[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:28

Net lekker weer even geslapen. Toen ik bij school kwam, bleek zoon geregeld te hebben om bij vriendinnetje te spelen, dus ik heb lekker de middag rust. Niet dat zoonlief nou zo lastig is hoor, maar nu ik ziek ben wel lekker dat ik even alleen ben.

BI: zie niet dat jij in Wijk en Aalburg woont. Vroeger ging ik geregeld op ponykamp in Veen bij manege De Vriendschap. Bestaat die nog?

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:35

zou het niet weten, zit vlakbij veen, klopt weg hier volgen kom je daaruit, woon hier pas een paar jaar. Voorheen kom ik vanuit Eindhoven/Breda.
Dus daar weet ik net iets meer te zitten dan hier..
Fijn dat zoonlief bij vriendinnetje kon spelen, scheelt weer ivm uitrusten.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:45

hier heerlijk de lange lokken gewassen...
droogt altyd langzaam (lees 2,5-3uur) wegens dik en vol haar.
dus doe niet dagelijks.. :o
ben ook 25-30minuten mee bezig..flinke klus.

en...................................nieuwe wasmachine is er *\o/* *\o/* *\o/*
onze gezinsuitbreiding heet Beko :)
ik kan de opgespaarde was gaan verwerken -O- =boel -O-

maar nu eerst zo nog taxi-rondje :))

edit, jij niet werken ng?
ownee, morgen tuulk pas... :')

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:50

Maisie: Ster heeft een paar jaar terug ook een hoefzweer gehad en het helpt heel erg tegen de pijn om ze overdag in verkoelende modder te zetten. Daarnaast smeren wij eigenlijk op alles dat "erin zit en eruit moet komen" trekzalf. Baat het niet, het schaadt zeker niet.

Ik heb deze week en komende weken wat minder tijd om te reageren, dus ik pik er af en toe iets uit dat me belangrijk lijkt op dat moment. Ik moet volgende week met de kinderen in Novi Sad zien te komen (vereist nogal wat voorbereiding) en heb zondag nog een wedstrijd in Grave. Mijn eerste in de L dressuur!
De weken daarna worden rommelig wat betreft wel / geen internet... Servië geen internet, Hongarije zeer beperkt ... dus ik zoek alvast even een mooie steen uit om onder te kunnen zitten Y;( .

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 14:54

veel plezier gewenst over de grens gem en succes met wedstrijd
ngtje, was ze met beko. Klopt is vrij vandaag :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:11

Sterkte maar toch ook veel plezier daar onder je steen Gem! Spannend de 1e keer L, leuk dat je dat nog net even mee kunt pikken voordat je aan volgens mij een behoorlijke reis en onderneming begint!
Heb hier net de boel weer gewassen na de zondvloed van zondag mijn rijbroek en dekje helaas niet 100% wit kunnen krijgen grrrr ga zo eens in de week zetten kan het niet hebben als het niet meer mooi *D is. Iemand nog tips (ik doe het gewoon een nacht in de biotex, dan denk ik nog in de voorweek van de wasmachine en dan hopen dat het echt mooi wit is...).

Nou mijn rug protesteert toch ook nog hevig hoor van afgelopen zondag .... -O-

Zoonlief is naar de muziekschool, moet ik zo ophalen. Voor de rest tussen werken door keuken weer netjes, eten voorbereid, hondjes gewandeld, wassen gedraaid, trappen gestofzuigd en boodschappen gedaan. Heerlijk toch zo'n dag thuiswerken :+

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:20

@vhu, ook druk bezig balen van je rug

hier draait intussen de was, intussen aan het stofzuigen geslagen, moest ook gebeuren. Vanaaf maar even zwemmen, floris is in slaap gevallen, betekend toch dat hij niet op tijd wil slapen, dus met mams mee zwemmen, prima idee, lekker relaxen

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:24

VHU: ik heb speciaal voor vlekken op witte kleding een fles "allergoedkoopst afwasmiddel" :D . Ik smeer de vlekken daarmee flink dik in alvorens ik de kleding in de was doe en dat werkt net zo goed als de dure vlekverwijderaars.
De reis valt wel mee: maandag met de kinders vliegen naar Budapest en dan per trein verder naar Mohács. Dan varen naar Novi Sad, terugladen en in Budapest er met de kinderen weer vanaf en terugvliegen. Dan gaan de kinders op scoutingkamp en heb ik wrs een dag of 10 vrij (komt goed uit, kan ik de wedstrijd van Panningen nog mee pikken) tot ze terugkomen van kamp. Dan weer naar boord en nog 3 weken werken.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:33

VanHuisUit schreef:
Heb hier net de boel weer gewassen na de zondvloed van zondag mijn rijbroek en dekje helaas niet 100% wit kunnen krijgen grrrr ga zo eens in de week zetten kan het niet hebben als het niet meer mooi *D is. Iemand nog tips (ik doe het gewoon een nacht in de biotex, dan denk ik nog in de voorweek van de wasmachine en dan hopen dat het echt mooi wit is...).

Probeer is gewoon een pot groene zeep van driehoek, alle vieze smerige plekken ermee insmeren en hop in de was! Bij mij is het zo schoon.....voor 53 cent toch het proberen waard (Als je dit nog niet geprobeerd hebt) :+

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:47

denkt ineens vanisch white, kun je ook proberen ;)

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:52

Het zit erop voor mij *\o/* *\o/* *\o/*
Klein detail, ik krijg vrijdag mijn punten pas, maar goed... Voorlopig moet ik niets meer doen voor school! *\o/* (misschien zelfs NOOIT meer!)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 15:57

VHU: vanish werkt erg goed, maar ook bijvoorbeeld Dasty (bij de Wibra)

Frensie

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 16:53

Fijn SL! Hoe ging de presentatie?

Lekkere huismutsen zijn we hier, wordt vooral gekletst over de was zie ik ;)

Hier lekker dagje gehad, heb eindelijk een quilt af! Ben er dik jaar mee bezig geweest, natuurlijk niet hele jaar door, heb er ook een tijd niks aan gedaan. Zal zo foto maken.

Beer is lekker moe gespeeld :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:05

Ach ja 't gaat natuurlijk wel om de paarden-wedstrijd was }:0
Groene zeep insmeren zal ik even proberen maar de Vanish white ben ik bang dat het het kontstuk van de broek aantast? Dat andere spul ken ik niet.

Zondag tijdens het rijden / wegspringen deed mijn rug opeens weer flink zeer toen zakte het weer wat af maar dat bleef wel op een bepaald moment zo helaas (dus niet compleet weg). Ben bang dat het toen toch weer wat geblesseerd is, zit op zelfde plek als waar het zo geblesseerd was heb er gewoon weer een klap op gekregen. Wat toch weer heerlijk dat mijn paardje ook voor de wagen beleerd is :7

Ik ken Dingetje niet? Wel erg grappige boktnaam trouwens :+

@S_L super fijn dat het afgelopen is! Nog even duimen voor het cijfer!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:15

Ik dacht dat ik misschien wat gemist had, ik ken Dingetje ook niet. Zou je je even willen voorstellen?

Vervelend dat je rug weer opspeelt VHU!!!

Tine lekker middagje rust omdat zoontje aan het spelen is.

Even foto spam
Waterbeer
Afbeelding

En de quilt die af is, quilt heet Sun Bonnet Sue. Poppetje heet Sue en ze heeft een zonnehoed op. Is 'populair' poppetje in quiltland.
Geheel
Afbeelding

Detail van de hoeken onderaan, poppetje zit scheef zodat ze mooi over de punt van het bed valt. Vooral erg mooi bij een boxspring bed, maar die hebben wij niet.
Afbeelding

En detail van 1 blok.
Afbeelding

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:36

@VHU; :(:) Ik loop sinds zondag ook op dubbele dosis pilletjes :=
@Frensie; wauw wat een werk, en wat een gave waterbeer :P
Gem onder een steen :(:)
Tine even een middagje alleen

En Dingetje als nieuwe in het topic :)

Ik ben op stal geweest en heb lekker gemend met het monster! Het was potverdikkie net een elastiekje!?
We hebben lekker 3 kwartier ons best gedaan en afgesloten met een galopje op beide handen waarbij ik zijn oortjes niet zag zo lekker zakte hij! :oo
Hij sprong linksom zelfs goed aan! :):)

Nu even thuis, wat eten, en vanavond naar de sportschool met mams. Weet nog niet wat ik wel en niet ga doen daar :=

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 17:52

Hahaha die Diddle leuk zeg B-)

Vrijdag gaan we de wagen ophalen *\o/*

Voor de mensen die de wagen achterin een bus doen, dat doen jullie denk ik via oprijplaten, wat voor platen hebben jullie en waar vandaan?

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 18:34

wij hebben alluminium oprijplaten. Gekocht bij de trailerboer. Zijn iets van 1,20 lang ofzo?

Ik ken dingetje wel maar ze mag zich natuurlijk wel voorstellen !!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 19:24

Zal morgen eens wat rondvragen dan.
@Frensie ik vind dat zooooo knap van je! Vind het altijd erg gezellig staan dat soort kleden :j

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 19:31

@Frensie: aahhh Waterbeer is echt cool 8-)

verder las ik over gezinsuitbreiding bij Bic... Beko... _O-

Voor Maisie nog een :(:) voor Ferro!

Las over keelpijn bij Tine :(:) (en hoe gaat dieet vandaag? al meer energie?)

SL is klaar met school *\o/*

VHU was druk op werk en daarom thuisgebleven :P Bij witte was deed ik net als de tipgever (sorry, even vergeten wie dat zei) de goedkope citroenafwasmiddel op de vlek... werkte prima. Doe er ook vaak scheut chloor bij in het wasbakje, dat bleekt ook prima op :j

En verder ff kort houden, net weer thuis van werk en nog druk programma vanavond, helaas paardloos... Nu eerst bedenken wat er gegeten moet worden, maar wordt misschien hap onderweg... De benen van Mick zijn helemaal top, dus die staat al weer paar dagen in de wei gelukkig *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 19:47

Prinsje: hier nog weinig energie, ben ziek. Komt niet door dieet hoor, zoon was vorige week ziek, heeft mij aangestoken vrees ik. Wat super dat Mick weer lekker in de wei kan.
VHU: heb je een broek met kunstlederen zitting? Kan je gewoon met spullen behandelen hoor. Hier geen problemen mee
Aks: even vergeten, hoe is het nu met revalidatie? En weer lekker gemend. Je hebt de smaak wel te pakken zeg!!
Frensie: waterbeer en prachtige quilt.

Hier net heerlijk gegeten, hopelijk blijft het gevulde gevoel nog een tijdje. Heb bolognesesaus met tauge gegeten. :9 En als toetje wat kwark met vers fruit.

Zo lekker in bad, hopelijk gaat de spierpijn daar wat van weg en vroeg naar bed. Ik zou morgen springles hebben, maar vrees dat ik nog niet genoeg opgeknapt ben. Erg jammer, heb er zo naar uitgekeken. Maar goed, denk niet dat ik nu kan blijven zitten. Mijn trainingen voor de wedstrijden verlopen op deze manier ook weer hopeloos. Zal niet veel worden de komende wedstrijden. Nou ja, is niet anders he? Kan er niet veel aan doen helaas.Was leuk geweest als ik bij de kampioenschappen leuke proeven had kunnen laten zien, maar nu doe ik maar gewoon mee als ware het een gewone wedstrijd.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 20:04

Even snel....
Frensie heeeeeeel gaaf !!!!! superknap gemaakt, ik ben fan van quilt !!!! *\o/* echt leuk !!
En water beer....cooooool
Aks..lekker gemend, super !
SL klaar voor school !!! geweldig
Tine balen van je trainingen maar je eigen gezondheid gaat wel voor natuurlijk....maar jammer is het wel !
vhu....even rustig met je rug..... !!
vlekken haal ik eruit met garage zeep....werkt errug goed,.... :j

Gem, veel plezier, en succes en geniet van je reis !!! en succes op je eerste wedstrijd in het L !!!! goed bezig !!
Bicci wassen wassen wassen wassen..

Ons zoontje van 5 jaar is vanmiddag bij de dokter geweest, hij heeft enorme buikkrampen..was er al bang voor, dokter onderzoekt en vind.. heeel erg obstipatie...dus...hij moest medicijnen..., maar toen was het ergste wel binnen 15 minuten voorbij......kon weer naar de wc en draaide daar eindelijk een mooi remspoor in de wc !!!! *\o/* en ons kleine kereltje weer helemaal vrolijk en wilde lekker buiten spelen !! dus ...blij mee, maar nu heeft hij weer wat buikpijn...logisch maar wel sneu !!! dus ik moet hem in de gaten houden, slaapt nu lekker !

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 20:43

Arm zoontje Biancacoo! Hopelijk loopt de boel snel weer normaal door.
Tine beterschap!!! Gelukkig maar dat je ons niet via de computer kan aansteken!
PrinsjeH nog drukke avondplanning.
Aks met een elastiekje gemend :D

Hier lekker avondje aan het hebben. Net met Beertje in het bos gewandeld. Hij was daar al een paar keer met Zhazha en Bubbles geweest, maar nu dus helemaal alleen met mij. Hij vindt het lopen aan de lijn soms nog wat lastig dan, maar deed het super! Hij heeft binnen 1 minuut een nieuwe oefening geleerd. De 'touch' oefening. Dan moet hij met zijn neus mijn hand aanraken. Snapte het meteen.
Daarna met Zhazha gefietst, dat was al zeker 2 jaar geleden. Ze vond het leuk! En als klap op de vuurpijl ook nog met Bubbles gefietst, had het met haar nog nooit gedaan omdat ze af en toe een ongeleid projectiel kan zijn, hihi, maar ging ook heel goed.

Nu liggen Beer en Bubbles te stoeien. Bubbles had eerst geen zin om te spelen, maar Beer heeft toch zijn zin gekregen.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:57

@tine; ik heb het inderdaad nogal te pakken met mennen :o Maar kan er ook niet echt meer op, dus ja.. ik ''moet'' wel :P
Wbt revalidatie heb je niks gemist.. Heb nog altijd niks gehoord. Is inmiddels al een maand geleden dat ik ben doorgestuurd maar verder nog niks. Moet daar intake krijgen, en dan gaan ze zeggen wat ze me kunnen bieden. Dán ga ik de wachtlijst op, dus duurt dan ook nog even.. *zucht*

@frensie; lekker met de woefs op pad geweest heerlijk!

en een :(:) voor zoon van biancacoo!

Net terug uit de sportschool. Ga nog wat dingen uitprinten die ik moet leren en dan maar naar bed ofzo..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-12 21:59

Thanxx allen! Ik kom me af en toe echt wel ff melden, maar verwacht niet teveel grote bijleesacties de komende tijd Y;(