) heb je wel een beetje kunnen slapen vanacht :(:) ?
@Frensie, geduld is niet mijn sterkste punt :o dus waag ik me niet aan het quilten :)) en les ze vandaag :j

Ik ga zo even met groom mijn proefjes doornemen (want die heeft nog nooit ZZ-proefjes voorgelezen) voor zaterdag en dan komt aan het begin van de middag de DA voor Brutus... om even zijn gebit na te kijken. Maar ik ga nu snel even wat pannekoeken bakken voor zoonlief voor tussen de middag als verrassing als hij uit school komt :9

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 08:34

@ Ollie1, Bedankt voor het compliment. Ik denk dat je mijn vriend Rob wel kent, is vaak ringmeester bij de wedstrijden die door de ZMV worden georganiseerd.

@maisie en ollie1 jullie doen toch ook wel mee aan de mini marathon bij de Kroo op 26 augustus :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 08:43

Leuke poown Dingetje, spannend je eerste wedstrijd dus van het weekend, zet 'm op!

Nou je kunt wel zeggen Frensie dat iedereen dat kan maar ik weet het niet hoor of ik dat kan }:0 zal van de week weer eens foto's maken van onze Wis *-:) 't is zo'n schatje. Ze kan gewoon los mee met uitlaten, luistert zo goed. Doe nu steeds vanaf het park waar ze los mag tot thuis (is zo'n 500 meter schat ik zo) dat ze netjes naast moet blijven, eerst moest ik dan steeds zeggen naast maar nu nog maar af en toe. Ze speelt super lief met de kinderen. Er zit totaal geen kwaad in ik heb haar nog nooit zien echt boos zien uitvallen of grommen (soms zou je willen met spelen met andere honden dat ze het wel eens deed maar goed ze kan hard rennen :+ ). Ligt nu braaf te kauwen op hondenkluifje <3

Zo met groom rondje doen :D en wedstrijdplanning maken voor de komende maanden. Wil (naast endurance, doen we in oktober ook nog Wanroy) heel graag nog (oefen)SGMW starten, vonden we toen zo leuk in Rijsbergen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 08:53

VanHuisUit schreef:
zal van de week weer eens foto's maken van onze Wis *-:) 't is zo'n schatje.

:D

Afbeelding
Afbeelding
Wiske heerlijk uitgeteld na een dagje paard! :P

@dingetje; leuke pony!! :)

Ik zit al een paar uur te ploeteren aan een stom idee van mezelf.. ^)
Wil zometeen ook nog een taart maken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 08:57

Welkom simone dingetje...errug leuk pownie !!! graag foto's van in tuig he ?!
ollie..hmmmmm pannekoeken....lekker !! en brutus tandencheck, en ZZ proefje doornemen.
vhu endurance starten, lekker dichtbij !! super gelegenheid ! en oefne sgmw ! super.
Idd Wiske update foto's welkom !
Frensie, ik heb enkel een leernaaimachine,...daar hoef ik dit soort mooie quilts niet eens op proberen te maken...word een ravage...
vind het echt mooi.
Tine lekker mennen...ik had ook al gedacht voor wormkuurtje ofzo voor zoon...maar dit lijkt toch goed te helpen..

Verder mooie samenvatting gelezen !
Lanouska lekker rustig weekeind gehad ! met bettepet op buitenrit geweest, superfijn !
Frensie..veel plezier en succes in de les !
Jenkins gave camera !
Aks....mooie oplossing nu het mennen, zo blijf je toch lekker met didd's bezig, maar enorm balen dat je niet kunt rijden is een understatement !! ik weet hoe het is...mis het rijden nog steeds..en kan niet wachten tot ik met de honden kan gaan beginnen.

De harnessen voor de honden heb ik inmiddels binnen !!! 1 past niet helemaal mooi, moet ik wat vermaken.. maar ze zijn wel gaaf !!
de teef krijgt een zwart met rode (kleur A) en de reuen zwart met blauwe (kleur B) ....even linkje zoeken..
http://www.cooldogs.nl/data/storage/att ... a7b037.jpg
En zo'n harness ziet er dan zo uit !
http://www.cooldogs.nl/data/storage/att ... bba6c9.jpg
zal eens een foto maken als ze er een aan hebben, dan hebben jullie een idee....

wauw vhu...wat is ze gegroeid !! en wat een knap koppie heeft ze toch !!!!

Groetjes...

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 10:17

:r nu al pannenkoeken bakken, Ollie. Ik moet er niet aan denken.

@biancacoo mooie tuigjes. Stoer.

@dingetje welkom. Ik heb een zwak voor New Foresters. Zelf 23 jaar lang een New Forest gehad, Offem Penelope.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 10:54

Bedankt voor alle leuke reacties :D

@Janouk,je hebt een prachtige aanspanning, vind een haflinger erg leuk, wilde er vroeger al eentje, maar wijk toch altijd af!
Ben erg blij met mijn Pown, het heeft even geduurd, want het is nogal een persoonlijkheid, maar we zijn nu een fijn team *\o/*

Pannekoeken...die zou ik wel lusten hoor :+

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 11:11

ik heb daarnet gefaald tijdens het maken van caramel en daardoor waarschijnlijk een mislukte taart >;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 11:47

Aks: da's jammer, maar mislukte taarten kunnen wel heerlijk smaken hoor :9
Dingetje: welkom

Verder sluit ik me bij de laatste samenvattingen aan. Heb een heel duffe kop. Zo maar even pijnstiller erin gooien.

Haha, velen schrijven dat ik het weer druk heb, maar heb het juist rustig vandaag. Alleen Rembrand gemend, Thabor is gereden door instructrice, en omdat zoon naar feestje gaat kan ik zo weer lekker slapen. Moet alleen nog even brigadieren bij school

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 11:53

Hahaha, nou de mislukte caramel actie lijkt mee te vallen... Ben nou alleen vergeten abrikoos op de bodem te doen.. >;) Zometeen maar in stukjes snijden en dan bovenop doen..

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:07

Dingetje we hadden tegelijk gepost vanochtend dus ik zie jouw post nu pas. Leuke pony! Alvast succes met je wedstrijd.

Leuke foto's van Wiske Aks! Taart toch nog gelukt?

Biancacoo mooie samenvatting! En mooie harnassen!

Tine juist een rustig dagje. Ook weleens lekker :D

Les ging goed vanochtend!

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:16

@ ollie ik zal dingetje wel even aanwijzen hoor ;) :D

@ dingetje ja ik ga wel mee doen denk ik moet alleen even kijken of ik 1 of 2 pony's mee ga
nemen (of 3 luxe probleem haha).

Jenskins gaaf kado !!! Wat voor 1 is het er?

Zwaait naar gem onder steen :wave:

Frensie lekker met beertje bezig. Als ie op joep lijkt wordt het wel een slimmerd hoor !!

Even een gerro update. Gister verband er af gepeuterd en compress zat onder een soort van slijmerige
stinkende substantie dus ga er van uit dat de zweer open is. Daarna lekker even in een emmertje met soda
gezet. Pony snapt gelukkig ook dat je daar gewoon in kunt staan en ging ook lekker op rust staan.

Daarna weer terug op de wei gezet. Lopen gaat gelukkig ook al een stukje beter !!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 12:41

@ Aks denk dat die taart toch wel gaat smaken hoor :D

@ Maisie, luxe probleem hahaha dat hebben wij nou nooit ;) er is nog plaats hoor voor 3 pony's.....:+
Oh wel fijn dat de zweer bij Ferro open is......zal een stuk verlichting geven, braafje zeg dat hij rustig blijft staan in een emmertje soda......zou ik met die van ons niet moeten doen (denk dat die ook een enige vorm van authisme heeft)

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 13:23

Maisie, fijn dat het een stukje beter gaat met ferro!
De camera is een Canon EOS1100D met 18-55mm IS lens en een 55-200mm lens :)

Leuke slaapfoto's van Wis! Word altijd zo jaloers als ik die dieren zie slapen haha.

Simone, knappe pownie! Succes en veel plezier as zaterdag!

Janouk, vast een intensieve social media workshop geweest!
Ik als communication and multimedia design expert weet hoe belangrijk het is social media te hebben, super dat je een workshop gevolgd hebt en het gaat inzetten voor je bedrijf!

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-12 13:27

middag :wave:
@maisie, fijn dat lopen al stuk beter gaat bij gerro
@aks, crea bezig in de keuken, ach slapende woefsel
@tine, rustig is ook weleens lekker.
@biancaoo, tuig binnen voor de hondjes.
@vhu, brave hond
@ollie, alvast succes voor zaterdag
@frensie, mooi gemaakt, ik zelf zou er geen tijd voor hebben.
@dingetje, welkom simone
@jenkins, leuke aanschaf, veel fotoplezier