Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

=boel

.
is. Iemand nog tips (ik doe het gewoon een nacht in de biotex, dan denk ik nog in de voorweek van de wasmachine en dan hopen dat het echt mooi wit is...).
. Ik smeer de vlekken daarmee flink dik in alvorens ik de kleding in de was doe en dat werkt net zo goed als de dure vlekverwijderaars.VanHuisUit schreef:Heb hier net de boel weer gewassen na de zondvloed van zondag mijn rijbroek en dekje helaas niet 100% wit kunnen krijgen grrrr ga zo eens in de week zetten kan het niet hebben als het niet meer mooiis. Iemand nog tips (ik doe het gewoon een nacht in de biotex, dan denk ik nog in de voorweek van de wasmachine en dan hopen dat het echt mooi wit is...).

Ik loop sinds zondag ook op dubbele dosis pilletjes 

voor Ferro!
(en hoe gaat dieet vandaag? al meer energie?)
Bij witte was deed ik net als de tipgever (sorry, even vergeten wie dat zei) de goedkope citroenafwasmiddel op de vlek... werkte prima. Doe er ook vaak scheut chloor bij in het wasbakje, dat bleekt ook prima op
En als toetje wat kwark met vers fruit.
echt leuk !!
en ons kleine kereltje weer helemaal vrolijk en wilde lekker buiten spelen !! dus ...blij mee, maar nu heeft hij weer wat buikpijn...logisch maar wel sneu !!! dus ik moet hem in de gaten houden, slaapt nu lekker ! 
Maar kan er ook niet echt meer op, dus ja.. ik ''moet'' wel 
voor zoon van biancacoo!